Deadprez welquote:Op maandag 4 april 2016 09:04 schreef TARDIS. het volgende:
En in al die 102 dagen geen witte kerst gehad
BSO.quote:Op maandag 4 april 2016 07:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wtf is dat voor verneukt schema dan?
Lolquote:Op maandag 4 april 2016 09:14 schreef Crip het volgende:
Een vader complimenteerde mijn wenkbrauwen vandaag, was wel random.
Omg girl echt sow randomquote:Op maandag 4 april 2016 09:14 schreef Crip het volgende:
zo doe ik dat altijd....quote:
ja dat geloof ikquote:Op maandag 4 april 2016 09:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zo doe ik dat altijd....
"Lekker strak in het pakkie, juffertje"
nou je snapt wel dat ik ze zo om mijn vinger heb
ja ja
waarom lieg je tegen ons?quote:Op maandag 4 april 2016 09:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het was eigenlijk niet waar
Vind dat wel echt zielig tho, heel veel zitten echt de hele dag op school. Voorschoolse, overblijven en naschoolse.quote:Op maandag 4 april 2016 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dus die ouders dumpen hun kind gewoon zonder thuis te hebben ontbeten bij opvang.
Gewoon kleren aan en hoppa weg ermee. Tot zes uur. Kind slaapt om 8 uur weer dus lekker rust..
wij kennen dus idd zo'n stel... beide drukke baan... kinderen zijn echt 12 uur van huis, slapen alleen daar zowatquote:Op maandag 4 april 2016 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dus die ouders dumpen hun kind gewoon zonder thuis te hebben ontbeten bij opvang.
Gewoon kleren aan en hoppa weg ermee. Tot zes uur. Kind slaapt om 8 uur weer dus lekker rust..
whut? sinds wanneer Letten mannen op dat soort detailsquote:Op maandag 4 april 2016 09:14 schreef Crip het volgende:
wij letten op allesquote:Op maandag 4 april 2016 09:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
whut? sinds wanneer Letten mannen op dat soort details
Bij jou zit het gewoon kut en daarom krijg je nooit complimenten van ons.quote:Op maandag 4 april 2016 09:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ja vroeg ik me ook af, hij zei echt zo van ''ja jouw wenkbrauwen zien er altijd zo strak en netjes uit mooi zeg ook niet zo'n dun streepje of onnatuurlijke vorm als veel vrouwen''quote:Op maandag 4 april 2016 09:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Dun streepje zou ook wel gek staan op zo'n bol hoofd, haha.quote:Op maandag 4 april 2016 09:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja vroeg ik me ook af, hij zei echt zo van ''ja jouw wenkbrauwen zien er altijd zo strak en netjes uit mooi zeg ook niet zo'n dun streepje of onnatuurlijke vorm als veel vrouwen''
hoe reageerde jij?quote:Op maandag 4 april 2016 09:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja vroeg ik me ook af, hij zei echt zo van ''ja jouw wenkbrauwen zien er altijd zo strak en netjes uit mooi zeg ook niet zo'n dun streepje of onnatuurlijke vorm als veel vrouwen''
True, dun streepje staat op geen enkel hoofd tho. Echt lelijk als meisjes zulke wenkbrauwen hebben. Vraag me echt af wat ze dachten toen ze voor deze vorm gingenquote:Op maandag 4 april 2016 09:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dun streepje zou ook wel gek staan op zo'n bol hoofd, haha.
Ik zei, weet ik ik heb de mooiste wenkbrauwen van de stad. Maar zei wel snel grapje erachteraan maar meende het eigenlijk wel.quote:Op maandag 4 april 2016 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe reageerde jij?
"zeg gewoon dat ze on fleek zijn, opa"
Hoe oud zijn de oudste kinderen dan?quote:Op maandag 4 april 2016 09:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind dat wel echt zielig tho, heel veel zitten echt de hele dag op school. Voorschoolse, overblijven en naschoolse.
neem dn geen kids man
Het is ook echt constant opletten en bezig zijn etc. Maar geeft wel voldoening.quote:Op maandag 4 april 2016 09:45 schreef Che_ het volgende:
Zou nooit hele dag op al die kinderen kunnen letten
Lijkt me fucking vermoeiend en mentaalbrekend
madeliefff > Catkillerquote:Op maandag 4 april 2016 09:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bij jou zit het gewoon kut en daarom krijg je nooit complimenten van ons.
Verschilt, de leeftijd ligt tusen 4 en 12 maar de kinderen van 10/11/12 mogen merendeels al alleen naar huis.quote:
Is dit een dm?quote:Op maandag 4 april 2016 09:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
madeliefff > Catkiller
Waarom doe je zo vervelend tegen mij in de sc?
04 apr 2016 @ 09:41:06
Ik doe overal even vervelend hoor.quote:Op maandag 4 april 2016 09:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
madeliefff > Catkiller
Waarom doe je zo vervelend tegen mij in de sc?
04 apr 2016 @ 09:41:06
Dacht al. Anders kun je in de bovenbouw niet eens een keer zelfstandig afspreken buiten schooltijd.quote:Op maandag 4 april 2016 09:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Verschilt, de leeftijd ligt tusen 4 en 12 maar de kinderen van 10/11/12 mogen merendeels al alleen naar huis.
Ik heb geen DMs gehad, en alsof ik die met die gemene Che zou delen.quote:Op maandag 4 april 2016 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn prinsesje is onteerd door tardis en nu is hij boos.
maar dm's openbaren mocht toch niet?!
Daar kon ik mij idd al niets bij voorstellen..quote:Op maandag 4 april 2016 09:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb geen DMs gehad, en alsof ik die met die gemene Che zou delen.
Al sinds 1997 in Crips fantasie.quote:Op maandag 4 april 2016 09:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Hahahaahha 😂quote:Op maandag 4 april 2016 09:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar kon ik mij idd al niets bij voorstellen..
quote:Op maandag 4 april 2016 09:56 schreef Chai het volgende:
Zeker weer diezelfde bug die ervoor zorgt dat WCH dm's kan lezen -_-'
Ik wil wel in jouw box (doos, red.) kijkenquote:Op maandag 4 april 2016 09:56 schreef Chai het volgende:
Wow echt eng, Che kan je ook in mijn DM-box kijken?
Onteerd is best een understatement trouwens, hoorde dat hij op haar borst heeft gepoept.quote:Op maandag 4 april 2016 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom moet die doos red zijn?quote:Op maandag 4 april 2016 09:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik wil wel in jouw box (doos, red.) kijken
Er doen veel geruchten de ronde, ja.quote:Op maandag 4 april 2016 10:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Onteerd is best een understatement trouwens, hoorde dat hij op haar borst heeft gepoept.
Wat een slechte verliezer he.quote:Op maandag 4 april 2016 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
haha die sneer nog even terugquote:
Tja, het is niet niets wat ie verloren is natuurlijk...quote:
quote:
Lol vrouwen onder elkaar, altijd gebitch.quote:
dat is geen dm van mij hoorquote:Op maandag 4 april 2016 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2016 10:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Onteerd is best een understatement trouwens, hoorde dat hij op haar borst heeft gepoept.
quote:Op maandag 4 april 2016 10:14 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Lol vrouwen onder elkaar, altijd gebitch.
Ik ben niet zo'n typische vrouw, heb daarom ook meer mannelijke vrienden.![]()
quote:Op maandag 4 april 2016 10:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent ook een beetje gebouwd zoals een vent.quote:Op maandag 4 april 2016 10:14 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
eigenlijk?quote:Op maandag 4 april 2016 10:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Prima. Zaterdag eigenlijk weer naar huis.
hihahoquote:Op maandag 4 april 2016 10:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent ook een beetje gebouwd zoals een vent.
quote:Op maandag 4 april 2016 10:14 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Op zoek naar de volgende om af te zeiken?quote:Op maandag 4 april 2016 10:18 schreef Crip het volgende:
Ash en zijn transgender gelul, echt waar die jongen.
ik denk niet dat je hiermee in haar broekje komt hoor ahhahaquote:Op maandag 4 april 2016 10:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent ook een beetje gebouwd zoals een vent.
hihihihihihihihihihihiquote:Op maandag 4 april 2016 10:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik denk niet dat je hiermee in haar broekje komt hoor ahhaha
En dat vraag je aan 2nutz..quote:Op maandag 4 april 2016 10:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Kon het niet laten he.
Wat ga jij eten vanavond, wil kookinspiratie.
Ja dat doe ik. Ben echt fan van dikke capuchontruien.quote:Op maandag 4 april 2016 10:19 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
Chai zeg me niet dat je dit draagt
geen medelijdenquote:Op maandag 4 april 2016 10:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eindelijk*
Nah, dat niet. Maar geen zin meer in deze kut opdracht van school.
Heeft hij weer niets nieuws gevonden? Lol.quote:Op maandag 4 april 2016 10:18 schreef Crip het volgende:
Ash en zijn transgender gelul, echt waar die jongen.
hou opquote:Op maandag 4 april 2016 10:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op zoek naar de volgende om af te zeiken?
quote:Op maandag 4 april 2016 10:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
En dat vraag je aan 2nutz..
Mister maandag boterhamdag dinsdag frikadel met mayodag woensdag bijdeburendag
Had je niet gelezen hoe hij gisteren bezig was? teeeeringquote:Op maandag 4 april 2016 10:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft hij weer niets nieuws gevonden? Lol.
In BB zat geen transgender toch, dus best bijzonder voor hem.
Niet alle vrouwen zijn zoals jij zo snel gekwetst toch? Toch???quote:Op maandag 4 april 2016 10:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik denk niet dat je hiermee in haar broekje komt hoor ahhaha
Waarom ben jij er dan nog?quote:Op maandag 4 april 2016 10:25 schreef TARDIS. het volgende:
Er is lekker onkruid gewied in de SC dit weekend
niks van gemerktquote:Op maandag 4 april 2016 10:25 schreef TARDIS. het volgende:
Er is lekker onkruid gewied in de SC dit weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |