Ja mijn DM is ook die van jou hebben we toch afgesproken gister.quote:Op maandag 4 april 2016 18:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mijn DM is ook bereikbaar snap je
mag jullie dm ook mijn dm worden maar dan ontvangen jullie wel veel dm's van fokkahsquote:Op maandag 4 april 2016 18:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja mijn DM is ook die van jou hebben we toch afgesproken gister.
ojaquote:Op maandag 4 april 2016 18:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja mijn DM is ook die van jou hebben we toch afgesproken gister.
ja hoor zal zo al mijn dm's ooit verstuurt en ontvangen doorsturenquote:Op maandag 4 april 2016 18:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
mag jullie dm ook mijn dm worden maar dan ontvangen jullie wel veel dm's van fokkahs
Ik niet hoor, altijd alleen maar dingen van WCH die denkt dat ik zijn dagboek ben.quote:Op maandag 4 april 2016 18:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
mag jullie dm ook mijn dm worden maar dan ontvangen jullie wel veel dm's van fokkahs
verstuurd*quote:Op maandag 4 april 2016 18:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja hoor zal zo al mijn dm's ooit verstuurt en ontvangen doorsturen
Doe het in een pdf plsquote:Op maandag 4 april 2016 18:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja hoor zal zo al mijn dm's ooit verstuurt en ontvangen doorsturen
Begin van vakantie, eerst pardyhardey (quote:
waar ga je heen danquote:Op maandag 4 april 2016 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Begin van vakantie, eerst pardyhardey ( ) in amsterdam voordat we gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |