Dan is iedereen in Nederland arm. Amper zonlicht.quote:
Wat een skeer pauperland zijn we toch ook.quote:Op maandag 4 april 2016 16:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan is iedereen in Nederland arm. Amper zonlicht.
Studeren is nooit gratis, zelfs als het niets kost, dan heb je nog opportuniteitskosten.quote:Op maandag 4 april 2016 16:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goede vraag. Laten we deze vraag aan Friek stellen.
Ik heb alleen liefde voor hen die mij liefhebben, dus mijn ROI is het hoogst.quote:Op maandag 4 april 2016 16:30 schreef Kaas- het volgende:
De enige rijke persoon in deze SC ben ik, want ik heb liefde voor de hele wereld.
Je leuter ergens in willen steken =//= liefde.quote:Op maandag 4 april 2016 16:30 schreef Kaas- het volgende:
De enige rijke persoon in deze SC ben ik, want ik heb liefde voor de hele wereld.
Ik ben eerder een Fuzûlî dan een Kara Mustafa.quote:Op maandag 4 april 2016 16:29 schreef Heilwasser het volgende:
Kara Mustafa werd bij Wenen gestopt. De familie van Guidance wist door te stoten tot Nederland.
Ergo, Guidance is machtiger dan een Ottomaanse veldheer.
Ik ben onbekend met beide döner kebabzaken.quote:Op maandag 4 april 2016 16:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik ben eerder een Fuzûlî dan een Kara Mustafa.
quote:Op maandag 4 april 2016 16:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik ben eerder een Fuzûlî dan een Kara Mustafa.
#jesuisfuzûlîquote:In een van zijn bekendste werken, de brief Şikâyetnâme (شکايت نامه; "Complaint"), uit Fuzûlî zijn woede over de bureaucratie.
Geld is niet alles, Leandra.quote:Op maandag 4 april 2016 16:33 schreef Leandra het volgende:
Ik wilde al even kijken of ik m'n hypotheek kon oversluiten bij Staalbankiers.... om rijk te worden
Vergeef het haar, het is de generatie.quote:
Eerlijk je bezittingen met anderen delen is hartstikke liefdevol.quote:Op maandag 4 april 2016 16:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Je leuter ergens in willen steken =//= liefde.
LOL, ik weetquote:
Is Staalbankiers toevallig van de befaamde vestiakapitein?quote:Op maandag 4 april 2016 16:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vergeef het haar, het is de generatie.
Nee, van de Achmea-graaiers.quote:Op maandag 4 april 2016 16:37 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Is Staalbankiers toevallig van de befaamde vestiakapitein?
Bij Staalbankiers ben je alleen maar welkom als je al rijk bent, niet om rijk te wordenquote:Op maandag 4 april 2016 16:37 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Is Staalbankiers toevallig van de befaamde vestiakapitein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |