20 jaar...nog steeds maagdquote:
Kerel, ben je niet een beetje oud om met dit soort shit te komen?quote:
Dat is geen sneer want dat is een bewuste keuze in dit geval. Neem ik aan dan.quote:
haha, wishful thinking.quote:
Gebruiken we dit serieus om mensen te 'dissen'?quote:
Is nogal moeilijk om iets te bedenken naast het gebruikelijke dikkie en hoofddoek.quote:Op zondag 3 april 2016 22:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is geen sneer want dat is een bewuste keuze in dit geval. Neem ik aan dan.
Nee oke maar vrouwen die van binnen kapot lelijk zijn, worden regelmatig geplamuurd door mannen, dus naja.quote:Op zondag 3 april 2016 22:18 schreef Catkiller het volgende:
Sowieso als vrouw geen maagd zijn als je niet kapot lelijk bent is toch niet zo moeilijk. En Crip is alleen van binnen maar kapot lelijk en dat valt niet te plamuren ook.
WCH is kaal en Hoink heeft een snor!quote:Op zondag 3 april 2016 22:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Is nogal moeilijk om iets te bedenken naast het gebruikelijke dikkie en hoofddoek.
Haha, 'om je te dekken'quote:Op zondag 3 april 2016 22:19 schreef Montelly het volgende:
Crip ik heb je ridders in stelling gebracht om je te dekken vanavond!!!
Doe je voordeel mee!!!!
Dat zal niet te moeilijk moeten zijn.quote:Op zondag 3 april 2016 22:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Is nogal moeilijk om iets te bedenken naast het gebruikelijke dikkie en hoofddoek.
Je ging toch, of lijd je aan alzheimer opa?quote:Op zondag 3 april 2016 22:19 schreef Montelly het volgende:
Crip ik heb je ridders in stelling gebracht om je te dekken vanavond!!!
Doe je voordeel mee!!!!
Voor Montelly wel want JIJ HEBT HAAR HAHAHquote:Op zondag 3 april 2016 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zal niet te moeilijk moeten zijn.
Hjb kut mens.quote:Op zondag 3 april 2016 22:18 schreef Catkiller het volgende:
Sowieso als vrouw geen maagd zijn als je niet kapot lelijk bent is toch niet zo moeilijk. En Crip is alleen van binnen maar kapot lelijk en dat valt niet te plamuren ook maar daar komen mannen pas later achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |