Sorryquote:Op maandag 4 april 2016 19:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst je eindexamens halen, snotaap.
Altijd als ik er niet ben... lijkt verdorie de DGK-SC van destijds wel, daar vielen ook altijd van die groepsbannen als ik in de kroeg zatquote:
Niet om Kant teniet te doen, maar wat wij hier allemaal hebben geschreven... Poeh.quote:Op maandag 4 april 2016 19:41 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Sowieso als Kant nooit geboren was dan werd 'Kritik der reinen vernunft' gewoon in dit topic geschreven.
Maar toen deelde ik ze nog uitquote:Op maandag 4 april 2016 19:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Altijd als ik er niet ben... lijkt verdorie de DGK-SC van destijds wel, daar vielen ook altijd van die groepsbannen als ik in de kroeg zat
Crew kan je niet blokkeren.quote:Op maandag 4 april 2016 19:43 schreef Kaas- het volgende:
Overigens remlof, geblokkeerde users werkt prima mobiel. Beter zelfs, want mobiel zie je hun posts echt nooit terwijl je die op op de pc doorzichtig nog wel soort van ziet wanneer je de posts live onderaan de pagina zonder refreshing laat verschijnen.
Tegenwoordig wel inderdaad. Ben blij dat ik die bagger van Ketchup nu volkomen kan negeren.quote:Op maandag 4 april 2016 19:43 schreef Kaas- het volgende:
Overigens remlof, geblokkeerde users werkt prima mobiel. Beter zelfs, want mobiel zie je hun posts echt nooit terwijl je die op op de pc doorzichtig nog wel soort van ziet wanneer je de posts live onderaan de pagina zonder refreshing laat verschijnen.
Dat ik de bagger van Fylax nog vertoond krijg is inderdaad een beetje jammerquote:
quote:Op maandag 4 april 2016 19:45 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat ik de bagger van Fylax nog vertoond krijg is inderdaad een beetje jammer
Goed punt.quote:
Whehe.quote:Op maandag 4 april 2016 19:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel inderdaad. Ben blij dat ik die bagger van Ketchup nu volkomen kan negeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |