Mja mja, lastig.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ook bij een opkomst van 28% is het handig om een zo laag mogelijk percentage nee te hebben. Houden ze langer hun bek weer.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:39 schreef Rezania het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie Baudet is en dat ga ik maar zo houden.
Suiker met gebrande suiker en gesmolten suiker, harde suiker, suiker met cacao en suikerstroop met roomboter en tarwe en 0.001% cranberry.quote:
In mijn hoofd lijkt 'Baidet' teveel op 'Bodar' en Antoine Bodar moet ik ook al nietquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:39 schreef Rezania het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie Baudet is en dat ga ik maar zo houden.
Jij bent ook al een voedingsnicht? Jezus, het stikt ervan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Suiker met gebrande suiker en gesmolten suiker, harde suiker, suiker met cacao en suikerstroop met roomboter en tarwe en 0.001% cranberry.
Voedingsneef.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent ook al een voedingsnicht? Jezus, het stikt ervan.
Even serieus, heb je vandaag in HOMO gekeken? Allemaal voedingsdeskundigen nu.quote:
Totale bullshit.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vertel! Kaas- had het er specifiek over dus vandaar dat ik hem adresseerde.
O nee kijk daar amper. Lijkt me wel irritant.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Even serieus, heb je vandaag in HOMO gekeken? Allemaal voedingsdeskundigen nu.
Wanneer vind je iets uitzonderlijk? Voor politiek is dit best uitzonderlijk. Ik bedoel het is geen luchtalarm of politiedienst van D66.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:44 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Man man man, D66 doet mij ook nog even een smsje. Zou volgens hun alleen gebruikt worden bij absolute uitzonderlijke gevallen. Ik ben er zelf overigens nog niet helemaal over uit.
Oh, dacht dat je daar vandaan had, was toevallig en zo.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:44 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
O nee kijk daar amper. Lijkt me wel irritant.
Oh ja, dat artikel vond ik ook wel onzin. Alleen met zijn kritiek op de VS was ik het eens. Verder is het inderdaad matig.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Totale bullshit.
Retorisch is het echt slecht. Hij verdedigt Noord-Korea, maar enkel door de VS af te vallen. Hoe je het in je hoofd haalt DPRK niet gestoord te noemen is me sowieso een raadsel, gezien de vele tientallen voorbeelden die je kunt vinden van bizarre gebruiken of wetgeving daar. Bij het behandelen van de geschiedenis slaat hij het belangrijkste punt over, namelijk de achtergrond van hoe de Korea's zijn gevormd tot hun huidige staat. En nee, Bush is inderdaad geen voorbeeld van briljant leiderschap. Dat lijkt ongeveer zijn enige argument om te rechtvaardigen wat Noord-Korea doet, van de concentratiekampen, tot aan het straffen van baby's voor misdaden van hun grootouders, tot aan de ziekelijke verheerlijking van Kim-Il Sung.
En dan Bush "King of the Planet" noemen, hilarisch. In de DPRK geloven ze dat hun leider de aarde geschapen heeft.
Maar ja, dat Bush King of the Planet is ook wel wat overdreven ja.quote:To be sure, there are things about the DPRK that one might wonder about, including its dynastic leadership system, its highly dictatorial one-party rule, and the chaos that seems implanted in the heart of its “planned” economy.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wanneer vind je iets uitzonderlijk? Voor politiek is dit best uitzonderlijk. Ik bedoel het is geen luchtalarm of politiedienst van D66.
Nou, dat is de afgelopen dagen anders wel geluktquote:D66 gebruikt alleen in uitzonderlijke gevallen het telefoonnummer van leden, wanneer bijvoorbeeld contact via e-mail niet mogelijk is.
"Might wonder about" en "dynastic leadership system" zijn wel de understatements van het jaar zeg. En hij zegt ook:quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh ja, dat artikel vond ik ook wel onzin. Alleen met zijn kritiek op de VS was ik het eens. Verder is het inderdaad matig.
Hij rechtvaardigt trouwens alleen het bezit van de wapens, de rest niet.
[..]
Maar ja, dat Bush King of the Planet is ook wel wat overdreven ja.
Strategisch is het produceren van kernwapens inderdaad tactisch. Als ze het niet hadden gedaan had het nu ook een modern land kunnen zijn waar niet de hele bevolking verhongert. Afgezien daarvan is vrijwel al het beleid krankzinnig.quote:So it comes as no surprise that the rulers of the Democratic People’s Republic of Korea (DPRK or North Korea) have been routinely described as mentally unbalanced by our policymakers and pundits. (..)
But in its much advertised effort to become a nuclear power, North Korea is actually displaying more sanity than first meets the eye.
Tsja, dat is waar.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Might wonder about" en "dynastic leadership system" zijn wel de understatements van het jaar zeg. En hij zegt ook:
[..]
Strategisch is het produceren van kernwapens inderdaad tactisch. Als ze het niet hadden gedaan had het nu ook een modern land kunnen zijn waar niet de hele bevolking verhongert. Afgezien daarvan is vrijwel al het beleid krankzinnig.
Wat?quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Strategisch is het produceren van kernwapens inderdaad tactisch.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja, dat is waar.Misschien komt het dus omdat Noord-Korea en Parenti dezelfde paranoia delen.
Ja, je hebt helemaal gelijk. Ze zijn echt wel full-retard. En niet zo'n beetje ook.
Nou ja, dat niemand dan meer met je fuckt is inderdaad een feit. Verder zijn er natuurlijk alleen maar nadelen, daar heb ik het niet over.quote:
Wat ik me afvraag is hoe het in hemelsnaam zo ver heeft kunnen komen als ze in 1970 nog zo'n relatief hoog GDP hadden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop van harte dat Noord-Korea zo snel mogelijk in elkaar dondert en de buitenwereld te zien krijgt wat het regime daar heeft aangericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |