abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 april 2016 @ 20:21:23 #26
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_161203997
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:12 schreef Baas_bas het volgende:
Heeft iemand info over die verjaring?
Volgens mij is dat pas na 5 jaar, maar dat weet ik niet zeker.
Je kunt wel wat traineren door ijkingsrapport van de meetinstrumenten en dergelijke onzin op te vragen. Gewoon in twijfel trekken of de meting wel correct is uitgevoerd.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
  dinsdag 5 april 2016 @ 20:36:09 #27
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_161204472
Ik vind het trouwens een forse snelheidsovertreding.
Maximale snelheid 70 km/uur.
Je krijgt een boete voor een overschrijding van 30 km/uur.
Dat houdt in dat je minimaal 110 km/uur hebt gereden waar je 70 km/uur mocht.

Het is stom dat ze een boete zo lang laten liggen, zo kan je er niets van leren.
Maar de overtreding zelf is in mijn ogen ook heel kwalijk.
pi_161204798
70 km/u wegen zijn altijd binnen de bebouwde kom, buiten de bebouwde kom is 80 of 60.
pi_161205560
https://www.rijksoverheid(...)gstermijn-misdrijven

De termijn is drie jaar aangezien het een transactievoorstel is en geen Wahv/wet Mulder.
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
  dinsdag 5 april 2016 @ 21:09:18 #30
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_161205588
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:41 schreef FortunaHome het volgende:
Voor laten komen en aangeven dat jij je zolang geleden niets kunt herinneren en je daardoor geschaad bent in je verdediging. Dan gaat er iig matiging komen. Rechters vinden het niet leuk al er getreuzeld wordt.
Ah, liegen dus.
  dinsdag 5 april 2016 @ 22:04:46 #31
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_161207874
Je zou je nog kunnen proberen te beroepen op artikel 4 lid 2 van de WAHV mits je niet verhuisd bent in de tussentijd.
artikel http://maxius.nl/wet-admi(...)riften/artikel4/lid2

Hoofdstuk III. Administratieve sanctie
Artikel 4
2.
De bekendmaking van de beschikking geschiedt binnen vier maanden nadat de gedraging heeft plaatsgevonden, door toezending van de beschikking aan het adres dat betrokkene heeft opgegeven of, indien dat niet mogelijk is en de gedraging heeft plaatsgevonden met of door middel van een motorrijtuig waarvoor een kenteken is opgegeven, aan het adres dat is opgenomen in het kentekenregister. Indien de brief onbestelbaar blijkt te zijn, wordt de beschikking gezonden naar het in de basisregistratie personen vermelde adres, tenzij dit hetzelfde is als hetgeen is opgenomen in het kentekenregister. Indien de brief ook op het in de basisregistratie personen opgenomen adres onbestelbaar blijkt te zijn, wordt de beschikking geacht aan de betrokkene bekend te zijn.

Onder voorbehoud dat het ook een wahv-zaak is dus. :@

[ Bericht 4% gewijzigd door Norma_Jeane op 05-04-2016 22:31:10 ]
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_161209771
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:09 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Ah, liegen dus.
Hoeft toch niet.

Misschien reed hij helemaal niet te hard. Het feit dat het 2,5 jaar overheen gaat kan dan wel degelijk z'n verdediging schaden.
pi_161209777
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 22:04 schreef Norma_Jeane het volgende:
Je zou je nog kunnen proberen te beroepen op artikel 4 lid 2 van de WAHV mits je niet verhuisd bent in de tussentijd.

Artikel 4
2.
De bekendmaking van de beschikking geschiedt binnen vier maanden nadat de gedraging heeft plaatsgevonden, door toezending van de beschikking aan het adres dat betrokkene heeft opgegeven of, indien dat niet mogelijk is en de gedraging heeft plaatsgevonden met of door middel van een motorrijtuig waarvoor een kenteken is opgegeven, aan het adres dat is opgenomen in het kentekenregister. Indien de brief onbestelbaar blijkt te zijn, wordt de beschikking gezonden naar het in de basisregistratie personen vermelde adres, tenzij dit hetzelfde is als hetgeen is opgenomen in het kentekenregister. Indien de brief ook op het in de basisregistratie personen opgenomen adres onbestelbaar blijkt te zijn, wordt de beschikking geacht aan de betrokkene bekend te zijn.

Het is een transactievoorstel.
  dinsdag 5 april 2016 @ 23:19:51 #34
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_161211118
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 22:46 schreef SR4 het volgende:

Misschien reed hij helemaal niet te hard. Het feit dat het 2,5 jaar overheen gaat kan dan wel degelijk z'n verdediging schaden.
Quote uit de OP:
quote:
Rij ook nooit meer zo hard, maar had 3 jaar terug ff een gehaaste periode.
pi_161212196
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:19 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Quote uit de OP:

[..]

Tja.

Ik ga altijd standaard ik bezwaar, met zo nu en dan succes ^O^ ^O^
pi_161212361
Ongeacht verjaring of niet, probeer dit eens als bezwaar:

"Omdat er zeer veel tijd is verstreken tussen de door mij vermeende overtreding en het ontvangen van het proces-verbaal, kan ik mij de vermeende overtreding niet goed meer herinneren.
Hierdoor voel ik mij geschaad in de mogelijkheid tot verweer."

Ik heb vroeger hier weleens succes mee gehad toen een parkeerovertreding ongeveer 8 maanden oud was toen ik een acceptgiro kreeg. Ik kreeg toen na ongeveer 2 weken bericht dat mijn bekeuring was geseponeerd.

Wellicht zijn ze daar gevoelig voor. Een garantie is het echter niet. Probeer dat, te verliezen heb je niets.
Succes.
pi_161212824
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:57 schreef pqrstuvw het volgende:

"Omdat er zeer veel tijd is verstreken tussen de door mij vermeende overtreding en het ontvangen van het proces-verbaal, kan ik mij de vermeende overtreding niet goed meer herinneren.

Ik heb vroeger hier weleens succes mee gehad toen een parkeerovertreding ongeveer 8 maanden oud was toen ik een acceptgiro kreeg. Ik kreeg toen na ongeveer 2 weken bericht dat mijn bekeuring was geseponeerd.

Wellicht zijn ze daar gevoelig voor. Een garantie is het echter niet. Probeer dat, te verliezen heb je niets.
Succes.
Je kan niet in bezwaar tegen een transactievoorstel.

Of je betaalt of je betaalt niet, en dan moet je voorkomen.
  woensdag 6 april 2016 @ 00:28:58 #38
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_161212927
Je bent aangehouden nadat je meer dan 100 km/u reed waar je 70 mocht. Misschien een optie om je verantwoordelijkheid te nemen en te dokken?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_161214088
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:36 schreef FF het volgende:
Ik vind het trouwens een forse snelheidsovertreding.
Maximale snelheid 70 km/uur.
Je krijgt een boete voor een overschrijding van 30 km/uur.
Dat houdt in dat je minimaal 110 km/uur hebt gereden waar je 70 km/uur mocht.

Het is stom dat ze een boete zo lang laten liggen, zo kan je er niets van leren.
Maar de overtreding zelf is in mijn ogen ook heel kwalijk.
vind het wel meevallen, gisteren reden mensen er nog harder. Volgens mij denkt iedereen dat het 100 is daar

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:45 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
70 km/u wegen zijn altijd binnen de bebouwde kom, buiten de bebouwde kom is 80 of 60.
vroeger was het buiten de bebouwde kom, ze hebben het einde binnen bebouwde kom bord weggehaald
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_161214089
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:09 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Ah, liegen dus.
hoezo liegen? ik weet er zowat niks meer van. Fucking 3 jaar man
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_161214090
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:19 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Quote uit de OP:

[..]

Ja wat dacht je dan, boete voor te hard rijden omdat je niet te hard reed?
pi_161214091
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2016 00:28 schreef Mark het volgende:
Je bent aangehouden nadat je meer dan 100 km/u reed waar je 70 mocht. Misschien een optie om je verantwoordelijkheid te nemen en te dokken?
Leuke mening maar irrelevant tot mijn vraag.
pi_161214092
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 22:04 schreef Norma_Jeane het volgende:

Artikel 4
2.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:57 schreef pqrstuvw het volgende:

Succes.
thanks ^O^
pi_161214675
Tevems zou ik zelf ook een meetrapportje willen zien van de meetapperatuur die zij hebben gebruikt drie jaar terug. Daarnaast is het ook handig om de kwalificaties van de betrokken agenten te vragen. Tenslotte het 'schaden van mijn mogelijkheid tot verweer' en je ik geef je een goede kans om een lagere/kwijtschelding te krijgen.
Of saté?
  woensdag 6 april 2016 @ 08:24:52 #45
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_161214679
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:45 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Best wel gek eigenlijk.
Ik rij regelmatig een route waar het bibeko 70 km/uur is en bubeko 60 km/uur.
Toch raar dat je bubeko dus langzamer moet rijden.

Ik heb nog leren rijden in de tijd dat bubeko altijd 80 km/uur was, ook op smalle polderwegen tijdens de bietencampagne ;)
Dat is veel duidelijker dan al die wisselende snelheden.
  woensdag 6 april 2016 @ 09:03:44 #46
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_161215042
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 06:27 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

[..]

thanks ^O^
Graag gedaan maar volgens deze site heb je er niets aan: http://www.judex.nl/recht(...)es-van-het-cjib_.htm

Wet Mulder is tot 30 km/u binnen de bebouwde kom en daar zit je boven.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_161215282
TS is een aso/tokkie. Te hard in de bebouwde kom, triest geval.
Achteraf kijk je een koe in de kont.
  woensdag 6 april 2016 @ 09:40:50 #48
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_161215549
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 06:26 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

hoezo liegen? ik weet er zowat niks meer van. Fucking 3 jaar man
Je wordt zo vaak staande gehouden dat je het niet meer weet? Ik weet nog goed dat ik een keer werd geattendeerd op een kapot achterlicht door de politie, laat staan als ik toen terecht staande gehouden was voor een forse snelheidsovertreding.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mark op 06-04-2016 09:53:48 ]
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_161215702
Te hard rijden maar niet mans genoeg zijn om de boete te betalen :')
pi_161217299
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 09:22 schreef KoeInDeKont het volgende:
TS is een aso/tokkie. Te hard in de bebouwde kom, triest geval.
De overheid in dit geval ook. Normaal gesproken is drie weken al raar, maar stel je voor dat je iets had uitgevreten. Drie jaar later krijg je van je ouders op je klote, dan zou je het toch ook raar vinden?

Overigens is het al eerder genoemd, maar bezwaar maken en zeggen dat je het je niet meer kunt herinneren en graag een bewijs wilt zien (foto, meetrapport, ijkrapport) lijkt mij in dit geval wel handig. Grote kans dat niet alles meer terug te vinden valt.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')