misschien mee naar huis?quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:32 schreef Patroclus88 het volgende:
In het kader van no-waste week, wat is er met Isabels gefermenteerde voedsel gebeurd?
Ze zouden daarna in ieder geval niet moeten twijfelen... hand zou aardig rood moeten zijnquote:Op dinsdag 5 april 2016 18:37 schreef Karina het volgende:
Gek dat ze denken dat het een biet is, die is toch veel gladder dan een aardappel, glibberiger?
Volgens mij ook jaquote:Op dinsdag 5 april 2016 18:37 schreef Karina het volgende:
Gek dat ze denken dat het een biet is, die is toch veel gladder dan een aardappel, glibberiger?
Ja inderdaad en de aardappel herken je ook wel daarna tussen je nagels.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze zouden daarna in ieder geval niet moeten twijfelen... hand zou aardig rood moeten zijn
maar ze moeten het wel zeggen voordat ze hun hand eruit hebben volgens mijquote:Op dinsdag 5 april 2016 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja inderdaad en de aardappel herken je ook wel daarna tussen je nagels.
Ja maar achteraf denken ze wel, aaah natuurlijk!quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:38 schreef franklop het volgende:
[..]
maar ze moeten het wel zeggen voordat ze hun hand eruit hebben volgens mij
quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh een workshop, deze laat ik even gaan.
Ja hij heeft ook kinderen, hij is vorig weekend over speelgoed geflikkerdquote:Op dinsdag 5 april 2016 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
had hij het al eerder over hoor en dacht ook kinderen. verbaasde mij toen ook inderdaad
Hahaha ja idd.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:55 schreef Karina het volgende:
Jaja lekkerder dat geloof ik dan weer niet he.
Eigenlijk hadden ze een hele lelijke kerel voor dit onderwerp moeten laten komen, ja hij is wel lelijk maar wel leuk hoor en aardig
Die kan gewoon niet rekenenquote:Op dinsdag 5 april 2016 18:57 schreef -0- het volgende:
Sjanna die denkt dat de gemiddelde Nederlander voor ¤0,29 per jaar aan voedsel weggooit.
Die heeft echt het IQ van een visstickquote:Op dinsdag 5 april 2016 18:57 schreef -0- het volgende:
Sjanna die denkt dat de gemiddelde Nederlander voor ¤0,29 per jaar aan voedsel weggooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |