Volgens mij is dat pas na 5 jaar, maar dat weet ik niet zeker.quote:
Ah, liegen dus.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:41 schreef FortunaHome het volgende:
Voor laten komen en aangeven dat jij je zolang geleden niets kunt herinneren en je daardoor geschaad bent in je verdediging. Dan gaat er iig matiging komen. Rechters vinden het niet leuk al er getreuzeld wordt.
Hoeft toch niet.quote:
Het is een transactievoorstel.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:04 schreef Norma_Jeane het volgende:
Je zou je nog kunnen proberen te beroepen op artikel 4 lid 2 van de WAHV mits je niet verhuisd bent in de tussentijd.
artikel http://maxius.nl/wet-admi(...)riften/artikel4/lid2
Hoofdstuk III. Administratieve sanctie
Artikel 4
2.
De bekendmaking van de beschikking geschiedt binnen vier maanden nadat de gedraging heeft plaatsgevonden, door toezending van de beschikking aan het adres dat betrokkene heeft opgegeven of, indien dat niet mogelijk is en de gedraging heeft plaatsgevonden met of door middel van een motorrijtuig waarvoor een kenteken is opgegeven, aan het adres dat is opgenomen in het kentekenregister. Indien de brief onbestelbaar blijkt te zijn, wordt de beschikking gezonden naar het in de basisregistratie personen vermelde adres, tenzij dit hetzelfde is als hetgeen is opgenomen in het kentekenregister. Indien de brief ook op het in de basisregistratie personen opgenomen adres onbestelbaar blijkt te zijn, wordt de beschikking geacht aan de betrokkene bekend te zijn.
Onder voorbehoud dat het ook een wahv-zaak is dus.![]()
Quote uit de OP:quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:46 schreef SR4 het volgende:
Misschien reed hij helemaal niet te hard. Het feit dat het 2,5 jaar overheen gaat kan dan wel degelijk z'n verdediging schaden.
quote:Rij ook nooit meer zo hard, maar had 3 jaar terug ff een gehaaste periode.
Tja.quote:
Je kan niet in bezwaar tegen een transactievoorstel.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:57 schreef pqrstuvw het volgende:
Ongeacht verjaring of niet, probeer dit eens als bezwaar:
"Omdat er zeer veel tijd is verstreken tussen de door mij vermeende overtreding en het ontvangen van het proces-verbaal, kan ik mij de vermeende overtreding niet goed meer herinneren.
Hierdoor voel ik mij geschaad in de mogelijkheid tot verweer."
Ik heb vroeger hier weleens succes mee gehad toen een parkeerovertreding ongeveer 8 maanden oud was toen ik een acceptgiro kreeg. Ik kreeg toen na ongeveer 2 weken bericht dat mijn bekeuring was geseponeerd.
Wellicht zijn ze daar gevoelig voor. Een garantie is het echter niet. Probeer dat, te verliezen heb je niets.
Succes.
vind het wel meevallen, gisteren reden mensen er nog harder. Volgens mij denkt iedereen dat het 100 is daarquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:36 schreef FF het volgende:
Ik vind het trouwens een forse snelheidsovertreding.
Maximale snelheid 70 km/uur.
Je krijgt een boete voor een overschrijding van 30 km/uur.
Dat houdt in dat je minimaal 110 km/uur hebt gereden waar je 70 km/uur mocht.
Het is stom dat ze een boete zo lang laten liggen, zo kan je er niets van leren.
Maar de overtreding zelf is in mijn ogen ook heel kwalijk.
vroeger was het buiten de bebouwde kom, ze hebben het einde binnen bebouwde kom bord weggehaaldquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:45 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
70 km/u wegen zijn altijd binnen de bebouwde kom, buiten de bebouwde kom is 80 of 60.
hoezo liegen? ik weet er zowat niks meer van. Fucking 3 jaar manquote:
Ja wat dacht je dan, boete voor te hard rijden omdat je niet te hard reed?quote:
Leuke mening maar irrelevant tot mijn vraag.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:28 schreef Mark het volgende:
Je bent aangehouden nadat je meer dan 100 km/u reed waar je 70 mocht. Misschien een optie om je verantwoordelijkheid te nemen en te dokken?
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:04 schreef Norma_Jeane het volgende:
Je zou je nog kunnen proberen te beroepen op artikel 4 lid 2 van de WAHV mits je niet verhuisd bent in de tussentijd.
artikel http://maxius.nl/wet-admi(...)riften/artikel4/lid2
Hoofdstuk III. Administratieve sanctie
Artikel 4
2.
De bekendmaking van de beschikking geschiedt binnen vier maanden nadat de gedraging heeft plaatsgevonden, door toezending van de beschikking aan het adres dat betrokkene heeft opgegeven of, indien dat niet mogelijk is en de gedraging heeft plaatsgevonden met of door middel van een motorrijtuig waarvoor een kenteken is opgegeven, aan het adres dat is opgenomen in het kentekenregister. Indien de brief onbestelbaar blijkt te zijn, wordt de beschikking gezonden naar het in de basisregistratie personen vermelde adres, tenzij dit hetzelfde is als hetgeen is opgenomen in het kentekenregister. Indien de brief ook op het in de basisregistratie personen opgenomen adres onbestelbaar blijkt te zijn, wordt de beschikking geacht aan de betrokkene bekend te zijn.
Onder voorbehoud dat het ook een wahv-zaak is dus.![]()
thanksquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:57 schreef pqrstuvw het volgende:
Ongeacht verjaring of niet, probeer dit eens als bezwaar:
"Omdat er zeer veel tijd is verstreken tussen de door mij vermeende overtreding en het ontvangen van het proces-verbaal, kan ik mij de vermeende overtreding niet goed meer herinneren.
Hierdoor voel ik mij geschaad in de mogelijkheid tot verweer."
Ik heb vroeger hier weleens succes mee gehad toen een parkeerovertreding ongeveer 8 maanden oud was toen ik een acceptgiro kreeg. Ik kreeg toen na ongeveer 2 weken bericht dat mijn bekeuring was geseponeerd.
Wellicht zijn ze daar gevoelig voor. Een garantie is het echter niet. Probeer dat, te verliezen heb je niets.
Succes.
Best wel gek eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:45 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
70 km/u wegen zijn altijd binnen de bebouwde kom, buiten de bebouwde kom is 80 of 60.
Graag gedaan maar volgens deze site heb je er niets aan: http://www.judex.nl/recht(...)es-van-het-cjib_.htmquote:
Je wordt zo vaak staande gehouden dat je het niet meer weet? Ik weet nog goed dat ik een keer werd geattendeerd op een kapot achterlicht door de politie, laat staan als ik toen terecht staande gehouden was voor een forse snelheidsovertreding.quote:Op woensdag 6 april 2016 06:26 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
hoezo liegen? ik weet er zowat niks meer van. Fucking 3 jaar man
De overheid in dit geval ook. Normaal gesproken is drie weken al raar, maar stel je voor dat je iets had uitgevreten. Drie jaar later krijg je van je ouders op je klote, dan zou je het toch ook raar vinden?quote:Op woensdag 6 april 2016 09:22 schreef KoeInDeKont het volgende:
TS is een aso/tokkie. Te hard in de bebouwde kom, triest geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |