Ella is gewoon een vrouw. HPLC bedankt voor opnemen, weet niet waarom Crip zo reageert want troll niet voor de verandering en heb Crip verder nooit aangevallen terwijl er genoeg dingen zijn waarop Crip aangevallen kan worden.quote:Op maandag 4 april 2016 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Best oke gedaan bij deze meneer. Lijkt nu wel redelijk op een vrouw.
Schijnbaarquote:Op maandag 4 april 2016 16:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is dan toch ook doel van tinder ofnie
Tuurlijk, nu wel... hoe je het ook wil noemenquote:Op maandag 4 april 2016 16:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ella is gewoon een vrouw. HPLC bedankt voor opnemen, weet niet waarom Crip zo reageert want troll niet voor de verandering en heb Crip verder nooit aangevallen terwijl er genoeg dingen zijn waarop Crip aangevallen kan worden.
haha ja haaquote:Op maandag 4 april 2016 16:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee ik ga geen zinnen meer doen.
Ik heb het al een keer laten doen op vakantie.
Een van men vrienden zen neus staat scheef en heet dave.
Dus nu staat er op men reet
" Dave je neus staat scheef "
Ik niet. Ben hetero.quote:
Ik ben maar 100 gram aangekomen stomme dikke kalequote:Op maandag 4 april 2016 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
awh... ze hebben ook groothoeklenzen hoor
Wat dan?quote:Op maandag 4 april 2016 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zowaar iets verstandigs van Rozevla
ben niet dikquote:Op maandag 4 april 2016 16:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben maar 100 gram aangekomen stomme dikke kale
echt he, slice hemquote:Op maandag 4 april 2016 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahaha want je typt hahah
Wees origineel stomme ginger
Kom Gianni, we slaan haarquote:Op maandag 4 april 2016 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahaha want je typt hahah
Wees origineel stomme ginger
Wil je dit verduidelijken?quote:Op maandag 4 april 2016 17:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Geen strikvraag maar je mag Ella niet willen doen omdat je het opnam tegen terroristen.
Zou ik ook zeggen als je tussen wal en schip valtquote:
ik sta helemaal niet aan jouw kant, bolle trienquote:Op maandag 4 april 2016 17:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
WCH is on ma side hij rolt jullie allemaal omver
Lola is op zich wel een leuk nummer voor Ashqelonquote:Op maandag 4 april 2016 17:03 schreef Rozevla het volgende:
Lola brood gaat in de playboy staan
Ze lijkt op der moeder
Dus ik hoef die karbonkel niet te zien
Graag gedaanquote:Op maandag 4 april 2016 17:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Crip deed onnodig negatief over trangender en je nam het toen voor me op dus bedankt G.
ahhaha, prachtig mens gewoonquote:
Krijg zikaquote:Op maandag 4 april 2016 17:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik sta helemaal niet aan jouw kant, bolle trien
echt wat een nare aanwezigheid is dat tochquote:Op maandag 4 april 2016 17:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
alles liever dan in een team met jou zitten
Krijg ook maar gelijk korsakov syndroomquote:Op maandag 4 april 2016 17:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
alles liever dan in een team met jou zitten
nee jij bent een zonnestraalquote:Op maandag 4 april 2016 17:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt wat een nare aanwezigheid is dat toch
jeetje zeg, stomme oliebolquote:Op maandag 4 april 2016 17:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Krijg ook maar gelijk korsakov syndroom
En alzheimer, maar dat heb jij al
overal irritant aanwezig. En dan willen ze bij Che een mes in de oog stekenquote:Op maandag 4 april 2016 17:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt wat een nare aanwezigheid is dat toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |