quote:e^x en x^2 lopen over straat...
Komt er een sinus langslopen, en ze kijken met z'n tweeën haar na. "Wow check die rondingen." zegt e^x, en kijkt om zich heen. Maar hij ziet x^2 nergens meer. Komt daar ineens 2x aanlopen! Zegt e^x: "Wat krijgen we nou?"
"Ja" zegt 2x, "Sorry, ik was even afgeleid."
Je zou maar iets te doen hebben op maandagavond.quote:Op maandag 4 april 2016 22:54 schreef Tchock het volgende:
Vorige topic vol in op de kop af een uur. Damn.
Had ik afgelopen topic al gedaan, vandaar. Variation is key jwtz.quote:Op maandag 4 april 2016 22:55 schreef Rezania het volgende:
Kaas, viel me toch van je tegen, had op z'n minst die dikke darter verwacht als reactie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Het topic met Farage was toch wel beter.quote:Op maandag 4 april 2016 22:54 schreef Tchock het volgende:
Vooral wat betreft mannen ja.quote:Op maandag 4 april 2016 22:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Had ik afgelopen topic al gedaan, vandaar. Variation is key jwtz.
quote:Op maandag 4 april 2016 22:56 schreef Rezania het volgende:
Wat een kutgrap in de OP.Knew it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een klein wonder in het geval van een jurist.quote:Op maandag 4 april 2016 22:57 schreef Tchock het volgende:
Wiskundegrap in de OP en ik snap 'm. Hoezee.
Absoluut.quote:Op maandag 4 april 2016 22:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een klein wonder in het geval van een jurist.
Het was dan ook juristenniveau wiskunde.quote:Op maandag 4 april 2016 22:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een klein wonder in het geval van een jurist.
Alfa.quote:
Dat ging over de kans op succesvol witwassen via Panama?quote:Op maandag 4 april 2016 22:59 schreef Kaas- het volgende:
Tchock, ik las vandaag een studie uit het Journal of Legal Studies. Ze gebruikten gewoon nog statistiek ook, ik wist niet wat ik zag.
Sum.quote:
Nee hoor, is een sigma.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Twee hoeren en een berggeit.quote:Op maandag 4 april 2016 23:00 schreef KetchupFTW het volgende:
Weet iemand waarom België Congo in handen kreeg op de Conferentie van Berlijn?
quote:Op maandag 4 april 2016 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, is een sigma.+1. Dat was idd de grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
Als ik wikipedia mag geloven kreeg het dat niet. Pas in 1809 werd het eigendom van de Belgische staat.quote:Op maandag 4 april 2016 23:00 schreef KetchupFTW het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2016 23:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En ze beloofden een mooi avontuur van Kuifje.
Dat is wel knap.quote:Op maandag 4 april 2016 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik wikipedia mag geloven kreeg het dat niet. Pas in 1809 werd het eigendom van de Belgische staat.
Kregen ze niet. Het was Leo's persoonlijke eigendom en speeltuin.quote:Op maandag 4 april 2016 23:00 schreef KetchupFTW het volgende:
Congo was lange tijd privé-eigendom van de Belgische koning Leopold totdat hij er zo een zootje van had gemaakt dat Congo door de Belgische staat onteigent werd.quote:Op maandag 4 april 2016 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik wikipedia mag geloven kreeg het dat niet. Pas in 1809 werd het eigendom van de Belgische staat.
Oké, maar waarom kreeg Leopold zomaar dit enorme gebied?quote:Op maandag 4 april 2016 23:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kregen ze niet. Het was Leo's persoonlijke eigendom en speeltuin.
Ik doe niet bijdehand, ik probeer serieus antwoord te geven op je vraag, pleuriskind.quote:Op maandag 4 april 2016 23:05 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Congo was lange tijd privé-eigendom van de Belgische koning Leopold totdat hij er zo een zootje van had gemaakt dat Congo door de Belgische staat onteigent werd.
En als je bijdehand probeert te doen dan mag je lekker gaan fietsen.
Dit heb je gewoon van mij overgenomen. Jammer joh.quote:Op maandag 4 april 2016 23:05 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Congo was lange tijd privé-eigendom van de Belgische koning Leopold totdat hij er zo een zootje van had gemaakt dat Congo door de Belgische staat onteigent werd.
Of je gaat gewoon je eigen huiswerk doen in plaats van hier domme vragen stellen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:05 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo achterdochtig geworden door dit kutforum dat ik een vriendelijk gebaar niet meer van vijandigheid en sarcasme kan onderschatten, leugenaar.quote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik doe niet bijdehand, ik probeer serieus antwoord te geven op je vraag, pleuriskind.
En bijna niets over politiek. Nou, geweldig.quote:Op maandag 4 april 2016 22:54 schreef Tchock het volgende:
Of je tyft gewoon een eind op en laat mij een vraag stellen omdat die niet in mijn boek beantwoord wordt.quote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon je eigen huiswerk doen in plaats van hier domme vragen stellen.
Klik het dan weg en slinger Google aan. Zo lastig is het niet.quote:Op maandag 4 april 2016 23:07 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo achterdochtig geworden door dit kutforum dat ik een vriendelijk gebaar niet meer van vijandigheid en sarcasme kan onderschatten, leugenaar.
Meer bier drinken, minder zeiken opa.quote:Op maandag 4 april 2016 23:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En bijna niets over politiek. Nou, geweldig.
Mooi. Misschien leer je dan wel wat.quote:Op maandag 4 april 2016 23:08 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Of je tyft gewoon een eind op en laat mij een vraag stellen omdat die niet in mijn boek beantwoord wordt.
Ik begin echt langzamerhand een punthoofd te krijgen hier.
Zelfs het laatste nieuws over vd steur werd overlopenquote:Op maandag 4 april 2016 23:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En bijna niets over politiek. Nou, geweldig.
Dat die prutst is toch geen nieuws meerquote:Op maandag 4 april 2016 23:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zelfs het laatste nieuws over vd steur werd overlopen
Ik weet dat Euribob en een paar andere de vraag kunnen beantwoorden zonder dat ik 10 minuten hoef te zoeken en te lezen. Zo ging dat vroeger: je vroeg iets aan anderen als je iets wilde weten. Helaas vinden autisten zoals jij dat soort communicatie heel erg.quote:Op maandag 4 april 2016 23:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klik het dan weg en slinger Google aan. Zo lastig is het niet.
Onteigend.quote:Op maandag 4 april 2016 23:05 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 april 2016 23:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik weet dat Euribob en een paar andere de vraag kunnen beantwoorden zonder dat ik 10 minuten hoef te zoeken en te lezen. Zo ging dat vroeger: je vroeg iets aan anderen als je iets wilde weten. Helaas vinden autisten zoals jij dat soort communicatie heel erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |