Ach dacht ik, scherven brengen geluk.quote:Op zondag 3 april 2016 22:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ooit filmpje gezien waar een gast een pot in z'n anus
spatiefout, bedoelde hij komt je banaan naaien hahaquote:Op zondag 3 april 2016 22:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Stil nu, het is hier niet veilig.
Logische typo. Zal voor je vouchen indien nodig.quote:Op zondag 3 april 2016 22:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
spatiefout, bedoelde hij komt je banaan naaien haha
Plsquote:
Willoow is niet veel anders, voor een normaal meisjequote:
Ik heb pitloze druiven om te knabbelen, heb toch liever blokjes kaas of pinda'squote:
hey fylax new month new stitches.quote:Op zondag 3 april 2016 22:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
ey kwark new month new chances hoe is t man
lolquote:Op zondag 3 april 2016 22:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
hey fylax new month new stitches.
LSDquote:Op zondag 3 april 2016 22:49 schreef deadprez het volgende:
lettertjes op m'n scherm beginnen te bewegen
Godverdomme Ash...quote:Op zondag 3 april 2016 22:49 schreef Ashqelon het volgende:
Wat kun je gebruiken om pijpen te oefenen?
nee gewoon slaaptekortquote:
Een penis.quote:Op zondag 3 april 2016 22:49 schreef Ashqelon het volgende:
Mij, hihi.quote:Op zondag 3 april 2016 22:49 schreef Ashqelon het volgende:
nee heb hekel aan tienduizend vragen op n dag horenquote:Op zondag 3 april 2016 22:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zou je me doen als ik trangender ben? Geen troll.
10 inch worstquote:Op zondag 3 april 2016 22:49 schreef Ashqelon het volgende:
Ergens mee eens, hij kan niet zomaar even binnen lopen en de popi jopie uithangen.quote:Op zondag 3 april 2016 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
Gewoon popi jopie komen doen in een SC waar niemand je moet jatoch.
Kom,.... kommerquote:Op zondag 3 april 2016 22:49 schreef Ashqelon het volgende:
Hij hoeft niet weg, iedereen is welkom. Maar als je zo popi jopie komt doen, met zijn achtergrond in gedachte houdend, naja, neem ik zo iemand niet serieus.quote:Op zondag 3 april 2016 22:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ergens mee eens, hij kan niet zomaar even binnen lopen en de popi jopie uithangen.
Maar om hem meteen weg te jagen?
Dat is wel echt een groot gemis inderdaad.quote:Op zondag 3 april 2016 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
Wel echt jammer dat ik een ban heb op 't fobo
Nu nog een ban op ademenquote:Op zondag 3 april 2016 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hij hoeft niet weg, iedereen is welkom. Maar als je zo popi jopie komt doen, met zijn achtergrond in gedachte houdend, naja, neem ik zo iemand niet serieus.
Wel echt jammer dat ik een ban heb op 't fobo
nou nou nouquote:
Snap niet dat ik het vol weet te houden hier op FOK!.quote:Op zondag 3 april 2016 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is wel echt een groot gemis inderdaad.
Hard duwen.quote:Op zondag 3 april 2016 22:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoe krijgen sommigen een hele komkommer erin?
Gewoon proppen.quote:Op zondag 3 april 2016 22:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoe krijgen sommigen een hele komkommer erin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |