O ja, fkin grappig toch.quote:Op zondag 3 april 2016 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
De helft van de opmerkingen in de SC is of een quote van Noel of van MMG
Het valt me nog mee dat ik best betrouwbaar ben als ex-mod, zoveel mensen stel ik niet teleurquote:Op zondag 3 april 2016 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
De helft van de opmerkingen in de SC is of een quote van Noel of van MMG
Goede vrouw zal jij worden.quote:Op zondag 3 april 2016 22:35 schreef Crip het volgende:
sinds ik dt filmpje heb gezien van die chick die 10 inch worst deepthroaten wil ik het ook proberen, gwn omdat ik benieuwd ben
quote:Op zondag 3 april 2016 22:35 schreef Crip het volgende:
sinds ik dt filmpje heb gezien van die chick die 10 inch worst deepthroaten wil ik het ook proberen, gwn omdat ik benieuwd ben
Begin met een banaanquote:Op zondag 3 april 2016 22:35 schreef Crip het volgende:
wat weet jij daar nou weer vanquote:
Fylax pls, over drie jaar ben jij net zo erg als nielsquote:
Neem dan ook geen knakworstenquote:Op zondag 3 april 2016 22:37 schreef Crip het volgende:
stel je voor iemand gaat die challenge doen en die worst breekt af in je keel. wtfff
KIJK MONTELLYquote:Op zondag 3 april 2016 22:35 schreef Crip het volgende:
Zou awkward zijn als ze je dood vinden met een gebroken worst in je mondquote:Op zondag 3 april 2016 22:37 schreef Crip het volgende:
stel je voor iemand gaat die challenge doen en die worst breekt af in je keel. wtfff
Ik stuur hem alvast rolschaatsjes voor z'n verjaardagquote:Op zondag 3 april 2016 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fylax pls, over drie jaar ben jij net zo erg als niels
Echt he fucking hellquote:Op zondag 3 april 2016 22:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou awkward zijn als ze je dood vinden met een gebroken worst in je mond
boeie dan ben je toch doodquote:Op zondag 3 april 2016 22:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou awkward zijn als ze je dood vinden met een gebroken worst in je mond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |