Je doet het uit je zelf alquote:Op maandag 4 april 2016 06:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nah, ik kwijl niet zo goed op commando
What happend? Goedemorgen trouwensquote:
ik ga nu ook nog ff bikkelen en dan terug naar huis en dutje doen. Ben om half 9 klaar. Maar dan weer in de middag wel werkenquote:Op maandag 4 april 2016 07:13 schreef zeer het volgende:
[..]
daarom beetje uitslapen op maandag, uurtje later beginnen, thuis"werken"
wat moet je doen dan dat uurtje ;squote:Op maandag 4 april 2016 07:14 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ga nu ook nog ff bikkelen en dan terug naar huis en dutje doen. Ben om half 9 klaar. Maar dan weer in de middag wel werken
wtf is dat voor verneukt schema dan?quote:Op maandag 4 april 2016 07:14 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ga nu ook nog ff bikkelen en dan terug naar huis en dutje doen. Ben om half 9 klaar. Maar dan weer in de middag wel werken
Verkeerde been uit bed gestapt ofzo? wollaquote:Op maandag 4 april 2016 07:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij bent een beetje de kriebelhoest van deze SC
is gewoon toneelstukjequote:Op maandag 4 april 2016 07:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Verkeerde been uit bed gestapt ofzo? wolla
quote:Op maandag 4 april 2016 07:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Verkeerde been uit bed gestapt ofzo? wolla
Slaap je de laatste tijd slechter?quote:Op maandag 4 april 2016 07:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb het 3 uur zien worden en toen ging die tievuswekker om 5:05
hahahahahah.quote:Op maandag 4 april 2016 07:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb het 3 uur zien worden en toen ging die tievuswekker om 5:05
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |