ja, ik heb gezegd dat ik bredere biceps wil en daarom een hetzalallemaalwel van een Nederlandstalig forum genaamd FOK! leuker vindquote:Op maandag 4 april 2016 18:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Begreep hij wel dat je mij gewoon leuker vindt?
Mijn biceps zijn 22 cm omtrekquote:Op maandag 4 april 2016 18:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, ik heb gezegd dat ik bredere biceps wil en daarom een hetzalallemaalwel van een Nederlandstalig forum genaamd FOK! leuker vind
seksquote:Op maandag 4 april 2016 18:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja het woordje seks is eng voor mij
hihi seksquote:Op maandag 4 april 2016 18:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Wispelturige wezens zijn het ja.quote:Op maandag 4 april 2016 18:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Huh? Gisteren was het nog rozengeur en maneschijn
Mannen
Niet te vertrouwen
Voor hem is er geen klik, toen vroeg ie wat ik er van vond en ik heb gezegd dat ik t voor een eerste ontmoeting gezellig vond en wel vervolg in zag.quote:
M'n kitty heb je wel eens gezien tochquote:Op maandag 4 april 2016 18:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet gelachen, foto van je poes voor foto van de kater.
Seks met jou is ook engquote:Op maandag 4 april 2016 18:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Jeetje, kom we gaan hem slaanquote:Op maandag 4 april 2016 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor hem is er geen klik, toen vroeg ie wat ik er van vond en ik heb gezegd dat ik t voor een eerste ontmoeting gezellig vond en wel vervolg in zag.
ok doei, vergeet niet uit te loggen en je account voor de 600e x door de shredder te halenquote:Op maandag 4 april 2016 18:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ga nooit meer op forums zitten ja
Nee.quote:Op maandag 4 april 2016 18:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
M'n kitty heb je wel eens gezien toch
Ashquote:Op maandag 4 april 2016 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja hallo vrouwen ook met wie moet ik nou een relatie aan gaan dan. Hermafrodieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |