Ik ga kijken of ik een reling kan fixen voor 'mquote:Op zondag 3 april 2016 22:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik stuur hem alvast rolschaatsjes voor z'n verjaardag
Leunen en geld binnen harkenquote:Op zondag 3 april 2016 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fylax pls, over drie jaar ben jij net zo erg als niels
Duitse bockworsten, daarvan spettert het vet in je gezicht als je er een hap van neemt.quote:Op zondag 3 april 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
[..]
thanks voor je goede tips, ervaring remqo?
Klinkt als Hermannquote:Op zondag 3 april 2016 22:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb ooit filmpje op YouTube gezien waar een gast knakworsten doorslikt zonder te kauwen
Heb ooit filmpje gezien waar een gast een pot in z'n anusquote:Op zondag 3 april 2016 22:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb ooit filmpje op YouTube gezien waar een gast knakworsten doorslikt zonder te kauwen
mmmquote:Op zondag 3 april 2016 22:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Duitse bockworsten, daarvan spettert het vet in je gezicht als je er een hap van neemt.
Ik weet niet haram dat is.
Ach dacht ik, scherven brengen geluk.quote:Op zondag 3 april 2016 22:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ooit filmpje gezien waar een gast een pot in z'n anus
spatiefout, bedoelde hij komt je banaan naaien hahaquote:Op zondag 3 april 2016 22:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Stil nu, het is hier niet veilig.
Logische typo. Zal voor je vouchen indien nodig.quote:Op zondag 3 april 2016 22:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
spatiefout, bedoelde hij komt je banaan naaien haha
Plsquote:
Willoow is niet veel anders, voor een normaal meisjequote:
Ik heb pitloze druiven om te knabbelen, heb toch liever blokjes kaas of pinda'squote:
hey fylax new month new stitches.quote:Op zondag 3 april 2016 22:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
ey kwark new month new chances hoe is t man
lolquote:Op zondag 3 april 2016 22:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
hey fylax new month new stitches.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |