sorry schatjequote:
En als hoofdgerecht?quote:Op maandag 4 april 2016 17:42 schreef MrBradge het volgende:
Net een Chicken Supreme pizza gegetenGoddelijk
Viesdik
Klopt, ik ga vanavond weer sporten, net als gisteravond. En zo nu en dan jezelf even verwennen kan bestquote:Op maandag 4 april 2016 17:46 schreef BozeHaas het volgende:
Je at gisteren tòch ok een pizza Braddie
ahw poepiequote:
En tóch heb ik twee dagen pizza gegetenquote:Op maandag 4 april 2016 17:48 schreef Chloroform het volgende:
zo nu en dan jezelf verwennen betekent dat je een keer een twix naar binnen schuift, niet twee dagen pizza vreten omdat je een dikke haas bent
Zal jou eens verwennen door mijn twix naar binnen te schuiven, oohh wat errug.quote:Op maandag 4 april 2016 17:48 schreef Chloroform het volgende:
zo nu en dan jezelf verwennen betekent dat je een keer een twix naar binnen schuift, niet twee dagen pizza vreten omdat je een dikke haas bent
daarom ben je een dikke haasquote:Op maandag 4 april 2016 17:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
En tóch heb ik twee dagen pizza gegeten
quote:Op maandag 4 april 2016 17:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zal jou eens verwennen door mijn twix naar binnen te schuiven, oohh wat errug.
Omg ckquote:Op maandag 4 april 2016 17:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zal jou eens verwennen door mijn twix naar binnen te schuiven, oohh wat errug.
'quote:Op maandag 4 april 2016 17:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zal jou eens verwennen door mijn twix naar binnen te schuiven
gvdquote:
Ah joh je gaat toch sporten straksquote:Op maandag 4 april 2016 17:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
En tóch heb ik twee dagen pizza gegetenÉn ik ben inderdaad (nog steeds) Een dikke haas.
Wil je ook? Twix komt altijd met twee van die losse in een pakje dus genoeg voor allebei.quote:
Ehmmm..quote:Op maandag 4 april 2016 17:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wil je ook? Twix komt altijd met twee van die losse in een pakje dus genoeg voor allebei.
Exact, ik ga straks lekker ff een uurtje knallen.quote:Op maandag 4 april 2016 17:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ah joh je gaat toch sporten straks
quote:Op maandag 4 april 2016 17:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ehmmm..
Ik lees nu pas trouwens over dat gedoe met dickpic van je kater. Was die zo groot ? Ben je nu zo onzeker geworden dat jij je vriendin wil verlatwn?
Kloptquote:Op maandag 4 april 2016 18:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Mannen moeten echt hun best doen tijdens het vloggen. Vrouwen moeten beetje inkijk en aantrekkelijk zijn +11000 views
Ja sorryquote:Op maandag 4 april 2016 18:04 schreef MrBradge het volgende:
Godverdomme, geluidskaart kapotLeuk dat het lampje van de power gaat branden, maar hij reageert nergens meer op
Gaat ook verder niet meer aan, kjènkjór. Mja, heeft het wel 4 jaar gedaan, maar toch
viesmad
En nu moet je nog een shirtje kopen voor dat gat ook.quote:Op maandag 4 april 2016 18:04 schreef MrBradge het volgende:
Godverdomme, geluidskaart kapotLeuk dat het lampje van de power gaat branden, maar hij reageert nergens meer op
Gaat ook verder niet meer aan, kjènkjór. Mja, heeft het wel 4 jaar gedaan, maar toch
viesmad
Ik trek gewoon een ander shirt uit de kast, simpel.quote:Op maandag 4 april 2016 18:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En nu moet je nog een shirtje kopen voor dat gat ook.
Ahw zo jongquote:Op maandag 4 april 2016 18:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]Nee dat niet, hij is ook pas 5,5 maand of zo.
Naja tbh ik ben verre van fattyquote:Op maandag 4 april 2016 18:03 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Klopt
Maar als ik het goed begrijp uit alle begrippen ben jij nogal een fattie toch?
Dus niet zoveel fjieuws voor jou dan
Was grapje hoor Bradr Hari, kallummm.quote:Op maandag 4 april 2016 18:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik trek gewoon een ander shirt uit de kast, simpel.
Ben bang dat ik de verkeerde foto doe en je ineens dickpic hebt :Squote:
Dit principe zegmaar:quote:Op maandag 4 april 2016 18:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Mannen moeten echt hun best doen tijdens het vloggen. Vrouwen moeten beetje inkijk en aantrekkelijk zijn +11000 views
Trek aan je pielemuisquote:Op maandag 4 april 2016 18:10 schreef Rozevla het volgende:
IK VERVEEL MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Niet geklikt hihaho #rebelquote:
Van kater maakt niet uit, van jou ook niet want die is toch te klein om gefotografeerd te kunnen worden. Daarvoor is een microscoop nodigquote:Op maandag 4 april 2016 18:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben bang dat ik de verkeerde foto doe en je ineens dickpic hebt :S
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Laatst dat filmpje gezien met dat varkentjequote:
Loop zequote:Op maandag 4 april 2016 18:20 schreef Oberkullie het volgende:
Zal ik gaan hardlopen of op Fok blijven
Nou je hebt geen pizza gegeten toch, dus dan mag je lekker Fokken.quote:Op maandag 4 april 2016 18:20 schreef Oberkullie het volgende:
Hardlopen natuurlijkquote:Op maandag 4 april 2016 18:20 schreef Oberkullie het volgende:
Hier blijven. Je kan lopen wat je wil maar dat hoofd blijf je toch houden.quote:Op maandag 4 april 2016 18:20 schreef Oberkullie het volgende:
Deze redeneringquote:Op maandag 4 april 2016 18:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou je hebt geen pizza gegeten toch, dus dan mag je lekker Fokken.
quote:
jeetje het moet gelijk weer over seks gaan bij julliequote:
heeyquote:
Niet gelachen, foto van je poes voor foto van de kater.quote:Op maandag 4 april 2016 18:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Van kater maakt niet uit, van jou ook niet want die is toch te klein om gefotografeerd te kunnen worden. Daarvoor is een microscoop nodig
gewoon squattend gaan fokken, doe je ook nog wat aan die billenquote:Op maandag 4 april 2016 18:20 schreef Oberkullie het volgende:
ja, ik heb gezegd dat ik bredere biceps wil en daarom een hetzalallemaalwel van een Nederlandstalig forum genaamd FOK! leuker vindquote:Op maandag 4 april 2016 18:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Begreep hij wel dat je mij gewoon leuker vindt?
Mijn biceps zijn 22 cm omtrekquote:Op maandag 4 april 2016 18:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, ik heb gezegd dat ik bredere biceps wil en daarom een hetzalallemaalwel van een Nederlandstalig forum genaamd FOK! leuker vind
seksquote:Op maandag 4 april 2016 18:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja het woordje seks is eng voor mij
hihi seksquote:Op maandag 4 april 2016 18:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Wispelturige wezens zijn het ja.quote:Op maandag 4 april 2016 18:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Huh? Gisteren was het nog rozengeur en maneschijn
Mannen
Niet te vertrouwen
Voor hem is er geen klik, toen vroeg ie wat ik er van vond en ik heb gezegd dat ik t voor een eerste ontmoeting gezellig vond en wel vervolg in zag.quote:
M'n kitty heb je wel eens gezien tochquote:Op maandag 4 april 2016 18:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet gelachen, foto van je poes voor foto van de kater.
Seks met jou is ook engquote:Op maandag 4 april 2016 18:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Jeetje, kom we gaan hem slaanquote:Op maandag 4 april 2016 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor hem is er geen klik, toen vroeg ie wat ik er van vond en ik heb gezegd dat ik t voor een eerste ontmoeting gezellig vond en wel vervolg in zag.
ok doei, vergeet niet uit te loggen en je account voor de 600e x door de shredder te halenquote:Op maandag 4 april 2016 18:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ga nooit meer op forums zitten ja
Nee.quote:Op maandag 4 april 2016 18:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
M'n kitty heb je wel eens gezien toch
Ashquote:Op maandag 4 april 2016 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja hallo vrouwen ook met wie moet ik nou een relatie aan gaan dan. Hermafrodieten?
oke okequote:Op maandag 4 april 2016 18:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ok doei, vergeet niet uit te loggen en je account voor de 600e x door de shredder te halen
Moet je even getroost worden?quote:Op maandag 4 april 2016 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor hem is er geen klik, toen vroeg ie wat ik er van vond en ik heb gezegd dat ik t voor een eerste ontmoeting gezellig vond en wel vervolg in zag.
Haha.quote:Op maandag 4 april 2016 18:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Huh? Gisteren was het nog rozengeur en maneschijn
Mannen
Niet te vertrouwen
dat vind ik iets minder eng, goed ideequote:Op maandag 4 april 2016 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey madeliefff wij twee kunnen ook die gifjes in je fobo nadoen hoor
voor antwoord zie dmquote:Op maandag 4 april 2016 18:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij houdt van seks met een dichtgeplakte mond?
Ik had nog tegen je gezegd dat je McGrath niet moest vertrouwenquote:Op maandag 4 april 2016 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neeh, was toch een leuke date vond ikVeel beter dan met die ene van FOK!
Soooooquote:Op maandag 4 april 2016 18:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat vind ik iets minder eng, goed idee
Hoe bedoel je?? Die met of zonder haar?quote:Op maandag 4 april 2016 18:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
M'n kitty heb je wel eens gezien toch
Je zei wel meerquote:Op maandag 4 april 2016 18:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had nog tegen je gezegd dat je McGrath niet moest vertrouwen
Ik kan niet wachten.quote:Op maandag 4 april 2016 18:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg echt? Ik laat je later wel eentje zien
Hoeveel omhoog?quote:Op maandag 4 april 2016 18:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat kan, alleen na dit weekend is de prijs wel wat omhoog gegaan.
Zijn allebei langharig.quote:
Drie cent de liter.quote:
Ja mijn DM is ook die van jou hebben we toch afgesproken gister.quote:Op maandag 4 april 2016 18:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mijn DM is ook bereikbaar snap je
mag jullie dm ook mijn dm worden maar dan ontvangen jullie wel veel dm's van fokkahsquote:Op maandag 4 april 2016 18:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja mijn DM is ook die van jou hebben we toch afgesproken gister.
ojaquote:Op maandag 4 april 2016 18:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja mijn DM is ook die van jou hebben we toch afgesproken gister.
ja hoor zal zo al mijn dm's ooit verstuurt en ontvangen doorsturenquote:Op maandag 4 april 2016 18:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
mag jullie dm ook mijn dm worden maar dan ontvangen jullie wel veel dm's van fokkahs
Ik niet hoor, altijd alleen maar dingen van WCH die denkt dat ik zijn dagboek ben.quote:Op maandag 4 april 2016 18:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
mag jullie dm ook mijn dm worden maar dan ontvangen jullie wel veel dm's van fokkahs
verstuurd*quote:Op maandag 4 april 2016 18:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja hoor zal zo al mijn dm's ooit verstuurt en ontvangen doorsturen
Doe het in een pdf plsquote:Op maandag 4 april 2016 18:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja hoor zal zo al mijn dm's ooit verstuurt en ontvangen doorsturen
Begin van vakantie, eerst pardyhardey (quote:
waar ga je heen danquote:Op maandag 4 april 2016 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Begin van vakantie, eerst pardyhardey ( ) in amsterdam voordat we gaan.
klaargekomenquote:Op maandag 4 april 2016 18:32 schreef madeliefff het volgende:
in de lente speel ik weer buiten, in de lente hoor ik vogeltjes fluiten. DE zon wordt warmer en alles gaat groeien , kijk hoe prachtig de bloemen weer bloeieeeen
Neem die bezem waar je normaal tegen staat te leunen mee dan.quote:Op maandag 4 april 2016 18:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja maar is gewoon vervelend op de skates..
leuk madeliefffquote:Op maandag 4 april 2016 18:32 schreef madeliefff het volgende:
in de lente speel ik weer buiten, in de lente hoor ik vogeltjes fluiten. De zon wordt warmer en alles gaat groeien , kijk hoe prachtig de bloemen weer bloeieeeen
Ik leun doorgaans alleen op relingen.quote:Op maandag 4 april 2016 18:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Neem die bezem waar je normaal tegen staat te leunen mee dan.
het zijn maar 4 ..quote:Op maandag 4 april 2016 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe het in een pdf pls
[..]
Begin van vakantie, eerst pardyhardey () in amsterdam voordat we gaan.
mij ook pls ben ook super benieuwdquote:Op maandag 4 april 2016 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik leg het je later uit op den whatsepp
is het onvoltooid of voltooidquote:Op maandag 4 april 2016 18:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee want ze komen nog steeds binnen, tegenwoordige tijd stam+t
verstuurt
sporten of wandelen?quote:Op maandag 4 april 2016 17:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, ik ga vanavond weer sporten, net als gisteravond. En zo nu en dan jezelf even verwennen kan best
pizza is 1000kcal? succes met wandelen dan, even een nijmeegse vierdaagse in een avondje toch.quote:Op maandag 4 april 2016 17:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ah joh je gaat toch sporten straks
voltooidt*quote:Op maandag 4 april 2016 18:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beide, de voltooiing heeft plaatsgevonden maar is nog niet volledig voltooit
dat kan nooit want in de stam zit sowieso geen d want het is voltooi(en) als stamquote:
quote:Op maandag 4 april 2016 18:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat kan nooit want in de stam zit sowieso geen d want het is voltooi(en) als stam
check deze dombo weer eens dom zijn man man man
talentquote:Op maandag 4 april 2016 18:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1RthxHLaJG3
xoxo
Heb mijn bureaustoel omgedraaidquote:Op maandag 4 april 2016 18:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
xoxo
hij maakt zoveel lawaai dat dat wel goed komtquote:Op maandag 4 april 2016 18:40 schreef Catkiller het volgende:
Nu heb ik medelijden met TARDIS. als je een luidruchtig vrouwmens bent tijdens de seks.
Eerst zelf terug luisteren voordat je het publiceert.quote:
o dus toch vocaroo die de schuldige isquote:Op maandag 4 april 2016 18:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn vocaroo heeft dikke achtergrond geluid wat er niet eens is
dat had ik gedaan :pquote:Op maandag 4 april 2016 18:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Eerst zelf terug luisteren voordat je het publiceert.
Luister closetanaalmusketier, het feit dat ik jou een mongool vind heeft niets te maken met transgender zijn of worden. Ik vind jou oprecht als persoon een mongool, die ook nog waarschijnlijk lijdt aan een persoonlijkheidsstoornis. Ik doe niet onnodig negatief over transgenders maar doe nodig negatief tegen jou.quote:Op maandag 4 april 2016 17:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Crip deed onnodig negatief over trangender en je nam het toen voor me op dus bedankt G.
nee hoor, chagrijnigt. wat ben jij dom zegquote:Op maandag 4 april 2016 18:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als we jouw redenatie moeten volgen is het chagrijnigd
Crip wordt weer eens ontmaskert en kan het niet handelen.quote:Op maandag 4 april 2016 18:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Luister closetanaalmusketier, het feit dat ik jou een mongool vind heeft niets te maken met transgender zijn of worden. Ik vind jou oprecht als persoon een mongool, die ook nog waarschijnlijk lijdt aan een persoonlijkheidsstoornis. Ik doe niet onnodig negatief over transgenders maar doe nodig negatief tegen jou.
Heb je nog steeds zand in je mangina.quote:Op maandag 4 april 2016 18:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Crip wordt weer eens ontmaskert en kan het niet handelen.
Dus je gaat er vanuit dat ik het nog ben? Waarom vraag je het dan snotneusquote:Op maandag 4 april 2016 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee hoor, chagrijnigt. wat ben jij dom zeg
nou ja toen ik je voor het laatst sprak, was je chagrijnig. misschien is dat nog steeds zo. dus vandaar chagrijnigtquote:Op maandag 4 april 2016 18:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus je gaat er vanuit dat ik het nog ben? Waarom vraag je het dan snotneus
quote:Op maandag 4 april 2016 18:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
xoxo
Jeminee zeg, meen je dit? Beter leer je even hoe je om dient te gaan met onwelvoegelijke voornaamzetsels voordat je me lastigvalt met je d/t-consternatie-excessenquote:Op maandag 4 april 2016 18:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou ja toen ik je voor het laatst sprak, was je chagrijnig. misschien is dat nog steeds zo. dus vandaar chagrijnigt
Dat zegt ze zodat ze weer aandacht krijgt als ze inlogt, daar doet ze het moet: attentionwhore.quote:
ik constateer alleenquote:Op maandag 4 april 2016 18:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jeminee zeg, meen je dit? Beter leer je even hoe je om dient te gaan met onwelvoegelijk voornaamzetsels voordat je me lastigvalt met je d/t-consternatie-excessen
Ik ben een liegendt beestquote:Op maandag 4 april 2016 18:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat zegt ze zodat ze weer aandacht krijgt als ze inlogt, daar doet ze het moet: attentionwhore.
mooi, even goete vrienden?quote:Op maandag 4 april 2016 18:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik geconstateerd
En ik ben weer wegquote:Op maandag 4 april 2016 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou, dan kan je dus mooi vertellen wat je net wilde zeggen
Wooow dat is echt zo lekkerquote:Op maandag 4 april 2016 18:50 schreef Etsu het volgende:
ik heb honger
ik heb verse pasta met carbonara saus en spekjes
emotionele achtbaan ditquote:Op maandag 4 april 2016 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
je zou om 7 u gaan, het is nu 10 voor gvd
je liegdt tegen me
betere, en graag ook romantischerequote:Op maandag 4 april 2016 18:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als voorheen? Of wil je betere?
Moet even m'n make up refreshenquote:Op maandag 4 april 2016 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
je zou om 7 u gaan, het is nu 10 voor gvd
je liegdt tegen me
hjb tegen ashquote:Op maandag 4 april 2016 18:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Luister closetanaalmusketier, het feit dat ik jou een mongool vind heeft niets te maken met transgender zijn of worden. Ik vind jou oprecht als persoon een mongool, die ook nog waarschijnlijk lijdt aan een persoonlijkheidsstoornis. Ik doe niet onnodig negatief over transgenders maar doe nodig negatief tegen jou.
haha madquote:Op maandag 4 april 2016 19:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh ja hoor komt die gesink-salon-supporter ook weer even tof doen..
waarschijnlijk adem je gewoon zwaarquote:Op maandag 4 april 2016 18:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn vocaroo heeft dikke achtergrond geluid wat er niet eens is
Super.quote:Op maandag 4 april 2016 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Geen zorgen jongens, ik ben er weer, fijn he
Je hebt mij doorquote:Op maandag 4 april 2016 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
liegen deze man, alsof het gedrukt staat
ik zie nu een guido voor mequote:Op maandag 4 april 2016 19:33 schreef Germano het volgende:
Zo, na gisteren een kleurtje te hebben gepakt nu ook short hair.
Picsquote:Op maandag 4 april 2016 19:33 schreef Germano het volgende:
lekker gek doen he truusquote:Op maandag 4 april 2016 19:33 schreef Germano het volgende:
http://www.encyclo.nl/begrip/kirtquote:Op maandag 4 april 2016 19:35 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil harde stomende seks met Oberkullie, uren stoten tot de blauwe plekken op onze onderlichamen zitten en ze gillend kirt om meer.
Wie?quote:Op maandag 4 april 2016 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Geen zorgen jongens, ik ben er weer, fijn he
quote:Op maandag 4 april 2016 19:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ben zo scherp als een scheermes jonguh...
Wow, wat ben jij seksistischquote:Op maandag 4 april 2016 19:35 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil harde stomende seks met Oberkullie, uren stoten tot de blauwe plekken op onze onderlichamen zitten en ze gillend kirt om meer.
hard gewordenquote:Op maandag 4 april 2016 19:35 schreef TARDIS. het volgende:
Nu nog leren skaten.quote:Op maandag 4 april 2016 19:33 schreef Germano het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2016 19:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoewel dat jaren geleden is, kan ik het nog wel.
The real deal man. Long time no see.quote:Op maandag 4 april 2016 19:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ja meneer. Is dit Chai of ben jij het serieus?
Inderdaad, verveelde me afgelopen week en kwam weer eens een kijkje nemen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 april 2016 19:54 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Hee lekkerdinggggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hushahquote:Op maandag 4 april 2016 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als het een jongen zou zijn zou het pas OMG zijn hoor, weenie
quote:Op maandag 4 april 2016 19:54 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Is dit een jonge WCH?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |