abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161204773
Man man man, D66 doet mij ook nog even een smsje. Zou volgens hun alleen gebruikt worden bij absolute uitzonderlijke gevallen. Ik ben er zelf overigens nog niet helemaal over uit.
pi_161204778
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:43 schreef Rezania het volgende:

[..]

Even serieus, heb je vandaag in HOMO gekeken? Allemaal voedingsdeskundigen nu.
O nee kijk daar amper. Lijkt me wel irritant.
pi_161204809
Haha, als je HoC op Duits zet klinkt Underwood als Hitler. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_161204819
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:44 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Man man man, D66 doet mij ook nog even een smsje. Zou volgens hun alleen gebruikt worden bij absolute uitzonderlijke gevallen. Ik ben er zelf overigens nog niet helemaal over uit.
Wanneer vind je iets uitzonderlijk? Voor politiek is dit best uitzonderlijk. Ik bedoel het is geen luchtalarm of politiedienst van D66.
pi_161204830
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:44 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

O nee kijk daar amper. Lijkt me wel irritant.
Oh, dacht dat je daar vandaan had, was toevallig en zo. :P
pi_161204843
Op Frans klinkt hij helemaal raar. _O-
pi_161204870
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

Totale bullshit.

Retorisch is het echt slecht. Hij verdedigt Noord-Korea, maar enkel door de VS af te vallen. Hoe je het in je hoofd haalt DPRK niet gestoord te noemen is me sowieso een raadsel, gezien de vele tientallen voorbeelden die je kunt vinden van bizarre gebruiken of wetgeving daar. Bij het behandelen van de geschiedenis slaat hij het belangrijkste punt over, namelijk de achtergrond van hoe de Korea's zijn gevormd tot hun huidige staat. En nee, Bush is inderdaad geen voorbeeld van briljant leiderschap. Dat lijkt ongeveer zijn enige argument om te rechtvaardigen wat Noord-Korea doet, van de concentratiekampen, tot aan het straffen van baby's voor misdaden van hun grootouders, tot aan de ziekelijke verheerlijking van Kim-Il Sung.

En dan Bush "King of the Planet" noemen, hilarisch. In de DPRK geloven ze dat hun leider de aarde geschapen heeft.
Oh ja, dat artikel vond ik ook wel onzin. Alleen met zijn kritiek op de VS was ik het eens. Verder is het inderdaad matig.

Hij rechtvaardigt trouwens alleen het bezit van de wapens, de rest niet.

quote:
To be sure, there are things about the DPRK that one might wonder about, including its dynastic leadership system, its highly dictatorial one-party rule, and the chaos that seems implanted in the heart of its “planned” economy.
Maar ja, dat Bush King of the Planet is ook wel wat overdreven ja. :')

En gestoord is het land zeker. Ik volg hem in dit artikel ook echt niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2016 20:48:10 ]
pi_161204896
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:45 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Wanneer vind je iets uitzonderlijk? Voor politiek is dit best uitzonderlijk. Ik bedoel het is geen luchtalarm of politiedienst van D66.
quote:
D66 gebruikt alleen in uitzonderlijke gevallen het telefoonnummer van leden, wanneer bijvoorbeeld contact via e-mail niet mogelijk is.
Nou, dat is de afgelopen dagen anders wel gelukt :D
pi_161204946
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:46 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Oh ja, dat artikel vond ik ook wel onzin. Alleen met zijn kritiek op de VS was ik het eens. Verder is het inderdaad matig.

Hij rechtvaardigt trouwens alleen het bezit van de wapens, de rest niet.

[..]

Maar ja, dat Bush King of the Planet is ook wel wat overdreven ja. :')
"Might wonder about" en "dynastic leadership system" zijn wel de understatements van het jaar zeg. En hij zegt ook:

quote:
So it comes as no surprise that the rulers of the Democratic People’s Republic of Korea (DPRK or North Korea) have been routinely described as mentally unbalanced by our policymakers and pundits. (..)
But in its much advertised effort to become a nuclear power, North Korea is actually displaying more sanity than first meets the eye.
Strategisch is het produceren van kernwapens inderdaad tactisch. Als ze het niet hadden gedaan had het nu ook een modern land kunnen zijn waar niet de hele bevolking verhongert. Afgezien daarvan is vrijwel al het beleid krankzinnig.
pi_161204989
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

"Might wonder about" en "dynastic leadership system" zijn wel de understatements van het jaar zeg. En hij zegt ook:

[..]

Strategisch is het produceren van kernwapens inderdaad tactisch. Als ze het niet hadden gedaan had het nu ook een modern land kunnen zijn waar niet de hele bevolking verhongert. Afgezien daarvan is vrijwel al het beleid krankzinnig.
Tsja, dat is waar. ;( Misschien komt het dus omdat Noord-Korea en Parenti dezelfde paranoia delen. ;(

Ja, je hebt helemaal gelijk. Ze zijn echt wel full-retard. En niet zo'n beetje ook. :')
  dinsdag 5 april 2016 @ 20:51:35 #236
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_161205035
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

Strategisch is het produceren van kernwapens inderdaad tactisch.
Wat?
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_161205079
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:50 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Tsja, dat is waar. ;( Misschien komt het dus omdat Noord-Korea en Parenti dezelfde paranoia delen. ;(

Ja, je hebt helemaal gelijk. Ze zijn echt wel full-retard. En niet zo'n beetje ook. :')

Ik hoop van harte dat Noord-Korea zo snel mogelijk in elkaar dondert en de buitenwereld te zien krijgt wat het regime daar heeft aangericht.
pi_161205087
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:51 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Wat?
Nou ja, dat niemand dan meer met je fuckt is inderdaad een feit. Verder zijn er natuurlijk alleen maar nadelen, daar heb ik het niet over.
pi_161205201
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:53 schreef Tchock het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik hoop van harte dat Noord-Korea zo snel mogelijk in elkaar dondert en de buitenwereld te zien krijgt wat het regime daar heeft aangericht.
Wat ik me afvraag is hoe het in hemelsnaam zo ver heeft kunnen komen als ze in 1970 nog zo'n relatief hoog GDP hadden.

Ja, het doet me echt denken aan 1984. ;(
pi_161205212
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:46 schreef Rezania het volgende:
Op Frans klinkt hij helemaal raar. _O-
Rez, ik vul even een survey in op imgur _O-

pi_161205240
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:57 schreef Tchock het volgende:

[..]

Rez, ik vul even een survey in op imgur _O-

[ afbeelding ]
:'( :'( :'(
pi_161205259
Lees net dat Air Force One 4000 square feet is, of te wel 370 vierkante meter. Wtf. :')
pi_161205296
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:57 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag is hoe het in hemelsnaam zo ver heeft kunnen komen als ze in 1970 nog zo'n relatief hoog GDP hadden.

Zuid-Korea was natuurlijk ook zwaar gehavend na de oorlog, het duurde een tijd voordat dat weer opgebouwd werd. Korea was sowieso geen heel ontwikkeld gebied vóór die tijd.

Sinds het uiteenvallen van de Sovjet-Unie is het voor NK alleen maar bergafwaarts gegaan. Dat ze hun burgers geen internet of auto's laten gebruiken helpt daar natuurlijk absoluut niet bij.
  dinsdag 5 april 2016 @ 21:01:39 #244
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_161205329
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:53 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nou ja, dat niemand dan meer met je fuckt is inderdaad een feit. Verder zijn er natuurlijk alleen maar nadelen, daar heb ik het niet over.
Ah zo. Ja kernwapens bieden een voordeel. Maar in principe zijn die dingen neer te halen voordat ze ergens schade aanrichten buiten NK.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  dinsdag 5 april 2016 @ 21:02:46 #245
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_161205369
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:59 schreef Rezania het volgende:
Lees net dat Air Force One 4000 square feet is, of te wel 370 vierkante meter. Wtf. :')
Lekker kamertje voor de prez.

pi_161205417
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:00 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zuid-Korea was natuurlijk ook zwaar gehavend na de oorlog, het duurde een tijd voordat dat weer opgebouwd werd. Korea was sowieso geen heel ontwikkeld gebied vóór die tijd.

Sinds het uiteenvallen van de Sovjet-Unie is het voor NK alleen maar bergafwaarts gegaan. Dat ze hun burgers geen internet of auto's laten gebruiken helpt daar natuurlijk absoluut niet bij.
Oké. Bizar. Na de val van de Sovjet Unie ging het land in isolement? Ze waren waarschijnlijk heel autoritair al maar na de steun weg van de Sovjet Unie zullen ze al helemaal bergafwaarts gegaan zijn.

Ik ben wel benieuwd naar de omstandigheden die het zo ver hebben kunnen laten komen. Toen de Sovjetsteun bij Cuba wegging werd het land ook armer. Ook hun land kent een autoritair regime (maar niet zo erg als in Noord-Korea natuurlijk). Je zou ook denken dat er een revolutie zou komen ooit.
pi_161205502
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:02 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Lekker kamertje voor de prez.

[ afbeelding ]
Groter dan mijn studio waarschijnlijk. :{
  dinsdag 5 april 2016 @ 21:07:07 #248
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_161205520
quote:

[..]

Alles moet wijken voor nep vijandbeeld, afsluiten van buitenland, extreem gecentraliseerde economie, corruptie wordt noodzakelijk om te overleven, door dit alles is efficiënt gebruik van schaarse middelen ver te zoeken.
pi_161205553
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:04 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Oké. Bizar. Na de val van de Sovjet Unie ging het land in isolement? Ze waren waarschijnlijk heel autoritair al maar na de steun weg van de Sovjet Unie zullen ze al helemaal bergafwaarts gegaan zijn.

Ik ben wel benieuwd naar de omstandigheden die het zo ver hebben kunnen laten komen. Toen de Sovjetsteun bij Cuba wegging werd het land ook armer. Ook hun land kent een autoritair regime (maar niet zo erg als in Noord-Korea natuurlijk). Je zou ook denken dat er een revolutie zou komen ooit.
Ik weet ook niet waarom het zo verschilt. Misschien wel omdat Castro echt een communist was, met als doel het stichten van een communistische staat, waar dat voor Kim Il-sung niet gold. Dat was écht een gestoorde idioot en blijkbaar zit het in de genen.
  dinsdag 5 april 2016 @ 21:10:45 #250
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_161205632
quote:

[..]

Toen lagen ze nog aan het Chinese infuus.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')