quote:e^x en x^2 lopen over straat...
Komt er een sinus langslopen, en ze kijken met z'n tweeën haar na. "Wow check die rondingen." zegt e^x, en kijkt om zich heen. Maar hij ziet x^2 nergens meer. Komt daar ineens 2x aanlopen! Zegt e^x: "Wat krijgen we nou?"
"Ja" zegt 2x, "Sorry, ik was even afgeleid."
Je zou maar iets te doen hebben op maandagavond.quote:Op maandag 4 april 2016 22:54 schreef Tchock het volgende:
Vorige topic vol in op de kop af een uur. Damn.
Had ik afgelopen topic al gedaan, vandaar. Variation is key jwtz.quote:Op maandag 4 april 2016 22:55 schreef Rezania het volgende:
Kaas, viel me toch van je tegen, had op z'n minst die dikke darter verwacht als reactie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Het topic met Farage was toch wel beter.quote:Op maandag 4 april 2016 22:54 schreef Tchock het volgende:
Vooral wat betreft mannen ja.quote:Op maandag 4 april 2016 22:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Had ik afgelopen topic al gedaan, vandaar. Variation is key jwtz.
quote:Op maandag 4 april 2016 22:56 schreef Rezania het volgende:
Wat een kutgrap in de OP.Knew it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een klein wonder in het geval van een jurist.quote:Op maandag 4 april 2016 22:57 schreef Tchock het volgende:
Wiskundegrap in de OP en ik snap 'm. Hoezee.
Absoluut.quote:Op maandag 4 april 2016 22:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een klein wonder in het geval van een jurist.
Het was dan ook juristenniveau wiskunde.quote:Op maandag 4 april 2016 22:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een klein wonder in het geval van een jurist.
Alfa.quote:
Dat ging over de kans op succesvol witwassen via Panama?quote:Op maandag 4 april 2016 22:59 schreef Kaas- het volgende:
Tchock, ik las vandaag een studie uit het Journal of Legal Studies. Ze gebruikten gewoon nog statistiek ook, ik wist niet wat ik zag.
Sum.quote:
Nee hoor, is een sigma.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Twee hoeren en een berggeit.quote:Op maandag 4 april 2016 23:00 schreef KetchupFTW het volgende:
Weet iemand waarom België Congo in handen kreeg op de Conferentie van Berlijn?
quote:Op maandag 4 april 2016 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, is een sigma.+1. Dat was idd de grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
Als ik wikipedia mag geloven kreeg het dat niet. Pas in 1809 werd het eigendom van de Belgische staat.quote:Op maandag 4 april 2016 23:00 schreef KetchupFTW het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2016 23:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En ze beloofden een mooi avontuur van Kuifje.
Dat is wel knap.quote:Op maandag 4 april 2016 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik wikipedia mag geloven kreeg het dat niet. Pas in 1809 werd het eigendom van de Belgische staat.
Kregen ze niet. Het was Leo's persoonlijke eigendom en speeltuin.quote:Op maandag 4 april 2016 23:00 schreef KetchupFTW het volgende:
Congo was lange tijd privé-eigendom van de Belgische koning Leopold totdat hij er zo een zootje van had gemaakt dat Congo door de Belgische staat onteigent werd.quote:Op maandag 4 april 2016 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik wikipedia mag geloven kreeg het dat niet. Pas in 1809 werd het eigendom van de Belgische staat.
Oké, maar waarom kreeg Leopold zomaar dit enorme gebied?quote:Op maandag 4 april 2016 23:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kregen ze niet. Het was Leo's persoonlijke eigendom en speeltuin.
Ik doe niet bijdehand, ik probeer serieus antwoord te geven op je vraag, pleuriskind.quote:Op maandag 4 april 2016 23:05 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Congo was lange tijd privé-eigendom van de Belgische koning Leopold totdat hij er zo een zootje van had gemaakt dat Congo door de Belgische staat onteigent werd.
En als je bijdehand probeert te doen dan mag je lekker gaan fietsen.
Dit heb je gewoon van mij overgenomen. Jammer joh.quote:Op maandag 4 april 2016 23:05 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Congo was lange tijd privé-eigendom van de Belgische koning Leopold totdat hij er zo een zootje van had gemaakt dat Congo door de Belgische staat onteigent werd.
Of je gaat gewoon je eigen huiswerk doen in plaats van hier domme vragen stellen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:05 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo achterdochtig geworden door dit kutforum dat ik een vriendelijk gebaar niet meer van vijandigheid en sarcasme kan onderschatten, leugenaar.quote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik doe niet bijdehand, ik probeer serieus antwoord te geven op je vraag, pleuriskind.
En bijna niets over politiek. Nou, geweldig.quote:Op maandag 4 april 2016 22:54 schreef Tchock het volgende:
Of je tyft gewoon een eind op en laat mij een vraag stellen omdat die niet in mijn boek beantwoord wordt.quote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon je eigen huiswerk doen in plaats van hier domme vragen stellen.
Klik het dan weg en slinger Google aan. Zo lastig is het niet.quote:Op maandag 4 april 2016 23:07 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo achterdochtig geworden door dit kutforum dat ik een vriendelijk gebaar niet meer van vijandigheid en sarcasme kan onderschatten, leugenaar.
Meer bier drinken, minder zeiken opa.quote:Op maandag 4 april 2016 23:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En bijna niets over politiek. Nou, geweldig.
Mooi. Misschien leer je dan wel wat.quote:Op maandag 4 april 2016 23:08 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Of je tyft gewoon een eind op en laat mij een vraag stellen omdat die niet in mijn boek beantwoord wordt.
Ik begin echt langzamerhand een punthoofd te krijgen hier.
Zelfs het laatste nieuws over vd steur werd overlopenquote:Op maandag 4 april 2016 23:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En bijna niets over politiek. Nou, geweldig.
Dat die prutst is toch geen nieuws meerquote:Op maandag 4 april 2016 23:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zelfs het laatste nieuws over vd steur werd overlopen
Ik weet dat Euribob en een paar andere de vraag kunnen beantwoorden zonder dat ik 10 minuten hoef te zoeken en te lezen. Zo ging dat vroeger: je vroeg iets aan anderen als je iets wilde weten. Helaas vinden autisten zoals jij dat soort communicatie heel erg.quote:Op maandag 4 april 2016 23:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klik het dan weg en slinger Google aan. Zo lastig is het niet.
Onteigend.quote:Op maandag 4 april 2016 23:05 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 april 2016 23:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik weet dat Euribob en een paar andere de vraag kunnen beantwoorden zonder dat ik 10 minuten hoef te zoeken en te lezen. Zo ging dat vroeger: je vroeg iets aan anderen als je iets wilde weten. Helaas vinden autisten zoals jij dat soort communicatie heel erg.
Het is echt vijf minuten Googelen, wat lui.quote:Op maandag 4 april 2016 23:08 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Of je tyft gewoon een eind op en laat mij een vraag stellen omdat die niet in mijn boek beantwoord wordt.
Ik begin echt langzamerhand een punthoofd te krijgen hier.
Vraag 1 die ik tegenwoordig stel bij stagiaires: wat denk je zelf en wat heb je zelf uitgezocht.quote:Op maandag 4 april 2016 23:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik weet dat Euribob en een paar andere de vraag kunnen beantwoorden zonder dat ik 10 minuten hoef te zoeken en te lezen. Zo ging dat vroeger: je vroeg iets aan anderen als je iets wilde weten. Helaas vinden autisten zoals jij dat soort communicatie heel erg.
Waarschijnlijk omdat hijzelf persoonlijk erg veel tijd en geld had gestoken in het ontdekken ervan? Hij had (in tegenstelling tot België zelf) een droom van een Belgies koloniaal rijk etc.quote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Oké, maar waarom kreeg Leopold zomaar dit enorme gebied?
Thanks schat, vergeef het mequote:Op maandag 4 april 2016 23:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is echt vijf minuten Googelen, wat lui.
De reden is dat ontdekkingsreiziger Henry Stanley (prachtige naam) in Britse dienst het gebied verkend en in kaart gebracht heeft, maar de Britten waren niet geïnteresseerd. Daarop is hij in dienst gegaan van Koning Leopold II en is hij in het geheim contacten gaan leggen met de lokale bevolking namens Leopold om een vrijstaat te stichten. Toen de andere landen er achter kwamen gingen ze voor ongekoloniseerde gebieden en op de Berlijnse Conferentie werd bepaald dat Leopold het gebied waar hij al macht over had mocht houden op voorwaarde dat hij er vrije handel toestond.
Ik gun het je eigenlijk niet om dit te vertellen met je gezeik maar had al een stuk getypt.
Oh, dat was wel onterecht dan. Van der Steurgod is een regelrechte ramp en het zal alleen maar erger worden.quote:Op maandag 4 april 2016 23:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zelfs het laatste nieuws over vd steur werd overlopen
Optimist.quote:Op maandag 4 april 2016 23:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vraag 1 die ik tegenwoordig stel bij stagiaires: wat denk je zelf en wat heb je zelf uitgezocht.
Suffe gevraag meteen, kom nou. Zeker voor een academicus in spe.
Nee het stond niet echt in mijn boek maar ik wilde het gewoon wetenquote:Op maandag 4 april 2016 23:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hijzelf persoonlijk erg veel tijd en geld had gestoken in het ontdekken ervan? Hij had (in tegenstelling tot België zelf) een droom van een Belgies koloniaal rijk etc.
Hoe het precies in zijn werk ging op de conventie geen idee. Lijkt me ook niet echt relevant. Als de vraag in je werkboek staat staat het antwoord ook in je leerboek.
Als ik hier zelf denk wordt ik uitgescholden dus ik probeer me in te perken.quote:Op maandag 4 april 2016 23:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vraag 1 die ik tegenwoordig stel bij stagiaires: wat denk je zelf en wat heb je zelf uitgezocht.
Suffe gevraag meteen, kom nou. Zeker voor een academicus in spe.
Het verschil met vroeger is wel dat je op moest staan en naar beneden moest lopen om het aan je ouders te vragen, die de encyclopedie er voor pakten, terwijl je tegenwoordig het antwoord van Google krijgt in minder tijd dan je vroeger van de trap af liep (of twee trappen, als je een zolderkamerautist avant la lettre was).quote:Op maandag 4 april 2016 23:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Oké maar dan had ik ondertussen niet nog een hoofdstuk af kunnen krijgen. Dankje vriendje van mequote:Op maandag 4 april 2016 23:13 schreef Euribob het volgende:
Dit zeg ik overigens nadat ik een minuutje de Wikipedia-pagina bestuurd heb om te controleren of wat ik zou zeggen wel klopte. Je had het er dus ook zelf kunnen vinden.
Prutsen is ook een vak.quote:Op maandag 4 april 2016 23:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat die prutst is toch geen nieuws meer?
In een ander topic waar ik eerder vanavond hier en daar even corrigeerde kreeg ik een link toegestuurd naar een studie waaruit blijkt dat mensen die anderen op hun taalgebruik corrigeren nare mensen schijnen te zijn. Kan me er niet in vinden.quote:Op maandag 4 april 2016 23:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet zo naar en ingewikkeld doen Erik.
Word.quote:Op maandag 4 april 2016 23:13 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Als ik hier zelf denk wordt ik uitgescholden dus ik probeer me in te perken.
Wat jij zelf nadenken noemt is het nalullen van de PVV en VNL. Geen wonder he.quote:Op maandag 4 april 2016 23:13 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Eric.quote:
Alsof jij ooit academici tegenkomt in Drenthe.quote:
Ja, fantastisch onderzoek was dat. Onder 80 mensen of zo?quote:Op maandag 4 april 2016 23:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In een ander topic waar ik eerder vanavond hier en daar even corrigeerde kreeg ik een link toegestuurd naar een studie waaruit blijkt dat mensen die anderen op hun taalgebruik corrigeren nare mensen schijnen te zijn. Kan me er niet in vinden.
Of het nalullen van de PvdA. Enfin.quote:Op maandag 4 april 2016 23:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat jij zelf nadenken noemt is het nalullen van de PVV en VNL. Geen wonder he.
Word. En wat betekent "jezelf inperken"?quote:Op maandag 4 april 2016 23:13 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
ROT OP IS AL GEZEGDTD.quote:
Waarom ga je nou zo schijnheilig denigrerend zitten doen? Schiet toch niet op zo.quote:Op maandag 4 april 2016 23:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Oké maar dan had ik ondertussen niet nog een hoofdstuk af kunnen krijgen. Dankje vriendje van me.
Ja, dat is wel het allerleukste van alles. Dat jij denkt dat ik de PvdA nalul.quote:Op maandag 4 april 2016 23:16 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Of het nalullen van de PvdA. Enfin.
Je snapt de woord van de betekenis van de scheinhijlig niet.quote:Op maandag 4 april 2016 23:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waarom ga je nou zo schijnheilig denigrerend zitten doen? Schiet toch niet op zo.
Ik neem aan dat "scheinhijlig" expres is, maar die zin is volkomen gehandicapt.quote:Op maandag 4 april 2016 23:17 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je snapt de woord van de betekenis van de scheinhijlig niet.
Ik zat net te denken voor ik ging afsluiten: deze sc heeft vandaag een nieuw dieptepunt bereikt.quote:Op maandag 4 april 2016 23:17 schreef Rezania het volgende:
Vanavond is wel echt het toppunt van gezelligheid hè.
Dit soort opmerkingen worden overigens enkel gemaakt door mensen die deze SC niet begrijpen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:17 schreef Rezania het volgende:
Bestaat dat op het wo?quote:Op maandag 4 april 2016 23:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is slechts om je te helpen. Als eerstejaars rechtenstudent moet je de taaltoets halen.
Dat heb je als bepaalde figuren je de hele tijd met de PVV vergelijken omdat ze eigenlijk gewoon je broek inwillen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:17 schreef Rezania het volgende:
Of jij hebt gewoon geen zelfreflectie, ook mogelijk.quote:Op maandag 4 april 2016 23:17 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op maandag 4 april 2016 23:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen worden overigens enkel gemaakt door mensen die deze SC niet begrijpen.
Godzijdank wel ja, het is hard nodig. In mijn eerste jaar was dat nog niet en veel studenten kunnen echt niet spellen.quote:
Nou en.quote:Op maandag 4 april 2016 23:17 schreef Rezania het volgende:
Nou, ik denk het wel redelijk te snappen hoor nu. Maar vanavond is echt gewoon dieptriest vol op de man spelen de hele avond lang al.quote:Op maandag 4 april 2016 23:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen worden overigens enkel gemaakt door mensen die deze SC niet begrijpen.
Enkel bij rechten. Omdat ze de taal niet beheersen, terwijl dat daarbij wel handig is.quote:
Whut?quote:Op maandag 4 april 2016 23:17 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja, op deze manier hoeft het van mij niet. Als ik dit niveau wil kan je net zo goed naar de klb sc gaan.quote:Op maandag 4 april 2016 23:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zat net te denken voor ik ging afsluiten: deze sc heeft vandaag een nieuw dieptepunt bereikt.
Ik neem aan dat het niet de regel wordt.quote:Op maandag 4 april 2016 23:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, op deze manier hoeft het van mij niet. Als ik dit niveau wil kan je net zo goed naar de klb sc gaan.
Er is wel veel nieuwe influx die nogal anders met elkaar omgaat, of anders reageert of de wijze waarop hier traditioneel met elkaar omgegaan wordt, wat soms een beetje een merkwaardig beeld schept.quote:
Ach ja, iedereen neemt hier aan dat je half dyslectisch bent. Maar goed ik vind dit wel schokkend eigenlijkquote:Op maandag 4 april 2016 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Godzijdank wel ja, het is hard nodig. In mijn eerste jaar was dat nog niet en veel studenten kunnen echt niet spellen.
Ik kan niet meer praten.quote:
Ik ben trouwens gek op muntthee, maar dan 's middags, niet 's avonds.quote:
Ik waan me in een klas vol verlate adolescenten die wild om zich heen schoppen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er is wel veel nieuwe influx die nogal anders met elkaar omgaat, of anders reageert of de wijze waarop hier traditioneel met elkaar omgegaan wordt, wat soms een beetje een merkwaardig beeld schept.
Jij was eerst ook een echte positivo. Dat is er nu wel uit gelukkig.quote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er is wel veel nieuwe influx die nogal anders met elkaar omgaat, of anders reageert of de wijze waarop hier traditioneel met elkaar omgegaan wordt, wat soms een beetje een merkwaardig beeld schept.
Het is erg moeilijk om een normale conversatie te hebben als iemand je om de haverklap vergelijkt met de PVV en/of Hitler.quote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het zijn vooral die gasten die niets met politiek hebben die hier "gezellig" komen doen. Die moeten optyfen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien kom ik wel op de meet om mijn goodwill te verhogen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef Kaas- het volgende:
ErikSD is zo'n man die de SC wel snapt. Zou mijn favoriete user zijn als ik hem niet zo gruwelijk irritant vond.
Dat soort praat is leuk voor je grootouders en de bühne, maar de waarheid is dat rekenen en taal zelfs op het vwo erg slecht gedoceerd en getoetst worden en dat de meeste nieuwe studenten er weinig van bakken. Laat staan op de lagere niveau's. Terwijl het - vroeger - de bedoeling was dat je dat soort dingen op de basisschool leerde en alleen maar bij hoefde te vijlen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ach ja, iedereen neemt hier aan dat je half dyslectisch bent. Maar goed ik vind dit wel schokkend eigenlijk
Dat soort dingen horen bij je vwo diploma te komen, niet op het wetenschappelijk onderwijs.
Ik heb een vriendin, als ze in de stad is moeten we altijd naar Het Paleis, omdat ze daar verse muntthee hebben.quote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik ben trouwens gek op muntthee, maar dan 's middags, niet 's avonds.
Mwoa, jij neemt Bob ook aldoor serieus hier wanneer 'ie het niet is.quote:Op maandag 4 april 2016 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, ik denk het wel redelijk te snappen hoor nu. Maar vanavond is echt gewoon dieptriest vol op de man spelen de hele avond lang al.
Het probleem is volgens mij vooral de mix met de reguliere adolescenten...quote:Op maandag 4 april 2016 23:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik waan me in een klas vol verlate adolescenten die wild om zich heen schoppen.
O gossie, gezelligheidquote:Op maandag 4 april 2016 23:22 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het zijn vooral die gasten die niets met politiek hebben die hier "gezellig" komen doen. Die moeten optyfen.
Zijn er tegenwoordig nog cafés waar ze dat niet hebben? Serieuze vraag.quote:Op maandag 4 april 2016 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, als ze in de stad is moeten we altijd naar Het Paleis, omdat ze daar verse muntthee hebben.
De meesten laten zich vanavond niet zien. Had er zelf ook geen behoefte aan.quote:Op maandag 4 april 2016 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het probleem is volgens mij vooral de mix met de reguliere adolescenten...
Ik val misschien in herhaling maar..quote:Op maandag 4 april 2016 23:22 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het is erg moeilijk om een normale conversatie te hebben als iemand je om de haverklap vergelijkt met de PVV en/of Hitler.
quote:Op maandag 4 april 2016 19:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Pleurt toch lekker een end op vent, als je hier alleen maar een beetje stereotiepe bevestigend de slachtofferrol komt opvoeren.
Waarom neem ik iedereen serieus volgens iedereen? Wat nou als ik niet serieus ben en jullie mij foutief serieus nemen?quote:Op maandag 4 april 2016 23:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mwoa, jij neemt Bob ook aldoor serieus hier wanneer 'ie het niet is.Jij en Tchock geeft wel een mooie dynamiek ja, whehe.
Ja, bijvoorbeeld een eindje verderop bij Jolie. Maar als je bedoelt dat het in is: ja, dat kun je wel zeggen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn er tegenwoordig nog cafés waar ze dat niet hebben? Serieuze vraag.
Echt zo'n Sander Terphuis was integratie in deze SC betreft inderdaad.quote:Op maandag 4 april 2016 23:24 schreef Kaas- het volgende:
PolitiekGeaard vind ik ook echt een goede nieuwkomer trouwens. Die past werkelijk perfect.
Inderdaad zeg, mijn hemel, wat was ik een blije eikel.quote:Op maandag 4 april 2016 23:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij was eerst ook een echte positivo. Dat is er nu wel uit gelukkig.
Grappig hoe zoiets simpels op kan komen hè. Muntthee is natuurlijk zo oud als gesneden brood maar nu ineens wil iedereen het drinken en bovendien niet meer uit zakjes.quote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld een eindje verderop bij Jolie. Maar als je bedoelt dat het in is: ja, dat kun je wel zeggen.
Nee, ik bedoelde de mix reguliere en verlate adolescentenquote:Op maandag 4 april 2016 23:24 schreef Disana het volgende:
[..]
De meesten laten zich vanavond niet zien. Had er zelf ook geen behoefte aan.
Diep. Ik laat het even op me inwerken.quote:Op maandag 4 april 2016 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom neem ik iedereen serieus volgens iedereen? Wat nou als ik niet serieus ben en jullie mij foutief serieus nemen?
Mensen verlangen naar puur voedsel. Een floefje takjes in een kopje heet water voldoet kennelijk aan dat verlangenquote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Grappig hoe zoiets simpels op kan komen hè. Muntthee is natuurlijk zo oud als gesneden brood maar nu ineens wil iedereen het drinken en bovendien niet meer uit zakjes.
Ik begreep je wel, maar ik wou gewoon het mijne zeggen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde de mix reguliere en verlate adolescenten
Jij en ik zijn zo oud dat we zelfs niet meer in de categorie "verlate" kunnen vallen
Dat en gare bessen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Mensen verlangen naar puur voedsel. Een floefje takjes in een kopje heet water voldoet kennelijk aan dat verlangen
Ben je nou echt 4.5 uur teruggegaan om jezelf te quotenquote:Op maandag 4 april 2016 23:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik val misschien in herhaling maar..
[..]
De snelheid qua posten kan ik alleen nog niet helemaal bijbenen, maar goed ik heb dan natuurlijk wel gewoon dingen op de maandag middag te doenquote:Op maandag 4 april 2016 23:24 schreef Kaas- het volgende:
PolitiekGeaard vind ik ook echt een goede nieuwkomer trouwens. Die past werkelijk perfect.
Ik heb geloof ik -5 met wat cylinder, is nog wel meer dan 5%quote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Echt zo'n Sander Terphuis was integratie in deze SC betreft inderdaad.
Ja, dat zal het zijn inderdaad.quote:Op maandag 4 april 2016 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Mensen verlangen naar puur voedsel. Een floefje takjes in een kopje heet water voldoet kennelijk aan dat verlangen
Ja, Koji of zo? Idk, mijn broer had ze. Klein, rood en niet te vreten.quote:
Precies. En het ruikt trouwens ook wel erg lekker.quote:Op maandag 4 april 2016 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn inderdaad.De zekerheid dat er niets in kan zitten wat je niet weet.
Dat zegt mij niets, ik zal er eens naar vragen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, Koji of zo? Idk, mijn broer had ze. Klein, rood en niet te vreten.
Je kan ook gewoon niet boos worden/gaan huilen. Je bent immers geen kleuter meer.quote:Op maandag 4 april 2016 23:27 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ben je nou echt 4.5 uur teruggegaan om jezelf te quoten.
Het is alsof je iemand de hele tijd prikt met je pen en als diegene dan uiteindelijk boos wordt/gaat huilen je zegt ''waarom doe je zo raar?''
Gojibessen. Die zijn ook super hip inderdaad. Net als haver en quinoa.quote:Op maandag 4 april 2016 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, Koji of zo? Idk, mijn broer had ze. Klein, rood en niet te vreten.
Goji bessen blijkbaar. Die dingen genezen je kanker, vernieuwen je ogen en laten je vleugels groeien als je hispsters mag geloven.quote:Op maandag 4 april 2016 23:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zegt mij niets, ik zal er eens naar vragen.
Ah, morgen eens googelen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gojibessen. Die zijn ook super hip inderdaad. Net als haver en quinoa.
Ik heb haver gekocht, maar enkel omdat ik niet ieder ochtend brood wil eten en klaar ben met de zoete troep. Wel lekker veel keuze zo.quote:Op maandag 4 april 2016 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toe maar. Echte wonderbessen dus.quote:Op maandag 4 april 2016 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goji bessen blijkbaar. Die dingen genezen je kanker, vernieuwen je ogen en laten je vleugels groeien als je hispsters mag geloven.
Maar wat moet je er mee doen? Hoe moet je ze eten?quote:Op maandag 4 april 2016 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goji bessen blijkbaar. Die dingen genezen je kanker, vernieuwen je ogen en laten je vleugels groeien als je hispsters mag geloven.
Maar de pis is nooit lauw bij jou, je doorziet wel wat wel/niet serieus is en je hebt een gezonde scepsis t.a.v. de FP en NWS. Prrrrima.quote:Op maandag 4 april 2016 23:27 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
De snelheid qua posten kan ik alleen nog niet helemaal bijbenen, maar goed ik heb dan natuurlijk wel gewoon dingen op de maandag middag te doen
[..]
Ik heb geloof ik -5 met wat cylinder, is nog wel meer dan 5%
De eerste suggestie bij haver op Google is "haver voor paarden", dan weet ik genoeg.quote:Op maandag 4 april 2016 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb haver gekocht, maar enkel omdat ik niet ieder ochtend brood wil eten en klaar ben met de zoete troep. Wel lekker veel keuze zo.
Je gaat aan het punt voorbijquote:Op maandag 4 april 2016 23:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon niet boos worden/gaan huilen. Je bent immers geen kleuter meer.
Hennepzaad. Nog zo'n wonder der natuur.quote:Op maandag 4 april 2016 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je koopt ze gedroogd en je eet ze net als rozijnen. Als snack, door de yoghurt, enz.quote:Op maandag 4 april 2016 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wat moet je er mee doen? Hoe moet je ze eten?
Hoe eet je haver?quote:Op maandag 4 april 2016 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb haver gekocht, maar enkel omdat ik niet ieder ochtend brood wil eten en klaar ben met de zoete troep. Wel lekker veel keuze zo.
That's brand new information!quote:Op maandag 4 april 2016 23:31 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je gaat aan het punt voorbij.
Wat ik er mee wil zeggen is dat je schijtirritant bent.
Quinoa had ik dit weekend voor het eerst ooit. Wat een smaakloze troep. Het zit gewoon door je vreten zonder dat je dat echt verneemt.quote:Op maandag 4 april 2016 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gojibessen groeien overigens gewoon in Nederland in het wild.
quote:
http://www.goji-bes.nl/quote:Op maandag 4 april 2016 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Toe maar. Echte wonderbessen dus.
Maar niet heus.
Door je bak yoghurt met haver geloof ik.quote:Op maandag 4 april 2016 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wat moet je er mee doen? Hoe moet je ze eten?
Net zoals studentenhaver neem ik aan. Door de yoghurt.quote:
Met melk aldus de verpakking. Idk, vandaag gekocht.quote:
Ik vind het ook niet heel lekker, inderdaad.quote:Op maandag 4 april 2016 23:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Quinoa had ik dit weekend voor het eerst ooit. Wat een smaakloze troep. Het zit gewoon door je vreten zonder dat je dat echt verneemt.
Hoi, ontmoet bob.quote:Op maandag 4 april 2016 23:31 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je gaat aan het punt voorbij.
Wat ik er mee wil zeggen is dat je schijtirritant bent.
Dus eigenlijk zoals muesli, door melk of misschien ook yoghurt.quote:Op maandag 4 april 2016 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met melk aldus de verpakking. Idk, vandaag gekocht.
Hennepbloesem.quote:Op maandag 4 april 2016 23:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hennepzaad. Nog zo'n wonder der natuur.
Ja, heb het nu als vervanger voor muesli. Had dat eerder gehaald, maar veel te zoet. Deze haver hopelijk niet.quote:Op maandag 4 april 2016 23:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zoals muesli, door melk of misschien ook yoghurt.
Gewoon rode bieten eten.quote:Op maandag 4 april 2016 23:34 schreef Tchock het volgende:
De meeste van die superfoods zijn heel gezond en doen niets bijzonders. Je kunt ook normale groente en fruit eten die niet vanaf de andere kant van de wereld ingevlogen hoeft te worden.
Muesli is wel erg zoet ja. Maar haver lijkt me dan juist weer smakeloos. Vertel maar hoe je het vond.quote:Op maandag 4 april 2016 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, heb het nu al vervanger voor muesli. Had dat eerder gehaald, maar veel te zoet. Deze haver hopelijk niet.
quote:Op maandag 4 april 2016 23:30 schreef Kaas- het volgende:
Dat Rammstein nummer net bij Pauw, geweldig.
Helemaal vergeten dat ik als puber keihard fan was van die band, al jaren niet meer geluisterd. Eens even opzetten.
Wilde het morgenochtend eten, maar melk is op.quote:Op maandag 4 april 2016 23:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Muesli is wel erg zoet ja. Maar haver lijkt me dan juist weer smakeloos. Vertel maar hoe je het vond.
Daar kun je niet cool mee doen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:34 schreef Tchock het volgende:
De meeste van die superfoods zijn heel gezond en doen niets bijzonders. Je kunt ook normale groente en fruit eten die niet vanaf de andere kant van de wereld ingevlogen hoeft te worden.
Vertel maar hoe het was als je weer melk hebt.quote:Op maandag 4 april 2016 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wilde het morgenochtend eten, maar melk is op.
Nee, eiwitpoeder dan? Ik ga gewoon troep nemen, zeg dat het supergezond is zonder enige bewijs te leveren, en verkoop het!quote:Op maandag 4 april 2016 23:35 schreef Tchock het volgende:
Aan de andere kant is de marketing achter superfoods wel briljant. Je neemt een exotisch product met een vrij normale smaak en functie maar een stoer verhaal en verkoopt het voor drie keer de prijs. Ka-tsjing.
Mijn moeder maakt rode-bietensap in een slowjuicer en drinkt dat dan. Dus ik ben bang dat bieten ook hip en super zijn.quote:
Zal ik doen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Vertel maar hoe het was als je weer melk hebt.
Geen idee.quote:Op maandag 4 april 2016 23:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar verder?
Een slowjuicer.quote:Op maandag 4 april 2016 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn moeder maakt rode-bietensap in een slowjuicer en drinkt dat dan. Dus ik ben bang dat bieten ook hip en super zijn.
Holy shit wat is dat duur ook altijdquote:Op maandag 4 april 2016 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, eiwitpoeder dan? Ik ga gewoon troep nemen, zeg dat het supergezond is zonder enige bewijs te leveren, en verkoop het!
Maar die groeien dan weer gewoon in de polder. Dus das goed dan toch?quote:Op maandag 4 april 2016 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn moeder maakt rode-bietensap in een slowjuicer en drinkt dat dan. Dus ik ben bang dat bieten ook hip en super zijn.
Pinda's zijn superfood voor ¤1,50 per 500 gramquote:Op maandag 4 april 2016 23:34 schreef Tchock het volgende:
Hele discussie over met mijn broer, waarom hij eiwitshakes dronk en niet gewoon wat meer had. 'Ja, zijn speciale eiwitten, zorgvuldig geselecteerd, langzame opname, blablabla.' Newsflash: Meeste eiwitten worden direct afgebroken tot aminozuren in je lichaam.quote:Op maandag 4 april 2016 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Holy shit wat is dat duur ook altijdBij de Tuinen staan van die potten voor tachtig euro, wie koopt dat en vooral hoe
Nee, pinda's zijn pinda's.quote:Op maandag 4 april 2016 23:37 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Pinda's zijn superfood voor ¤1,50 per 500 gram.
Eiwitpoeder is goed voor spieropbouw. Als je niet aan krachttraining doet heb je het ook niet nodig.quote:Op maandag 4 april 2016 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, eiwitpoeder dan? Ik ga gewoon troep nemen, zeg dat het supergezond is zonder enige bewijs te leveren, en verkoop het!
Ik koop 2,3 kilo voor ¤32,- dusja.quote:Op maandag 4 april 2016 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Holy shit wat is dat duur ook altijdBij de Tuinen staan van die potten voor tachtig euro, wie koopt dat en vooral hoe
Het is de manier waarop het wordt gehypet. Eiwitpoeder is helemaal niet duur, maar hoe zij het verkopen wel.quote:Op maandag 4 april 2016 23:38 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Eiwitpoeder is goed voor spieropbouw. Als je niet aan krachttraining doet heb je het ook niet nodig.
Een maat maakte laatst een of ander dessert van cake, ijs en rode bieten. Was fucking lekker.quote:Op maandag 4 april 2016 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
En ook nog van de goede partij hehe.quote:Op maandag 4 april 2016 23:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar de pis is nooit lauw bij jou, je doorziet wel wat wel/niet serieus is en je hebt een gezonde scepsis t.a.v. de FP en NWS. Prrrrima.
Nee, pinda's zijn echt super.quote:
Worteltjescake bleek ook lekkerder dan ik vermoedde.quote:Op maandag 4 april 2016 23:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een maat maakte laatst een of ander dessert van cake, ijs en rode bieten. Was fucking lekker.
Mijn hele schoonfamilie. M'n vriend ging recent ook weer naar zo'n bijeenkomst van nieuwe superfoods haha.quote:Op maandag 4 april 2016 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Worteltjescakequote:Op maandag 4 april 2016 23:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Worteltjescake bleek ook lekkerder dan ik vermoedde.
Hehe, eindelijk.quote:Op maandag 4 april 2016 23:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Eigenlijk wel respect voor Diederik en zijn vluchtelingenaanpak. Beter dan vanuit Nederland 'opvang in se regio' roepen.
Eiwitten zijn goed voor spieropbouw. Wie zegt dat die poeders dat zijn?quote:Op maandag 4 april 2016 23:38 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Eiwitpoeder is goed voor spieropbouw. Als je niet aan krachttraining doet heb je het ook niet nodig.
Best wel uit een verrassende hoek ook.quote:Op maandag 4 april 2016 23:38 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ze maken wel een sterk punt tegen populisme.
Gewoon elke ochtend vier eieren naar binnen werken. Stuk goedkoper, natuurlijker en je hebt meteen een ontbijt waar je tot de lunch op kan teren.quote:Op maandag 4 april 2016 23:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eiwitten zijn goed voor spieropbouw. Wie zegt dat die poeders dat zijn?
Minstens 25 met een optie op 35. Misschien wel 40 en Asscher MP.quote:Op maandag 4 april 2016 23:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Laat die zetels maar komen, wat jij rems.
Goede zaak.quote:Op maandag 4 april 2016 23:39 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
En ook nog van de goede partij hehe.
Maar goed, ik ben dan natuurlijk ook niet volledig nieuw op Fok!, en praktisch het hele forum werkt al jaren op basis van elkaar, vooral TS, de gek aan te steken
Het is maar iets van de laatste paar jaar dat discussies her en der ook echt soms agressief van aard beginnen te worden, en dat er ook steeds meer users die humor niet echt snappen en daardoor, ook al ken je die andere persoon in het echt helemaal niet, alles persoonlijk opvatten. Uiteindelijk na een Fok! pauze hier beland en vond het wel een leuke sfeer hier
22 gram eiwitten per maatschepje = 100 calorieën.quote:Op maandag 4 april 2016 23:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eiwitten zijn goed voor spieropbouw. Wie zegt dat die poeders dat zijn?
Goede zaak.quote:Op maandag 4 april 2016 23:39 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
En ook nog van de goede partij hehe.
Maar goed, ik ben dan natuurlijk ook niet volledig nieuw op Fok!, en praktisch het hele forum werkt al jaren op basis van elkaar, vooral TS, de gek aan te steken
Het is maar iets van de laatste paar jaar dat discussies her en der ook echt soms agressief van aard beginnen te worden, en dat er ook steeds meer users die humor niet echt snappen en daardoor, ook al ken je die andere persoon in het echt helemaal niet, alles persoonlijk opvatten. Uiteindelijk na een Fok! pauze hier beland en vond het wel een leuke sfeer hier
Rammstein / metalquote:Op maandag 4 april 2016 23:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je vind het ZDF een verrassende hoek?
Lekker veel cholesterol ook.quote:Op maandag 4 april 2016 23:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon elke ochtend vier eieren naar binnen werken. Stuk goedkoper, natuurlijker en je hebt meteen een ontbijt waar je tot de lunch op kan teren.
Ben ik gek op.quote:Op maandag 4 april 2016 23:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Worteltjescake bleek ook lekkerder dan ik vermoedde.
Dat ik een keer positief ben over hem? Ja ik vind het niet altijd de beste. Maar in dit geval knap dat europa zijn plan uitvoert.quote:
Don't worry, de onderwerpen vanavond zijn nog minder interessant dan RTL Boulevard.quote:Op maandag 4 april 2016 23:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Echt hè. Als ik weer even 10 minuten productief wil zijn mis ik hier drie onderwerpen.
Elk avondmaal bevat evenveel calorieën? Het ligt er aan wat je eet, natuurlijk.quote:Op maandag 4 april 2016 23:43 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
22 gram eiwitten per maatschepje = 100 calorieën.
30 gram eiwitten per avondmaal = 700 calorieën.
Pestvent ben je ookquote:Op maandag 4 april 2016 23:44 schreef Tchock het volgende:
Daarnaast is 700 calorieën echt helemaal niks, maar je bedoelt kcal neem ik aan.
quote:Op maandag 4 april 2016 23:44 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb vrienden die van die eiwitshakes gebruiken na het sporten. Ga je daarna met ze op stap, hebben ze met één bout de hele dansvloer leeg. Niet normaal hoe hard ze kunnen stinken met die meuk.
Mijn vriendin slikt ook eiwitten na het gymnastieken in bed.quote:Op maandag 4 april 2016 23:44 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb vrienden die van die eiwitshakes gebruiken na het sporten. Ga je daarna met ze op stap, hebben ze met één bout de hele dansvloer leeg. Niet normaal hoe hard ze kunnen stinken met die meuk.
Oh, ik viel midden in het onderwerp bij Pauw en heb echt geen flauw idee wat de achtergrond is.quote:
quote:Op maandag 4 april 2016 23:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Mijn vriendin slikt ook eiwitten na het gymnastieken in bed.
Ja natuurlijk. 700 is overigens een richtlijn. In een diepvriespizza zit ''maar'' 850.quote:Op maandag 4 april 2016 23:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elk avondmaal bevat evenveel calorieën? Het ligt er aan wat je eet, natuurlijk.
Daarnaast is 700 calorieën echt helemaal niks, maar je bedoelt kcal neem ik aan.
Da's nie Rammstein jonge.quote:Op maandag 4 april 2016 23:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, ik viel midden in het onderwerp bij Pauw en heb echt geen flauw idee wat de achtergrond is.Zag gewoon ineens een nummer van Rammstein met een verrassende tekst, aangezien hun teksten doorgaans iets anders zijn.
Jij geeft om je cholesterol?quote:
Hehe, nee het is gewoon Neo Magazin, het Koefnoen van de ZDF, die zelfde jongens van de tekst over Erdogan op het liedje van Nena en Kim Wilde.quote:Op maandag 4 april 2016 23:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, ik viel midden in het onderwerp bij Pauw en heb echt geen flauw idee wat de achtergrond is.Zag gewoon ineens een nummer van Rammstein met een verrassende tekst, aangezien hun teksten doorgaans iets anders zijn.
Altijd weer dat geforceerde extremisme.quote:Op maandag 4 april 2016 23:45 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Zal binnenkort nog wel wat extremistische en vergezochte politieke ideeën spuien om de meningen over mijn account niet al te positief te houden.
Een richtlijn voor wat? Voor zover ik weet wordt er geen onderscheid gemaakt naar maaltijd. De richtlijn is 1500-2000 kcal voor mannen per dag. En dat is de gemiddelde man, dus een sporter/fitnesser zal daar boven zitten.quote:Op maandag 4 april 2016 23:47 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. 700 is overigens een richtlijn. In een diepvriespizza zit ''maar'' 850.
Ah, kijk eens aan. Nou ja, het heeft iig heel leuk een jeugdliefde qua muziek omhoog gehaald bij me.quote:
Correct. Neem tenminste aan dat je bedoelt 'bij elke maaltijd'.quote:Op maandag 4 april 2016 23:48 schreef Rezania het volgende:
Gewoon iedere dag kapsalon en een sixpack Schultenbrau.
Ah cool klinkt wel interessant, ik heb nu voor volgende week een uitnodiging van de JD hier in de regio gekregen voor zo'n avond van nieuwe/nog-nietactieve leden, dus daar ga ik ook even kijkenquote:Op maandag 4 april 2016 23:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goede zaak.
Btw twee mede-stagiairs van me zitten nu in het bestuur van D66 in jouw gemeente. Als je een keer echt wil meedoen ofzo kan ik je wel aan de juiste mensen voorstellen.
Gewoon jezelf elke dag goed gevarieerd volvreten en genoeg slapen. Zolang je onder de twintig bent is een beetje beweging genoeg om dat allemaal weer te verbranden.quote:Op maandag 4 april 2016 23:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een richtlijn voor wat? Voor zover ik weet wordt er geen onderscheid gemaakt naar maaltijd. De richtlijn is 1500-2000 kcal voor mannen per dag. En dat is de gemiddelde man, dus een sporter/fitnesser zal daar boven zitten.
quote:Op maandag 4 april 2016 23:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Correct. Neem tenminste aan dat je bedoelt 'bij elke maaltijd'.
Oh, ik trapte er wel in dan haha. Maar ik zag ook echt gewoon de laatste 10-15 seconden.quote:Op maandag 4 april 2016 23:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hehe, nee het is gewoon Neo Magazin, het Koefnoen van de ZDF, die zelfde jongens van de tekst over Erdogan op het liedje van Nena en Kim Wilde.
Precies. Sowieso wordt er altijd veel te moeilijk gedaan over calorieën. Minder dan je behoefte is afvallen, meer dan je behoefte is aankomen. Easy as that.quote:Op maandag 4 april 2016 23:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon jezelf elke dag goed gevarieerd volvreten en genoeg slapen. Zolang je onder de twintig bent is een beetje beweging genoeg om dat allemaal weer te verbranden.
Heerlijk.quote:Op maandag 4 april 2016 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]Drie kapsalon per dag en 24 schultenbrau (sixpackje als avondsnack).
Dit bericht wordt zo verwijderd, want van de dieetindustrie mag je dit niet zeggen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Sowieso wordt er altijd veel te moeilijk gedaan over calorieën. Minder dan je behoefte is afvallen, meer dan je behoefte is aankomen. Easy as that.
De algemene avondmaaltijd. 1500 is overigens ongelofelijk laag: dan ben je echt een graatje. 2000-2500 klinkt beter.quote:Op maandag 4 april 2016 23:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een richtlijn voor wat? Voor zover ik weet wordt er geen onderscheid gemaakt naar maaltijd. De richtlijn is 1500-2000 kcal voor mannen per dag. En dat is de gemiddelde man, dus een sporter/fitnesser zal daar boven zitten.
Geen idee. Ik was niet echt helder ofzo. Herinner alleen dat Kowloon aldoor zat te ruften, we een documentaire keken, en ik plotseling in Tosti's bed lag alwaar jij ineens binnen kwam om me halfdood te slaan met een fucking bezem.quote:Op maandag 4 april 2016 23:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hoe snel Tosti zo'n kapsalon weg kon vreten, trouwens.
Tering.
Ik was op een concert van hem (quote:Op maandag 4 april 2016 23:49 schreef Rezania het volgende:
Al die muziek van Kygo (uitgesproken als kijgoooo leerde ik laatst) klinkt ook hetzelfde hè.
Kan dat het 1500-2K kcal voor vrouwen is en 2-2,5 voor mannen. Of je daarmee een graatje bent hangt natuurlijk af van hoe veel je beweegt.quote:Op maandag 4 april 2016 23:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
De algemene avondmaaltijd. 1500 is overigens ongelofelijk laag: dan ben je echt een graatje. 2000-2500 klinkt beter.
Oké, maar spieropbouw is wat anders.quote:Op maandag 4 april 2016 23:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon jezelf elke dag goed gevarieerd volvreten en genoeg slapen. Zolang je onder de twintig bent is een beetje beweging genoeg om dat allemaal weer te verbranden.
Doctors hate him!quote:Op maandag 4 april 2016 23:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit bericht wordt zo verwijderd, want van de dieetindustrie mag je dit niet zeggen.
Hehe ja, Kowloon ruftend in zijn dekenfortquote:Op maandag 4 april 2016 23:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was niet echt helder ofzo. Herinner alleen dat Kowloon aldoor zat te ruften, we een documentaire keken, en ik plotseling in Tosti's bed lag alwaar jij ineens binnen kwam om me halfdood te slaan met een fucking bezem.
Als je stilzit en 1500 kcal inneemt ben je al een graatje :").quote:Op maandag 4 april 2016 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan dat het 1500-2K kcal voor vrouwen is en 2-2,5 voor mannen. Of je daarmee een graatje bent hangt natuurlijk af van hoe veel je beweegt.
Als je perfecte progressie wil misschien. Gewoon een beetje leuk en breed lichaam heeft geen tot op de calorie afgeteld voedingsschema nodig.quote:Op maandag 4 april 2016 23:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Oké, maar spieropbouw is wat anders.
Dat zie ik ook altijd op pornositesquote:
Als jurist kan ik zeggen dat eigenlijk alles maar een richtlijn is.quote:Op maandag 4 april 2016 23:54 schreef Rezania het volgende:
Nou jongens, als celbioloog (ja ja, durf het te zeggen) kan ik jullie zeggen dat alles uiteindelijk maar een richtlijn is doordat mensen zo complex zijn. #durftezeggen
Werd gelukkig wel overstemd door de aroma's van de kapsalon en de wiet.quote:Op maandag 4 april 2016 23:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hehe ja, Kowloon ruftend in zijn dekenfort [ afbeelding ].
Een beetje fitnesser doet aan bulken en cutten en das is calorietellen toch echt wel nodig.quote:Op maandag 4 april 2016 23:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als je perfecte progressie wil misschien. Gewoon een beetje leuk en breed lichaam heeft geen tot op de calorie afgeteld voedingsschema nodig.
Echt? De wet is niet zwartwit? Openbaring dit! Daar gaat het nee-kamp!quote:Op maandag 4 april 2016 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als jurist kan ik zeggen dat eigenlijk alles maar een richtlijn is.
Ah, dus op dieet zijn is een beetje als economie bedrijven.quote:Op maandag 4 april 2016 23:54 schreef Rezania het volgende:
Nou jongens, als celbioloog (ja ja, durf het te zeggen) kan ik jullie zeggen dat alles uiteindelijk maar een richtlijn is doordat mensen zo complex zijn. #durftezeggen
Pro- of anti-cyclisch vreten.quote:Op maandag 4 april 2016 23:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, dus op dieet zijn is een beetje als economie bedrijven.
Over de economie durf ik geen uitspraken te doen, veel te simpel.quote:Op maandag 4 april 2016 23:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, dus op dieet zijn is een beetje als economie bedrijven.
Met jouw levensstijl heb je geen recht om andere dingen vies te vinden, grafsodomiet.quote:Op maandag 4 april 2016 23:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Werd gelukkig wel overstemd door de aroma's van de kapsalon en de wiet.
Wat vies eigenlijk.
Maar niet zo vies als dat smerige hok dat jij jouw huis noemt.
Niet zo hard voor jezelf zijn nu, zooooo simpel ben je ook heus weer niet.quote:Op maandag 4 april 2016 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Over de economie durf ik geen uitspraken te doen, veel te simpel.
quote:Op maandag 4 april 2016 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt? De wet is niet zwartwit? Openbaring dit! Daar gaat het nee-kamp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 april 2016 23:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet zo hard voor jezelf zijn nu, zooooo simpel ben je ook heus weer niet.
quote:Op maandag 4 april 2016 23:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet zo hard voor jezelf zijn nu, zooooo simpel ben je ook heus weer niet.
Whehe, moest hardop lachen, afgetrokkenturk.quote:Op maandag 4 april 2016 23:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Met jouw levensstijl heb je geen recht om andere dingen vies te vinden, grafsodomiet.
quote:Op maandag 4 april 2016 23:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe, moest hardop lachen, afgetrokkenturk.
quote:Op maandag 4 april 2016 23:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe het menselijk brein in staat is dergelijke combinaties te verzinnen.quote:
Heb je weer je pleziertje gehad?quote:Op maandag 4 april 2016 23:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Three tomatoes are walking across the street. Moma tomato, Papa tomato and Baby tomato. Little baby tomato is lagging behind. Father tomato walks over to him, squishes him and says: "Ketchup!"quote:
Dat zij mijn biologie-leraar ook ooit. Probleem was wel dat hij een typisch dikkig kaboutertje was met zo'n witte baard en een klein brilletje. Dat werkte dus ook niet echt voor het beeld.quote:Op maandag 4 april 2016 23:54 schreef Rezania het volgende:
Nee, dat is niet nodig voor een beetje fitnesser. Fitnessers nemen zichzelf nogal gauw te serieus, maar een regelmatig programma met een goede nachtrust en fatsoenlijke (niet gereguleerde) voeding doet al wonderen voor je voortgang. Zolang je nog redelijk jong bent in ieder geval.quote:Op maandag 4 april 2016 23:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Een beetje fitnesser doet aan bulken en cutten en das is calorietellen toch echt wel nodig.
Ik kan geen volle baard groeien, dus geloof mij maar gewoon.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:02 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Dat zij mijn biologie-leraar ook ooit. Probleem was wel dat hij een typisch dikkig kaboutertje was met zo'n witte baard en een klein brilletje. Dat werkte dus ook niet echt voor het beeld.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Three tomatoes are walking across the street. Moma tomato, Papa tomato and Baby tomato. Little baby tomato is lagging behind. Father tomato walks over to him, squishes him and says: "Ketchup!"
Maar juist jonge fitnessers willen altijd zo snel mogelijk zo veel mogelijk progressie. Mijn neefje is ook hard bezig zo'n michelinmannetje te worden, bah.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, dat is niet nodig voor een beetje fitnesser. Fitnessers nemen zichzelf nogal gauw te serieus, maar een regelmatig programma met een goede nachtrust en fatsoenlijke (niet gereguleerde) voeding doet al wonderen voor je voortgang. Zolang je nog redelijk jong bent in ieder geval.
Klopt, maar dan ga je zo nu en dan naar de sportschool. Fitness is wat anders.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, dat is niet nodig voor een beetje fitnesser. Fitnessers nemen zichzelf nogal gauw te serieus, maar een regelmatig programma met een goede nachtrust en fatsoenlijke (niet gereguleerde) voeding doet al wonderen voor je voortgang. Zolang je nog redelijk jong bent in ieder geval.
Gewoon typen, een beetje met taal goochelen is altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:01 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe het menselijk brein in staat is dergelijke combinaties te verzinnen.
Fitnessers gaan niet naar de sportschool?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:04 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Klopt, maar dan ga je zo nu en dan naar de sportschool. Fitness is wat anders.
Vind het ook helemaal niet mooi, maar goed.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar juist jonge fitnessers willen altijd zo snel mogelijk zo veel mogelijk progressie. Mijn neefje is ook hard bezig zo'n michelinmannetje te worden, bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |