abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161218438
De overheid doet het goed, mensen zoals TS moet je gewoon keihard aanpakken. Wat mij betreft zou zoiets je ook gewoon het rijbewijs mogen kosten, zelfs na 3 jaar. TS moet gewoon betalen.
Achteraf kijk je een koe in de kont.
pi_161220812
Al die moraalridderende quasi-rechters die willen dat ts betaalt :')

Ts, laat de boete voorkomen, voer her argument aan dat het is verjaard en je je daarom voelt geschaad in je verdediging.

[ Bericht 24% gewijzigd door Mark op 06-04-2016 13:56:38 (Doe eens normaal) ]
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_161226167
Ah daar zijn de moraalridders weer. Ik heb juridische vragen, ik vraag niet jullie mening. Toch bedankt hoor ik hoor graag wat verschillende mensen erover vinden :P

quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 09:22 schreef KoeInDeKont het volgende:
TS is een aso/tokkie. Te hard in de bebouwde kom, triest geval.
:Y

quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 09:49 schreef Questular het volgende:
Te hard rijden maar niet mans genoeg zijn om de boete te betalen :')
dat jij nou niet met geld om kan gaan

quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 12:06 schreef KoeInDeKont het volgende:
De overheid doet het goed, mensen zoals TS moet je gewoon keihard aanpakken. Wat mij betreft zou zoiets je ook gewoon het rijbewijs mogen kosten, zelfs na 3 jaar. TS moet gewoon betalen.
ik had hem al lang betaald als ik de week erop gewoon een rekening kreeg
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_161226210
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 08:24 schreef FF het volgende:

[..]

Best wel gek eigenlijk.
Ik rij regelmatig een route waar het bibeko 70 km/uur is en bubeko 60 km/uur.
Toch raar dat je bubeko dus langzamer moet rijden.

Ik heb nog leren rijden in de tijd dat bubeko altijd 80 km/uur was, ook op smalle polderwegen tijdens de bietencampagne ;)
Dat is veel duidelijker dan al die wisselende snelheden.
Ja ik dacht dus tot gisteren dat binnen de beboude kom max 50 was en alles daarboven buiten de bebouwde kom

zou ook nooit harder dan 30 rijden binnen de bebouwde kom, maar ja als ze opeens borden weg gaan halen daar let je niet op. Een snelheidsbord merk je op, een bord einde bebouwde kom wat weg is gehaald zie je niet zo snel. Rij ook nooit te hard in woonerven of 30 zones, maar ja, 2 baanse weg waar je 70 mag, ach ja mensen worden er hier wel kwaad om maar ik durf te wedden dat die mensen het dit jaar ook vaak zat al dan niet onbewust verkeerd hebben gedaan. Boehoe, is alleen zonde geld, als je moet betalen that is
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_161226233
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 08:24 schreef De-Hamster het volgende:
Tevems zou ik zelf ook een meetrapportje willen zien van de meetapperatuur die zij hebben gebruikt drie jaar terug. Daarnaast is het ook handig om de kwalificaties van de betrokken agenten te vragen. Tenslotte het 'schaden van mijn mogelijkheid tot verweer' en je ik geef je een goede kans om een lagere/kwijtschelding te krijgen.
ook wel n goede, maar ja die speel ik maar als laatste
pi_161226263
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2016 09:40 schreef Mark het volgende:

[..]

Je wordt zo vaak staande gehouden dat je het niet meer weet? Ik weet nog goed dat ik een keer werd geattendeerd op een kapot achterlicht door de politie, laat staan als ik toen terecht staande gehouden was voor een forse snelheidsovertreding.
We schijten niet allemaal 7 kleuren van een agent dat we een blijvend trauma oplopen. Als je veel rijdt wordje zo vaak staande gehouden. Al is het voor een controle of wat dan ook. 3 jaar een snelheidsovertreding onthou je echt niet. Naja ik moest er laatst idd opeens aan denken dan, maar voor de rest was ik het waarschijnlijk de week erop alweer vergeten
pi_161226312
Als je gewoon moest betalen zouden ze geen optie hebben voor bezwaar en zo. Zo werkt het nu eenmaal in een rechtsstaat jongens. Deal with it.

Don't hate the player, hate the game. :7
  woensdag 6 april 2016 @ 21:30:51 #58
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_161235557
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 17:27 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

We schijten niet allemaal 7 kleuren van een agent dat we een blijvend trauma oplopen. Als je veel rijdt wordje zo vaak staande gehouden. Al is het voor een controle of wat dan ook. 3 jaar een snelheidsovertreding onthou je echt niet. Naja ik moest er laatst idd opeens aan denken dan, maar voor de rest was ik het waarschijnlijk de week erop alweer vergeten
Wat een gelul, ik rijd al meer dan 20 jaar en ik ben nog nooit staande gehouden. Het zegt meer over jouw rijstijl
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 6 april 2016 @ 21:55:36 #59
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_161237091
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2016 00:28 schreef Mark het volgende:
Je bent aangehouden nadat je meer dan 100 km/u reed waar je 70 mocht. Misschien een optie om je verantwoordelijkheid te nemen en te dokken?
Ha ben je gek :')
Irene is bae <3
pi_161237559
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 17:27 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Wat een onzin....zal eerder aan je rijgedrag liggen dat je "zo vaak" aangehouden wordt.....
Zelf rij ik gemiddeld 50-70k km jaarlijks in een opvallende auto (kleur) die ook nog eens erg snel is, maar met mijn vlotte doch niet opvallende rijstijl kan ik mij maar 1 gevalletje herinneren dat ik staande gehouden ben en dat was ook alweer zo'n 12 jaar geleden.
27 jaar rijbewijs overigens ;-)
  woensdag 6 april 2016 @ 23:30:37 #61
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_161242784
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 22:02 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Wat een onzin....zal eerder aan je rijgedrag liggen dat je "zo vaak" aangehouden wordt.....
Zelf rij ik gemiddeld 50-70k km jaarlijks in een opvallende auto (kleur) die ook nog eens erg snel is, maar met mijn vlotte doch niet opvallende rijstijl kan ik mij maar 1 gevalletje herinneren dat ik staande gehouden ben en dat was ook alweer zo'n 12 jaar geleden.
Ze konden je niet bijhouden bedoel je?
pi_161243501
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 23:30 schreef FF het volgende:

[..]

Ze konden je niet bijhouden bedoel je?
Ik kijk wel uit, ben zuinig op mijn rijbewijs......

En als je ze eruit rijdt, komen ze je thuis wel opzoeken....
Meegemaakt als bijrijder...broerlief wilde snel naar huis....half uurtje later stond de KLPD op de stoep....
"Voor zo'n snelheid komen we wel even aan huis" -O-
pi_161244436
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 22:02 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ik ben (buiten algemene verkeerscontroles) maar twee keer staande gehouden. Beide keren waren 's nachts. Één keer in België (BMW E30 met Nederlands kenteken om 04:30) en een keer vlak bij huis (Een geblindeerde Chevy S10 om een uur of drie in de ochtend). Daarnaast natuurlijk talloze keren met de vrachtwagen staande gehouden in België, maar daar ben je als 'Ollander met unne camion toch paria.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  donderdag 7 april 2016 @ 16:35:21 #64
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_161257294
3 jaar te laat een boete binnenkrijgen :') !!!!!!!!!! Only in NL , staat zeker wel op dat je binnen 14 dagen moet betalen :P ?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_161273303
Wacht, een boete kan 2,5 jaar na het delict nog komen? Shit, ik dacht dat ik altijd mazzel had, misschien moet ik maar even wat geld apart gaan leggen :')
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 8 april 2016 @ 11:00:35 #66
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_161274858
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 09:36 schreef delano.888 het volgende:
Wacht, een boete kan 2,5 jaar na het delict nog komen? Shit, ik dacht dat ik altijd mazzel had, misschien moet ik maar even wat geld apart gaan leggen :')
Inderdaad. _O-
pi_161335932
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 09:36 schreef delano.888 het volgende:
Dit dacht ik dus ook :') niet te vroeg juichen heb ik geleerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')