Dan is iedereen in Nederland arm. Amper zonlicht.quote:
Wat een skeer pauperland zijn we toch ook.quote:Op maandag 4 april 2016 16:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan is iedereen in Nederland arm. Amper zonlicht.
Studeren is nooit gratis, zelfs als het niets kost, dan heb je nog opportuniteitskosten.quote:Op maandag 4 april 2016 16:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goede vraag. Laten we deze vraag aan Friek stellen.
Ik heb alleen liefde voor hen die mij liefhebben, dus mijn ROI is het hoogst.quote:Op maandag 4 april 2016 16:30 schreef Kaas- het volgende:
De enige rijke persoon in deze SC ben ik, want ik heb liefde voor de hele wereld.
Je leuter ergens in willen steken =//= liefde.quote:Op maandag 4 april 2016 16:30 schreef Kaas- het volgende:
De enige rijke persoon in deze SC ben ik, want ik heb liefde voor de hele wereld.
Ik ben eerder een Fuzûlî dan een Kara Mustafa.quote:Op maandag 4 april 2016 16:29 schreef Heilwasser het volgende:
Kara Mustafa werd bij Wenen gestopt. De familie van Guidance wist door te stoten tot Nederland.
Ergo, Guidance is machtiger dan een Ottomaanse veldheer.
Ik ben onbekend met beide döner kebabzaken.quote:Op maandag 4 april 2016 16:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik ben eerder een Fuzûlî dan een Kara Mustafa.
quote:Op maandag 4 april 2016 16:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik ben eerder een Fuzûlî dan een Kara Mustafa.
#jesuisfuzûlîquote:In een van zijn bekendste werken, de brief Şikâyetnâme (شکايت نامه; "Complaint"), uit Fuzûlî zijn woede over de bureaucratie.
Geld is niet alles, Leandra.quote:Op maandag 4 april 2016 16:33 schreef Leandra het volgende:
Ik wilde al even kijken of ik m'n hypotheek kon oversluiten bij Staalbankiers.... om rijk te worden
Vergeef het haar, het is de generatie.quote:
Eerlijk je bezittingen met anderen delen is hartstikke liefdevol.quote:Op maandag 4 april 2016 16:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Je leuter ergens in willen steken =//= liefde.
LOL, ik weetquote:
Is Staalbankiers toevallig van de befaamde vestiakapitein?quote:Op maandag 4 april 2016 16:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vergeef het haar, het is de generatie.
Nee, van de Achmea-graaiers.quote:Op maandag 4 april 2016 16:37 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Is Staalbankiers toevallig van de befaamde vestiakapitein?
Bij Staalbankiers ben je alleen maar welkom als je al rijk bent, niet om rijk te wordenquote:Op maandag 4 april 2016 16:37 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Is Staalbankiers toevallig van de befaamde vestiakapitein?
Met of zonder pillen?quote:Op maandag 4 april 2016 16:30 schreef Kaas- het volgende:
Zonder geld wordt je niet rijk.quote:Op maandag 4 april 2016 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij Staalbankiers ben je alleen maar welkom als je al rijk bent, niet om rijk te worden
SOG'en.quote:Op maandag 4 april 2016 16:42 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Gaat wel flink hard dat vorige topic op de maandag middag.
Ja, vind je het gek, met Rothschilds in de TTquote:Op maandag 4 april 2016 16:42 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Oh je verwacht dat er nog wat BNW'ers komen?quote:Op maandag 4 april 2016 16:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek, met Rothschilds in de TT
Nee, dat hoop ik niet....quote:Op maandag 4 april 2016 16:44 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Oh je verwacht dat er nog wat BNW'ers komen?
In de tijd dat ik van kantoor naar het station liep zijn er meer dan 100 posts geplaatstquote:Op maandag 4 april 2016 16:42 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Wandelen is de ideale tijd om te FOK!ken.quote:Op maandag 4 april 2016 16:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
In de tijd dat ik van kantoor naar het station liep zijn er meer dan 100 posts geplaatst
Het valt een pauper als mij zelfs al op dat het naarmate je meer geld hebt het steeds makkelijker wordt om nog meer te krijgen.quote:Op maandag 4 april 2016 16:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zonder geld wordt je niet rijk.
#JohanCruijff
Misschien betekent dat gewoon dat je wat door moet lopen?quote:Op maandag 4 april 2016 16:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
In de tijd dat ik van kantoor naar het station liep zijn er meer dan 100 posts geplaatst
quote:Op maandag 4 april 2016 16:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
hehequote:(117) POL / [POLcafe .....
Probeer dan maar eens te typen op je telefoonquote:Op maandag 4 april 2016 16:47 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Wandelen is de ideale tijd om te FOK!ken.
Nee, ik loop dat stuk al zes jaar altijd in een kwartier.quote:Op maandag 4 april 2016 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien betekent dat gewoon dat je wat door moet lopen?
Kan prima, als je geen Parkinson hebt.quote:Op maandag 4 april 2016 16:49 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Probeer dan maar eens te typen op je telefoon
Ja.... maar dat is altijd al zo geweest, dus vast niet de schuld van de VVD.quote:Op maandag 4 april 2016 16:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het valt een pauper als mij zelfs al op dat het naarmate je meer geld hebt het steeds makkelijker wordt om nog meer te krijgen.
Zullen we vast aan de VVD te danken hebben.
Klopt. En anders gewoon dicteren met Chrome.quote:
Dat is hoe kapitalisme werkt, het bevoordeelt de mensen met geld.quote:Op maandag 4 april 2016 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... maar dat is altijd al zo geweest, dus vast niet de schuld van de VVD.
Ik vind het wel verbijsterend dat mensen failliet kunnen gaan met miljoenen persoonlijke schuld, terwijl een ander de deurwaarder al aan de deur heeft voor een niet-betaalde telefoonrekening van ¤ 45,=
Eentje van Luminox.quote:Op maandag 4 april 2016 16:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een nieuw polsuurwerk. Hebt u suggesties?
Wie is die vent met dat potlood?quote:Op maandag 4 april 2016 16:57 schreef Gutmensch het volgende:
Ik zag deze poster net op station Arnhem Zuid hangen:
[ afbeelding ]
Lijkt me ook heel gezond.quote:Op maandag 4 april 2016 16:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het valt een pauper als mij zelfs al op dat het naarmate je meer geld hebt het steeds makkelijker wordt om nog meer te krijgen.
Zullen we vast aan de VVD te danken hebben.
Een en ander is afhankelijk van uw budget en voorkeur qua stijl.quote:Op maandag 4 april 2016 16:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een nieuw polsuurwerk. Hebt u suggesties?
De JS hebben de sterke argumenten ook wel in de hand ja. JD ging ook al met een tankje naar de Krim in Drenthe.quote:Op maandag 4 april 2016 16:57 schreef Gutmensch het volgende:
Ik zag deze poster net op station Arnhem Zuid hangen:
[ afbeelding ]
Dat is een correcte assumptie. Evenwel heb ik tien jaar geleden voor het laatst een dergelijk product aangekocht, dus ben ik totaal niet op de hoogte van de markt. 300 lijkt me in ieder geval een mooie richtprijs.quote:Op maandag 4 april 2016 17:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een en ander is afhankelijk van uw budget en voorkeur qua stijl.
Ik schat u zo in op weinig "bling-bling" en een minimalistische of Bauhaus-stijl. Maar corrigeer gerust als mijn aannames onjuist zijn.
Wel lekker recent ja.quote:Op maandag 4 april 2016 17:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
Microsoft zijn AI-bot was weer lekker bezig.
[ afbeelding ]
http://www.mvmtwatches.com/collections/menquote:Op maandag 4 april 2016 17:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is een correcte assumptie. Evenwel heb ik tien jaar geleden voor het laatst een dergelijk product aangekocht, dus ben ik totaal niet op de hoogte van de markt. 300 lijkt me in ieder geval een mooie richtprijs.
Geeft u de voorkeur aan een batterijtje of een mechanisch horloge?quote:Op maandag 4 april 2016 17:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is een correcte assumptie. Evenwel heb ik tien jaar geleden voor het laatst een dergelijk product aangekocht, dus ben ik totaal niet op de hoogte van de markt. 300 lijkt me in ieder geval een mooie richtprijs.
Van het weekend was het juist veel beterquote:Op maandag 4 april 2016 17:07 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij kon dit het hele weekend ook, maar toen ben ik niet buiten geweest dus geen idee.
Genoeg leegstand, hier in het Oosten des lands.quote:Op maandag 4 april 2016 17:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
Gemeenten hebben al moeite om hun eigen inwoners te huisvesten en moeten nu van het rijk ook nog eens 43000 woningen ophoesten voor asielzoekers. Dat kan toch helemaal niet?
Nu ja, gemeenten in Limburg, Zeeland en de Noordelijke provincies zitten vrij ruim in de beschikbare woningen.quote:Op maandag 4 april 2016 17:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
Gemeenten hebben al moeite om hun eigen inwoners te huisvesten en moeten nu van het rijk ook nog eens 43000 woningen ophoesten voor asielzoekers. Dat kan toch helemaal niet?
Toen had ik helaas geen tijd.quote:Op maandag 4 april 2016 17:08 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Van het weekend was het juist veel beter
Staan daar sociale huurwoningen leeg?quote:Op maandag 4 april 2016 17:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nu ja, gemeenten in Limburg, Zeeland en de Noordelijke provincies zitten vrij ruim in de beschikbare woningen.
?quote:Op maandag 4 april 2016 17:09 schreef Pokkelmans het volgende:
Kutvoorjaar. Meer screenglare, en de ventilatoren van m'n pc maken meer lawaai omdat de omgevingstemperatuur hoger is.
Pokkelmans woont in een ranzig hol. Wat denk je zelf?quote:Op maandag 4 april 2016 17:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
?Als ze bij die paar graden warmer al herrie gaan maken moet je eens goed checken of ze wel schoon en stabiel zijn.
Dit kan ik overigens serieus bevestigen.quote:Op maandag 4 april 2016 17:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Pokkelmans woont in een ranzig hol. Wat denk je zelf?
Dank.quote:Op maandag 4 april 2016 17:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geeft u de voorkeur aan een batterijtje of een mechanisch horloge?
Ik denk dat de Junghans, Junkers of ondergrens Tissot (mechanisch) in de buurt komen.
Anders is Daniel Wellington een populair model voor die richtprijs.
Ik hou de temperatuur gewoon overdreven laag. Bij >50°C op de CPU gaan de ventilatoren naar 100%. Bij de GPU's is dat op 70°C.quote:Op maandag 4 april 2016 17:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
?Als ze bij die paar graden warmer al herrie gaan maken moet je eens goed checken of ze wel schoon en stabiel zijn.
Nee, ik nodig jou nog een keer uit. Kuthomo.quote:Op maandag 4 april 2016 17:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit kan ik overigens serieus bevestigen.
Ik baseerde deze stelling ook op jouw observering.quote:Op maandag 4 april 2016 17:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit kan ik overigens serieus bevestigen.
Waarom in vredesnaam?quote:Op maandag 4 april 2016 17:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik hou de temperatuur gewoon overdreven laag. Bij >50°C op de CPU gaan de ventilatoren naar 100%. Bij de GPU's is dat op 70°C.
Een homo met een kut. Jaja.quote:Op maandag 4 april 2016 17:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, ik nodig jou nog een keer uit. Kuthomo.
Stel je aan mafkees.quote:Op maandag 4 april 2016 17:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, ik nodig jou nog een keer uit. Kuthomo.
Garantie voor kwaliteit.quote:Op maandag 4 april 2016 17:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik baseerde deze stelling ook op jouw observering.
Traumatische ervaring Als klein Pokkelmenneke ooit eens hard gewerkt om een nieuwe GPU bij elkaar te sparen. Zo'n dikke met een aparte voeding voor de koelunit. Daar was echter bij een verhuizing een kabeltje van losgeraakt waardoor hij over de loop van enkele weken was opgebrand.quote:
Ik stel vanuit de goedheid van mijn hart het huis open voor iemand met een verdorven levensstijl en neem op de koop toe dat ik alles waar jij met je apenpoten aan hebt gezeten moet verbranden. Krijg ik als dank kritiek op het (GRATIS!!) bier dat verstrekt werd, en nog even een trap na op het forum.quote:
Wees blij dat je geen hiv hebt.quote:Op maandag 4 april 2016 17:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik stel vanuit de goedheid van mijn hart het huis open voor iemand met een verdorven levensstijl en neem op de koop toe dat ik alles waar jij met je apenpoten aan hebt gezeten moet verbranden. Krijg ik als dank kritiek op het (GRATIS!!) bier dat verstrekt werd, en nog even een trap na op het forum.
Mooi is dat.
Volgende keer maar meteen beginnen met potenrammen dan.quote:
Bek houden, Shlomo.quote:Op maandag 4 april 2016 17:33 schreef Heilwasser het volgende:
Honger. Nu weet ik hoe Afrika zich voelt.
Zo 2015 dit.quote:Op maandag 4 april 2016 17:40 schreef Friek_ het volgende:
Sinds vandaag een nieuwe iPhone en 4G. Zozo.
Is het nog sneller om HD-filmpjes van je leuter naar je leerlingen te sturen.quote:Op maandag 4 april 2016 17:40 schreef Friek_ het volgende:
Sinds vandaag een nieuwe iPhone en 4G. Zozo.
Christenen hebben dan ook het eeuwige leven.quote:Op maandag 4 april 2016 17:42 schreef Monolith het volgende:
Buma loopt zichzelf ook weer onsterfelijk belachelijk te maken.
Niets mis mee, zo doorbreek je het glazen plafond.quote:Op maandag 4 april 2016 17:45 schreef Pokkelmans het volgende:
Dat doet me denken aan de muziekdocent op mijn middelbare school. Die vertelde hoe fantastisch hij dat wel niet vond. Hij was een jaar of 30 en net afgestudeerd (kon destijds nog), en toen kwam hij in het onderwijs terecht. "Mooi man, van die meiden van een jaar of 18".
Niet geheel onverwacht werd hij later eens betrapt terwijl hij "bezig was" met een veel jongere dame.
Wel eerlijk van hem of zo, maar vertel dat in ieder geval niet aan je leerlinge's van een jaar of 18.
De beste manier om het glazen plafond te breken is door Kaas- er van bovenaf doorheen te laten flikkeren.quote:Op maandag 4 april 2016 17:45 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Niets mis mee, zo doorbreek je het glazen plafond.
Je moet die dames toch op de één of andere wijze op de hoogte stellen van je beschikbaarheid.quote:Op maandag 4 april 2016 17:45 schreef Pokkelmans het volgende:
Dat doet me denken aan de muziekdocent op mijn middelbare school. Die vertelde hoe fantastisch hij dat wel niet vond. Hij was een jaar of 30 en net afgestudeerd (kon destijds nog), en toen kwam hij in het onderwijs terecht. "Mooi man, van die meiden van een jaar of 18".
Niet geheel onverwacht werd hij later eens betrapt terwijl hij "bezig was" met een veel jongere dame.
Wel eerlijk van hem of zo, maar vertel dat in ieder geval niet aan je leerlinge's van een jaar of 18.
Dat doe je toch niet, via de achterkamertjes regeren?quote:Op maandag 4 april 2016 17:42 schreef Monolith het volgende:
Buma loopt zichzelf ook weer onsterfelijk belachelijk te maken.
Is dat een metafoor voor iets waar de halve SC zich hier aan bezondigt?quote:Op maandag 4 april 2016 17:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet, via de achterkamertjes regeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |