Deadprez welquote:Op maandag 4 april 2016 09:04 schreef TARDIS. het volgende:
En in al die 102 dagen geen witte kerst gehad
BSO.quote:Op maandag 4 april 2016 07:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wtf is dat voor verneukt schema dan?
Lolquote:Op maandag 4 april 2016 09:14 schreef Crip het volgende:
Een vader complimenteerde mijn wenkbrauwen vandaag, was wel random.
Omg girl echt sow randomquote:Op maandag 4 april 2016 09:14 schreef Crip het volgende:
zo doe ik dat altijd....quote:
ja dat geloof ikquote:Op maandag 4 april 2016 09:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zo doe ik dat altijd....
"Lekker strak in het pakkie, juffertje"
nou je snapt wel dat ik ze zo om mijn vinger heb
ja ja
waarom lieg je tegen ons?quote:Op maandag 4 april 2016 09:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het was eigenlijk niet waar
Vind dat wel echt zielig tho, heel veel zitten echt de hele dag op school. Voorschoolse, overblijven en naschoolse.quote:Op maandag 4 april 2016 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dus die ouders dumpen hun kind gewoon zonder thuis te hebben ontbeten bij opvang.
Gewoon kleren aan en hoppa weg ermee. Tot zes uur. Kind slaapt om 8 uur weer dus lekker rust..
wij kennen dus idd zo'n stel... beide drukke baan... kinderen zijn echt 12 uur van huis, slapen alleen daar zowatquote:Op maandag 4 april 2016 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dus die ouders dumpen hun kind gewoon zonder thuis te hebben ontbeten bij opvang.
Gewoon kleren aan en hoppa weg ermee. Tot zes uur. Kind slaapt om 8 uur weer dus lekker rust..
whut? sinds wanneer Letten mannen op dat soort detailsquote:Op maandag 4 april 2016 09:14 schreef Crip het volgende:
wij letten op allesquote:Op maandag 4 april 2016 09:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
whut? sinds wanneer Letten mannen op dat soort details
Bij jou zit het gewoon kut en daarom krijg je nooit complimenten van ons.quote:Op maandag 4 april 2016 09:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
whut? sinds wanneer Letten mannen op dat soort details
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |