echt he, slice hemquote:Op maandag 4 april 2016 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahaha want je typt hahah
Wees origineel stomme ginger

Kom Gianni, we slaan haarquote:Op maandag 4 april 2016 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahaha want je typt hahah
Wees origineel stomme ginger

Wil je dit verduidelijken?quote:Op maandag 4 april 2016 17:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Geen strikvraag maar je mag Ella niet willen doen omdat je het opnam tegen terroristen.

Zou ik ook zeggen als je tussen wal en schip valtquote:

ik sta helemaal niet aan jouw kant, bolle trienquote:Op maandag 4 april 2016 17:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
WCH is on ma side hij rolt jullie allemaal omver

Lola is op zich wel een leuk nummer voor Ashqelonquote:Op maandag 4 april 2016 17:03 schreef Rozevla het volgende:
Lola brood gaat in de playboy staan
Ze lijkt op der moeder
Dus ik hoef die karbonkel niet te zien

Graag gedaanquote:Op maandag 4 april 2016 17:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Crip deed onnodig negatief over trangender en je nam het toen voor me op dus bedankt G.

ahhaha, prachtig mens gewoonquote:

Krijg zikaquote:Op maandag 4 april 2016 17:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik sta helemaal niet aan jouw kant, bolle trien

echt wat een nare aanwezigheid is dat tochquote:Op maandag 4 april 2016 17:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
alles liever dan in een team met jou zitten

Krijg ook maar gelijk korsakov syndroomquote:Op maandag 4 april 2016 17:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
alles liever dan in een team met jou zitten

nee jij bent een zonnestraalquote:Op maandag 4 april 2016 17:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt wat een nare aanwezigheid is dat toch

jeetje zeg, stomme oliebolquote:Op maandag 4 april 2016 17:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Krijg ook maar gelijk korsakov syndroom
En alzheimer, maar dat heb jij al

overal irritant aanwezig. En dan willen ze bij Che een mes in de oog stekenquote:Op maandag 4 april 2016 17:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt wat een nare aanwezigheid is dat toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |