Mijn schijt meurt behoorlijkquote:Op maandag 4 april 2016 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn poep ruikt idd lekker, stinkt helemaal niet. Vieze leugenaar!
ok, mij te heet onder de voeten hier, ik smeer hemquote:Op maandag 4 april 2016 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ik slice je zijhaar en steek je schoenen in de fik.
24 subscribers, laat ze maar haten. Er zijn maar weinig mensen die deze statistieken kunnen weerleggen.quote:
Ik las het net, ja. Door het te lezen herken ik de geur wel gewoon.quote:
Precies, 24 stuks, dat is niet niks. Dat kan alleen ik, de echte Braddie wally.quote:Op maandag 4 april 2016 16:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
24 subscribers, laat ze maar haten. Er zijn maar weinig mensen die deze statistieken kunnen weerleggen.
Madquote:Op maandag 4 april 2016 16:27 schreef Rozevla het volgende:
Iedereen heb het trouwens uitgevonden met dat achterlijke vloggen
Iedereen vlogt tegenwoordig
Kijk mij vloggen
Gaylords
zie je wist ik wel dit gelijk weer vluchten als een bitchquote:Op maandag 4 april 2016 16:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ok, mij te heet onder de voeten hier, ik smeer hem
quote:Op maandag 4 april 2016 16:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Precies, 24 stuks, dat is niet niks. Dat kan alleen ik, de echte Braddie wally.
is toch een schoolklasje vol hoor, allemaal lui die jou de moeite waard vinden om te volgen.quote:Op maandag 4 april 2016 16:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Precies, 24 stuks, dat is niet niks. Dat kan alleen ik, de echte Braddie wally.
Helemaal top!quote:Op maandag 4 april 2016 16:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Braddie ik vond je vlog leuk. Heb genoten van de overgang before - after date.
ik volg ook, dus zeg maar 25, maar ik weet niet hoe iets te volgen, zit niet in mijn aardquote:Op maandag 4 april 2016 16:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is toch een schoolklasje vol hoor, allemaal lui die jou de moeite waard vinden om te volgen.
Precies, ik kan gewoon een schoolklas boeienquote:Op maandag 4 april 2016 16:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is toch een schoolklasje vol hoor, allemaal lui die jou de moeite waard vinden om te volgen.
1. U maakt een YouTube account aanquote:Op maandag 4 april 2016 16:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik volg ook, dus zeg maar 25, maar ik weet niet hoe iets te volgen, zit niet in mijn aard
Op zoek naar de volgende om af te zeiken?quote:Op maandag 4 april 2016 16:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Komt voornamelijk door de users. Dus die zijn het verrotte onderdeel, om over mezelf maar niet te spreken.
quote:Op maandag 4 april 2016 16:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kom we pakken hem. Jij kan er ook niks aan doen dat je muzikaal bent
Vanaf het begin.quote:Op maandag 4 april 2016 16:30 schreef Oberkullie het volgende:
Bij hoe veel volgers gaat YT je betalen?
36. Tot die tijd betaalt Braddie voor zendtijd.quote:Op maandag 4 april 2016 16:30 schreef Oberkullie het volgende:
ow nieuwe regels, bedanktquote:Op maandag 4 april 2016 16:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
36. Tot die tijd betaalt Braddie voor zendtijd.
Gaat niet zozeer om volgers maar meer om het aantal views. Zodra je een tiental aantal euro's hebt word je uitbetaald.quote:Op maandag 4 april 2016 16:30 schreef Oberkullie het volgende:
Wat krijg je per view dan?quote:Op maandag 4 april 2016 16:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Gaat niet zozeer om volgers maar meer om het aantal views. Zodra je een tiental aantal euro's hebt word je uitbetaald.
Het is een combinatie van hoeveel views en hoe lang ze bekeken worden (Daarom zijn filmpjes boven de 5 minuten niets op een beginnend YouTube kanaal)
quote:Op maandag 4 april 2016 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
1. U maakt een YouTube account aan
Whut. Dat heb ik nooit aangevraagdquote:Good news! You spoke, we listened.
The video suggested top 10 enrique iglesias songs, in english is ready to watch.
Al sla je me dood, echt minimaal is dat.quote:
Gewoon gedaan toen moeilijk stoned..quote:Op maandag 4 april 2016 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Whut. Dat heb ik nooit aangevraagdNiet eens iets wat er op lijkt.
Waarom lig je dan vlak?quote:Op maandag 4 april 2016 16:33 schreef HPLC het volgende:
Ik lig half vlak, terwijl het echt nergens over gaat
Ik ook. Half nakend. niet eens een grap.quote:Op maandag 4 april 2016 16:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb trouwens wel een youtube filmpjemaar nee ik ga jullie de link niet geven
Nee man, ik heb toen wel 30 andere filmpjes aangevraagd lol. Maar dat was vooral kerst en oud & nieuw dingen.quote:
BaldHeadGuy?quote:Op maandag 4 april 2016 16:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb trouwens wel een youtube filmpjemaar nee ik ga jullie de link niet geven
Ja MONGOOLquote:
BRADDIE IK ZIT AL TIEN MINUTEN TE F5'EN HEB JE AL GELD? BRADDIEEEquote:Op maandag 4 april 2016 16:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Gaat niet zozeer om volgers maar meer om het aantal views. Zodra je een tiental aantal euro's hebt word je uitbetaald.
Het is een combinatie van hoeveel views en hoe lang ze bekeken worden (Daarom zijn filmpjes boven de 5 minuten niets op een beginnend YouTube kanaal)
linkquote:Op maandag 4 april 2016 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook. Half nakend. niet eens een grap.
met je fiat, die kan je een bocht omduwenquote:Op maandag 4 april 2016 16:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja MONGOOL
Die opmerkingen van je zijn gewoon te droog. Dit zijn echt alledaagse verkeersstruggles, niets bijzonders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |