Ik stalk hier alleen Crip en Deadprez. Die zitten geografisch gezien gewoon lekker in de buurt.quote:
Ons weekdiertje zegt ook eens watquote:Op zondag 3 april 2016 22:20 schreef HPLC het volgende:
Haha, remqo lijkt op een vogelbekdier en een aardappel
Er moet balans zijn. Als ik iets aardigs zeg moet iets onaardig volgens.quote:
Ja, ze zijn mooi hoorquote:
Ik zit elke avond in de boom bij madeliefff te glurenquote:Op zondag 3 april 2016 22:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik stalk hier alleen Crip en Deadprez. Die zitten geografisch gezien gewoon lekker in de buurt.
volgen*quote:Op zondag 3 april 2016 22:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Er moet balans zijn. Als ik iets aardigs zeg moet iets onaardig volgens.
Je hebt serieus mooie bruine kijkersquote:Op zondag 3 april 2016 22:24 schreef Crip het volgende:
Ik zou ook lichte ogen willen mayne, groen ofzo ja.
Ben opgezadeld met poepbruin.
Fapje gezet?quote:Op zondag 3 april 2016 22:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zit elke avond in de boom bij madeliefff te gluren
Afgelopen nacht nog, toen kwam ze in ochtendjas even buiten om jongeren weg te jagenquote:
Daar zijn lenzen voor, verder kan je er niet veel aan veranderen.quote:
Procedure kun je ze blauw laseren.quote:Op zondag 3 april 2016 22:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar zijn lenzen voor, verder kan je er niet veel aan veranderen.
Een mes zou kunnen helpenquote:Op zondag 3 april 2016 22:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar zijn lenzen voor, verder kan je er niet veel aan veranderen.
Dat weet ik niet.quote:
Jij zou een goede piraat zijnquote:
it wasnt mequote:
De helft van de opmerkingen in de SC is of een quote van Noel of van MMGquote:
ja ik vind de lol er ook wel een beetje vanafquote:Op zondag 3 april 2016 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
De helft van de opmerkingen in de SC is of een quote van Noel of van MMG
O ja, fkin grappig toch.quote:Op zondag 3 april 2016 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat ik best betrouwbaar ben als ex-mod, zoveel mensen stel ik niet teleurquote:Op zondag 3 april 2016 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Goede vrouw zal jij worden.quote:Op zondag 3 april 2016 22:35 schreef Crip het volgende:
sinds ik dt filmpje heb gezien van die chick die 10 inch worst deepthroaten wil ik het ook proberen, gwn omdat ik benieuwd ben
quote:Op zondag 3 april 2016 22:35 schreef Crip het volgende:
sinds ik dt filmpje heb gezien van die chick die 10 inch worst deepthroaten wil ik het ook proberen, gwn omdat ik benieuwd ben
Begin met een banaanquote:Op zondag 3 april 2016 22:35 schreef Crip het volgende:
wat weet jij daar nou weer vanquote:
Fylax pls, over drie jaar ben jij net zo erg als nielsquote:
Neem dan ook geen knakworstenquote:Op zondag 3 april 2016 22:37 schreef Crip het volgende:
stel je voor iemand gaat die challenge doen en die worst breekt af in je keel. wtfff
KIJK MONTELLYquote:Op zondag 3 april 2016 22:35 schreef Crip het volgende:
Zou awkward zijn als ze je dood vinden met een gebroken worst in je mondquote:Op zondag 3 april 2016 22:37 schreef Crip het volgende:
stel je voor iemand gaat die challenge doen en die worst breekt af in je keel. wtfff
Ik stuur hem alvast rolschaatsjes voor z'n verjaardagquote:Op zondag 3 april 2016 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fylax pls, over drie jaar ben jij net zo erg als niels
Echt he fucking hellquote:Op zondag 3 april 2016 22:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou awkward zijn als ze je dood vinden met een gebroken worst in je mond
boeie dan ben je toch doodquote:Op zondag 3 april 2016 22:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou awkward zijn als ze je dood vinden met een gebroken worst in je mond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |