Ja vroeg ik me ook af, hij zei echt zo van ''ja jouw wenkbrauwen zien er altijd zo strak en netjes uit mooi zeg ook niet zo'n dun streepje of onnatuurlijke vorm als veel vrouwen''quote:Op maandag 4 april 2016 09:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
whut? sinds wanneer Letten mannen op dat soort details
Dun streepje zou ook wel gek staan op zo'n bol hoofd, haha.quote:Op maandag 4 april 2016 09:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja vroeg ik me ook af, hij zei echt zo van ''ja jouw wenkbrauwen zien er altijd zo strak en netjes uit mooi zeg ook niet zo'n dun streepje of onnatuurlijke vorm als veel vrouwen''
hoe reageerde jij?quote:Op maandag 4 april 2016 09:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja vroeg ik me ook af, hij zei echt zo van ''ja jouw wenkbrauwen zien er altijd zo strak en netjes uit mooi zeg ook niet zo'n dun streepje of onnatuurlijke vorm als veel vrouwen''
True, dun streepje staat op geen enkel hoofd tho. Echt lelijk als meisjes zulke wenkbrauwen hebben. Vraag me echt af wat ze dachten toen ze voor deze vorm gingenquote:Op maandag 4 april 2016 09:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dun streepje zou ook wel gek staan op zo'n bol hoofd, haha.
Ik zei, weet ik ik heb de mooiste wenkbrauwen van de stad. Maar zei wel snel grapje erachteraan maar meende het eigenlijk wel.quote:Op maandag 4 april 2016 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe reageerde jij?
"zeg gewoon dat ze on fleek zijn, opa"
Hoe oud zijn de oudste kinderen dan?quote:Op maandag 4 april 2016 09:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind dat wel echt zielig tho, heel veel zitten echt de hele dag op school. Voorschoolse, overblijven en naschoolse.
neem dn geen kids man
Het is ook echt constant opletten en bezig zijn etc. Maar geeft wel voldoening.quote:Op maandag 4 april 2016 09:45 schreef Che_ het volgende:
Zou nooit hele dag op al die kinderen kunnen letten
Lijkt me fucking vermoeiend en mentaalbrekend
madeliefff > Catkillerquote:Op maandag 4 april 2016 09:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bij jou zit het gewoon kut en daarom krijg je nooit complimenten van ons.
Verschilt, de leeftijd ligt tusen 4 en 12 maar de kinderen van 10/11/12 mogen merendeels al alleen naar huis.quote:
Is dit een dm?quote:Op maandag 4 april 2016 09:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
madeliefff > Catkiller
Waarom doe je zo vervelend tegen mij in de sc?
04 apr 2016 @ 09:41:06
Ik doe overal even vervelend hoor.quote:Op maandag 4 april 2016 09:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
madeliefff > Catkiller
Waarom doe je zo vervelend tegen mij in de sc?
04 apr 2016 @ 09:41:06
Dacht al. Anders kun je in de bovenbouw niet eens een keer zelfstandig afspreken buiten schooltijd.quote:Op maandag 4 april 2016 09:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Verschilt, de leeftijd ligt tusen 4 en 12 maar de kinderen van 10/11/12 mogen merendeels al alleen naar huis.
Ik heb geen DMs gehad, en alsof ik die met die gemene Che zou delen.quote:Op maandag 4 april 2016 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn prinsesje is onteerd door tardis en nu is hij boos.
maar dm's openbaren mocht toch niet?!
Daar kon ik mij idd al niets bij voorstellen..quote:Op maandag 4 april 2016 09:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb geen DMs gehad, en alsof ik die met die gemene Che zou delen.
Al sinds 1997 in Crips fantasie.quote:Op maandag 4 april 2016 09:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
whut? sinds wanneer Letten mannen op dat soort details
Hahahaahha 😂quote:Op maandag 4 april 2016 09:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar kon ik mij idd al niets bij voorstellen..
quote:Op maandag 4 april 2016 09:56 schreef Chai het volgende:
Zeker weer diezelfde bug die ervoor zorgt dat WCH dm's kan lezen -_-'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |