sorry schatjequote:
En als hoofdgerecht?quote:Op maandag 4 april 2016 17:42 schreef MrBradge het volgende:
Net een Chicken Supreme pizza gegetenGoddelijk
Viesdik
Klopt, ik ga vanavond weer sporten, net als gisteravond. En zo nu en dan jezelf even verwennen kan bestquote:Op maandag 4 april 2016 17:46 schreef BozeHaas het volgende:
Je at gisteren tòch ok een pizza Braddie
ahw poepiequote:
En tóch heb ik twee dagen pizza gegetenquote:Op maandag 4 april 2016 17:48 schreef Chloroform het volgende:
zo nu en dan jezelf verwennen betekent dat je een keer een twix naar binnen schuift, niet twee dagen pizza vreten omdat je een dikke haas bent
Zal jou eens verwennen door mijn twix naar binnen te schuiven, oohh wat errug.quote:Op maandag 4 april 2016 17:48 schreef Chloroform het volgende:
zo nu en dan jezelf verwennen betekent dat je een keer een twix naar binnen schuift, niet twee dagen pizza vreten omdat je een dikke haas bent
daarom ben je een dikke haasquote:Op maandag 4 april 2016 17:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
En tóch heb ik twee dagen pizza gegeten
quote:Op maandag 4 april 2016 17:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zal jou eens verwennen door mijn twix naar binnen te schuiven, oohh wat errug.
Omg ckquote:Op maandag 4 april 2016 17:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zal jou eens verwennen door mijn twix naar binnen te schuiven, oohh wat errug.
'quote:Op maandag 4 april 2016 17:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zal jou eens verwennen door mijn twix naar binnen te schuiven
gvdquote:
Ah joh je gaat toch sporten straksquote:Op maandag 4 april 2016 17:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
En tóch heb ik twee dagen pizza gegetenÉn ik ben inderdaad (nog steeds) Een dikke haas.
Wil je ook? Twix komt altijd met twee van die losse in een pakje dus genoeg voor allebei.quote:
Ehmmm..quote:Op maandag 4 april 2016 17:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wil je ook? Twix komt altijd met twee van die losse in een pakje dus genoeg voor allebei.
Exact, ik ga straks lekker ff een uurtje knallen.quote:Op maandag 4 april 2016 17:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ah joh je gaat toch sporten straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |