Mijn schijt meurt behoorlijkquote:Op maandag 4 april 2016 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn poep ruikt idd lekker, stinkt helemaal niet. Vieze leugenaar!
ok, mij te heet onder de voeten hier, ik smeer hemquote:Op maandag 4 april 2016 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ik slice je zijhaar en steek je schoenen in de fik.
24 subscribers, laat ze maar haten. Er zijn maar weinig mensen die deze statistieken kunnen weerleggen.quote:
Ik las het net, ja. Door het te lezen herken ik de geur wel gewoon.quote:
Precies, 24 stuks, dat is niet niks. Dat kan alleen ik, de echte Braddie wally.quote:Op maandag 4 april 2016 16:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
24 subscribers, laat ze maar haten. Er zijn maar weinig mensen die deze statistieken kunnen weerleggen.
Madquote:Op maandag 4 april 2016 16:27 schreef Rozevla het volgende:
Iedereen heb het trouwens uitgevonden met dat achterlijke vloggen
Iedereen vlogt tegenwoordig
Kijk mij vloggen
Gaylords
zie je wist ik wel dit gelijk weer vluchten als een bitchquote:Op maandag 4 april 2016 16:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ok, mij te heet onder de voeten hier, ik smeer hem
quote:Op maandag 4 april 2016 16:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Precies, 24 stuks, dat is niet niks. Dat kan alleen ik, de echte Braddie wally.
is toch een schoolklasje vol hoor, allemaal lui die jou de moeite waard vinden om te volgen.quote:Op maandag 4 april 2016 16:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Precies, 24 stuks, dat is niet niks. Dat kan alleen ik, de echte Braddie wally.
Helemaal top!quote:Op maandag 4 april 2016 16:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Braddie ik vond je vlog leuk. Heb genoten van de overgang before - after date.
ik volg ook, dus zeg maar 25, maar ik weet niet hoe iets te volgen, zit niet in mijn aardquote:Op maandag 4 april 2016 16:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is toch een schoolklasje vol hoor, allemaal lui die jou de moeite waard vinden om te volgen.
Precies, ik kan gewoon een schoolklas boeienquote:Op maandag 4 april 2016 16:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is toch een schoolklasje vol hoor, allemaal lui die jou de moeite waard vinden om te volgen.
1. U maakt een YouTube account aanquote:Op maandag 4 april 2016 16:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik volg ook, dus zeg maar 25, maar ik weet niet hoe iets te volgen, zit niet in mijn aard
Op zoek naar de volgende om af te zeiken?quote:Op maandag 4 april 2016 16:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Komt voornamelijk door de users. Dus die zijn het verrotte onderdeel, om over mezelf maar niet te spreken.
quote:Op maandag 4 april 2016 16:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kom we pakken hem. Jij kan er ook niks aan doen dat je muzikaal bent
Vanaf het begin.quote:Op maandag 4 april 2016 16:30 schreef Oberkullie het volgende:
Bij hoe veel volgers gaat YT je betalen?
36. Tot die tijd betaalt Braddie voor zendtijd.quote:Op maandag 4 april 2016 16:30 schreef Oberkullie het volgende:
Bij hoe veel volgers gaat YT je betalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |