trquote:Op maandag 4 april 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat waren wel de hoogtij dagen volgens mij, daarna klapte alles in een en nu zitten we hier.. met types als tardis , HPLC en wch
Counter tr vanwege het niet accepteren van de waarheid.quote:
Jaquote:Op maandag 4 april 2016 16:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dat stond ook gewoon echt in de Volkskrant
quote:Op maandag 4 april 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat waren wel de hoogtij dagen volgens mij, daarna klapte alles in een en nu zitten we hier.. met types als tardis , HPLC en wch
nou zegquote:Op maandag 4 april 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 april 2016 16:18 schreef TARDIS. het volgende:
Daarbij FOK!te ik al tijdens de 'vis een optie' periode dus kom 1v1 dan. Ik kan je hebben.
ik heb accounts ouder dan 2nutz zijn accountquote:Op maandag 4 april 2016 16:18 schreef TARDIS. het volgende:
Daarbij FOK!te ik al tijdens de 'vis een optie' periode dus kom 1v1 dan. Ik kan je hebben.
En allemaal half verteerd zeker zoals jijzelfquote:Op maandag 4 april 2016 16:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb accounts ouder dan 2nutz zijn account
sowquote:Op maandag 4 april 2016 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En allemaal half verteerd zeker zoals jijzelf
Bam, knetter ;p ben benieuwd of je hier nog te boven van komt.quote:
Je weet hoe gevoelig ik ben, ik snap niet dat je zo intens gemeen kan zijn... wat vind je er nu zelf van dat je een zo akelig personage bent?quote:Op maandag 4 april 2016 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bam, knetter ;p ben benieuwd of je hier nog te boven van komt.
Ik vind mijzelf anders een prettig persoon hoor.quote:Op maandag 4 april 2016 16:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je weet hoe gevoelig ik ben, ik snap niet dat je zo intens gemeen kan zijn... wat vind je er nu zelf van dat je een zo akelig personage bent?
Hij kan het waarschijnlijk toch niet backuppen met z'n vuistenquote:Op maandag 4 april 2016 16:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je weet hoe gevoelig ik ben, ik snap niet dat je zo intens gemeen kan zijn... wat vind je er nu zelf van dat je een zo akelig personage bent?
Muzikale vetklepquote:Op maandag 4 april 2016 15:56 schreef Germano het volgende:
Waarom zoveel odes aan die muzikale vetklep?
Ik kan iedereen en de moeder hier 1vs1 aan.quote:Op maandag 4 april 2016 16:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij kan het waarschijnlijk toch niet backuppen met z'n vuisten
Ja je eigen scheten ruiken ook het lekkerst, blijft feit dat het stinkt, net zoals jouw verrotte innerlijkquote:Op maandag 4 april 2016 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf anders een prettig persoon hoor.
Ik kidnap je petquote:Op maandag 4 april 2016 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan iedereen en de moeder hier 1vs1 aan.
Mijn poep ruikt idd lekker, stinkt helemaal niet. Vieze leugenaar!quote:Op maandag 4 april 2016 16:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja je eigen scheten ruiken ook het lekkerst, blijft feit dat het stinkt, net zoals jouw verrotte innerlijk
Komt voornamelijk door de users. Dus die zijn het verrotte onderdeel, om over mezelf maar niet te spreken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |