Nee man, zo ben ik totaal niet aangelegd in het verkeer. ik ga niks uitlokken of expres even spannender maken, gebeurd er iets, dan gebeurd er iets. Irriteer ik mij ergens aan, dan irriteer ik mij ergens aan.quote:Op maandag 4 april 2016 16:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien moet je wat meer gaan uitlokken op de weg. Ietsje sportiever, beetje horken, wat meer claxonneren. Dan wordt het materiaal wat interessanter.
Wow trquote:Op maandag 4 april 2016 17:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
overal irritant aanwezig. En dan willen ze bij Che een mes in de oog steken
Als daar geen toeter zit heel ergquote:Op maandag 4 april 2016 16:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om midden in een stuur te drukken dan met je handje.
Dat dacht ik dus ook, totdat ik die camera kocht om wat te filmen, en het bevalt mij eigenlijk wel, ik word ook wat minder ongemakkelijk voor de camera heb ik het idee nuquote:
Dan heb je zoiezo een kut autoquote:Op maandag 4 april 2016 17:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als daar geen toeter zit heel erg
Overkwam mij de eerste keerIk wilde toeteren, dus ik druk.. Gebeurde niks, daar zit de airbag, en de toeter zit op m`n richtingaanwijzer
Renault Twingo.quote:Op maandag 4 april 2016 17:13 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dan heb je zoiezo een kut auto
Citroen zeker ?
Waarom doe je niet wat Anders Breivik?quote:Op maandag 4 april 2016 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zin om jullie allemaal te slicen
Ja.quote:Op maandag 4 april 2016 17:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee jij bent een zonnestraal
Gelijk heb je, Bradr teveel Haariquote:Op maandag 4 april 2016 17:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee man, zo ben ik totaal niet aangelegd in het verkeer. ik ga niks uitlokken of expres even spannender maken, gebeurd er iets, dan gebeurd er iets. Irriteer ik mij ergens aan, dan irriteer ik mij ergens aan.
Tuurlijk wel manquote:Op maandag 4 april 2016 17:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee man, zo ben ik totaal niet aangelegd in het verkeer. ik ga niks uitlokken of expres even spannender maken, gebeurd er iets, dan gebeurd er iets. Irriteer ik mij ergens aan, dan irriteer ik mij ergens aan.
OkCupidquote:Op maandag 4 april 2016 17:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
maar als je niet op Tinder zit, hoe kom je dan aan al die dates?
Ja die had ik al gezien.quote:Op maandag 4 april 2016 17:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
ahhaha, prachtig mens gewoon![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)em_van_shinchan.html
Shin Chan werd gewoon gecensureerd![]()
Weer die agressie. Liefdeloze jeugd allesquote:Op maandag 4 april 2016 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zin om jullie allemaal te slicen
Nee man, afsnijden, klevenquote:Op maandag 4 april 2016 17:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man
Schelden, toeteren, schreeuwen tot aan afsnijden die handel
Je bent toch geen hommo!!!!
Ik kleef altijdquote:
Pas als jij er naast gaat liggenquote:Op maandag 4 april 2016 17:30 schreef Rozevla het volgende:
Wanneer is die achterlijke Johan cruijff hype voorbij?
Die vent is allang dood en verbrand
KLAAR NU !!!!![]()
quote:Op maandag 4 april 2016 17:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weer die agressie. Liefdeloze jeugd alles
misschien iets voor later, een soort fietsautist.quote:Op maandag 4 april 2016 17:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
hey made with lovequote:Op maandag 4 april 2016 17:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mss is afdeling ONS iets voor jou?
Is hier een afdeling ONS?quote:Op maandag 4 april 2016 17:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Wil je een ONS met rozevla?quote:Op maandag 4 april 2016 17:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ripquote:
Kan ermee leven.quote:
quote:Op maandag 4 april 2016 17:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit op mijn werk Braddie Vlogs te kijken
quote:Op maandag 4 april 2016 17:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit op mijn werk Braddie Vlogs te kijken
ja zo ga je nooit slank worden voor je dertigstequote:Op maandag 4 april 2016 17:42 schreef MrBradge het volgende:
Net een Chicken Supreme pizza gegetenGoddelijk
Viesdik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |