ow nieuwe regels, bedanktquote:Op maandag 4 april 2016 16:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
36. Tot die tijd betaalt Braddie voor zendtijd.
Gaat niet zozeer om volgers maar meer om het aantal views. Zodra je een tiental aantal euro's hebt word je uitbetaald.quote:Op maandag 4 april 2016 16:30 schreef Oberkullie het volgende:
Bij hoe veel volgers gaat YT je betalen?
Wat krijg je per view dan?quote:Op maandag 4 april 2016 16:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Gaat niet zozeer om volgers maar meer om het aantal views. Zodra je een tiental aantal euro's hebt word je uitbetaald.
Het is een combinatie van hoeveel views en hoe lang ze bekeken worden (Daarom zijn filmpjes boven de 5 minuten niets op een beginnend YouTube kanaal)
quote:Op maandag 4 april 2016 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
1. U maakt een YouTube account aan
Whut. Dat heb ik nooit aangevraagdquote:Good news! You spoke, we listened.
The video suggested top 10 enrique iglesias songs, in english is ready to watch.
Al sla je me dood, echt minimaal is dat.quote:
Gewoon gedaan toen moeilijk stoned..quote:Op maandag 4 april 2016 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Whut. Dat heb ik nooit aangevraagdNiet eens iets wat er op lijkt.
Waarom lig je dan vlak?quote:Op maandag 4 april 2016 16:33 schreef HPLC het volgende:
Ik lig half vlak, terwijl het echt nergens over gaat
Ik ook. Half nakend. niet eens een grap.quote:Op maandag 4 april 2016 16:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb trouwens wel een youtube filmpjemaar nee ik ga jullie de link niet geven
Nee man, ik heb toen wel 30 andere filmpjes aangevraagd lol. Maar dat was vooral kerst en oud & nieuw dingen.quote:
BaldHeadGuy?quote:Op maandag 4 april 2016 16:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb trouwens wel een youtube filmpjemaar nee ik ga jullie de link niet geven
Ja MONGOOLquote:
BRADDIE IK ZIT AL TIEN MINUTEN TE F5'EN HEB JE AL GELD? BRADDIEEEquote:Op maandag 4 april 2016 16:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Gaat niet zozeer om volgers maar meer om het aantal views. Zodra je een tiental aantal euro's hebt word je uitbetaald.
Het is een combinatie van hoeveel views en hoe lang ze bekeken worden (Daarom zijn filmpjes boven de 5 minuten niets op een beginnend YouTube kanaal)
linkquote:Op maandag 4 april 2016 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook. Half nakend. niet eens een grap.
met je fiat, die kan je een bocht omduwenquote:Op maandag 4 april 2016 16:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja MONGOOL
Die opmerkingen van je zijn gewoon te droog. Dit zijn echt alledaagse verkeersstruggles, niets bijzonders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |