abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 april 2016 @ 19:00:38 #76
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_161201686
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2016 17:59 schreef eefje801 het volgende:

Nee joh, niet emmeren. Laat haar maar komen.
Ik doe nog een voorstel, daarna mag het inderdaad van haar uit komen
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 5 april 2016 @ 19:07:14 #77
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_161201849
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:47 schreef yats het volgende:

[..]

Oh? En dat baseer jij op?

En dank je eef! Bij jou gaat het ook vrij aardig geloof ik? Leuk!
Lekker van genieten, hou ons maar op de hoogte van je love story.
Vrij aardig ja :) Gaat heel lekker O+
  dinsdag 5 april 2016 @ 19:08:06 #78
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_161201878
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik doe nog een voorstel, daarna mag het inderdaad van haar uit komen
Tja ik zou dan zoiets hebben van kom zelf maar met een alternatief. Graag of niet, zeg maar. Er zijn zoveel visjes in de zee joh
  dinsdag 5 april 2016 @ 19:09:11 #79
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_161201910
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:25 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, als in wat ik tegen haar zei? Dat ik heel erg schrok van hoe ze zichzelf presenteerde en hoe erg haar taalgebruik was en dat ik het jammer vond dat ze mij pas op de date zelf vertelde dat ze een zoontje van 7 heeft.. Heb daarna niets meer van haar gehoord.

Terwijl ik het netjes zei, letterlijk:

[..]

En toen was het van haar

[..]

En sindsdien hoor ik niks meer :')
Joh je moet dat leipe wicht lekker laten maar je beschrijving van de date beschreef vrij weinig over hoe je jezelf hebt opgesteld. Ik kan me wel andere verslagen van je herinneren, misschien moet je eens wat andere types uitzoeken of niet meer op Badoo gaan. Just a tip.
  dinsdag 5 april 2016 @ 19:23:33 #80
416931 yats
(non) Average Joe
pi_161202360
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:57 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Hopelijk haha, ik vertrek donderdag over 2 weken. :)
Nice! Ik hoop voor jou dat de tijd bij jou ook zo snel vliegt als het bij mij deed. Of is het juist beter dat niet te hebben? Hm, nou ja, je begrijpt wat ik bedoel neem ik aan. Hoe lang duurt jouw date?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 5 april 2016 @ 19:24:48 #81
416931 yats
(non) Average Joe
pi_161202403
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:07 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Lekker van genieten, hou ons maar op de hoogte van je love story.
Vrij aardig ja :) Gaat heel lekker O+
Het is nu helaas een paar weken rustig, maar het vervolg komt vanzelf. Leuk om te lezen ook, zeker na de eerdere issues.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_161203146
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:59 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Ja, ik snap ook niet waar die uitspraak van Wimperkruller over gaat.
Over de date van MrBadge. Had net de verkeerde reactie gequote. :P
pi_161203190
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:55 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

als je daar achter komt zodra je in een relatie zit dan denk ik dat je ergens niet helemaal lekker bent.... tenzij je 12 dates gehad hebt met blinddoek en gehoorbeschermers.
Dat je er op de date nog moet achterkomen is al te laat. Zoiets hoor je al aan het uiterlijk te zien.
  dinsdag 5 april 2016 @ 20:05:41 #84
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_161203596
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:24 schreef yats het volgende:

[..]

Het is nu helaas een paar weken rustig, maar het vervolg komt vanzelf. Leuk om te lezen ook, zeker na de eerdere issues.
Precies, je weet de reden en je hebt iets om naar uit te kijken. Voordeel van lange afstand is hoe leuk het weer is na een tijd elkaar te zien :) Hoe heb je haar eigenlijk leren kennen?

Zeker! De issues zijn wat meer op de achtergrond, mijn kniebuiging naar hem is dat hij het tempo wat meer bepaalt en zijn kniebuiging naar mij is meer bevestiging en hij heeft er steeds meer lol in lijkt het wel. Moet af en toe even knipperen met mijn ogen wat een verschil die weken zonder mij voor zijn houding maakten. Maar ook de complimentjes enzo, ik kan daar niet zo goed mee omgaan ;) Het went vanzelf en geniet er al meer van. Hij vindt me gewoon leuk, mag het nu wel eens geloven hé..

Belangrijkste is dat de intentie serieus is, dat is nu heel helder. Dat blijft toch altijd mijn grootste angst ofzo. Het tempo is dan van ondergeschikt belang
  dinsdag 5 april 2016 @ 20:08:45 #85
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_161203694

[ Bericht 100% gewijzigd door eefje801 op 05-04-2016 20:09:03 ]
  dinsdag 5 april 2016 @ 20:35:26 #86
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_161204440
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:52 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dat je er op de date nog moet achterkomen is al te laat. Zoiets hoor je al aan het uiterlijk te zien.
ja of dat iemand kinderen heeft....
  dinsdag 5 april 2016 @ 20:45:46 #87
416931 yats
(non) Average Joe
pi_161204822
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:05 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Precies, je weet de reden en je hebt iets om naar uit te kijken. Voordeel van lange afstand is hoe leuk het weer is na een tijd elkaar te zien :) Hoe heb je haar eigenlijk leren kennen?

Zeker! De issues zijn wat meer op de achtergrond, mijn kniebuiging naar hem is dat hij het tempo wat meer bepaalt en zijn kniebuiging naar mij is meer bevestiging en hij heeft er steeds meer lol in lijkt het wel. Moet af en toe even knipperen met mijn ogen wat een verschil die weken zonder mij voor zijn houding maakten. Maar ook de complimentjes enzo, ik kan daar niet zo goed mee omgaan ;) Het went vanzelf en geniet er al meer van. Hij vindt me gewoon leuk, mag het nu wel eens geloven hé..

Belangrijkste is dat de intentie serieus is, dat is nu heel helder. Dat blijft toch altijd mijn grootste angst ofzo. Het tempo is dan van ondergeschikt belang
Per toeval eigenlijk. Ze was twee maanden in Nederland omdat ze ons land leuk vind en in die twee maanden hebben we twee keer bewust afgesproken en de derde keer 'per toeval' omdat ze me nog wilde zien voordat ze terug naar de VS moest. Ondanks dat ze in de VS zat hebben we contact gehouden en de laatste twee maanden ook veel nachtelijke telefoongesprekken gehad over vanalles en toch zijn we blijkbaar niet door de gespreksstof heen. De klik is er duidelijk en wellicht ook iets van (beginnende) gevoelens. Ik geniet er nu iig gewoon van en probeer verder niet teveel te denken, dat werkt voor mij het beste.

Het klinkt alsof hij in die 3 weken er achter gekomen is dat hij je meer miste dan hij dacht en hij gevoelens heeft. Heeft hij dat ook zo uitgesproken naar jou toe?
pi_161205176
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:23 schreef yats het volgende:

[..]

Nice! Ik hoop voor jou dat de tijd bij jou ook zo snel vliegt als het bij mij deed. Of is het juist beter dat niet te hebben? Hm, nou ja, je begrijpt wat ik bedoel neem ik aan. Hoe lang duurt jouw date?
Ik kan echt niet wachten om te vertrekken hahaha. Maar eerst volgende week maar eens zien af te studeren voor mijn hbo. Heb dit trip express zo gepland dat ik de hele tijd iets had om naar toe te werken en uit te kijken. Werkte op zich best goed. :)

Mijn date duurt van donderdagmiddag tot maandagavond, ruim vier volle dagen dus.
  dinsdag 5 april 2016 @ 22:38:14 #89
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_161209413
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:45 schreef yats het volgende:

[..]

Per toeval eigenlijk. Ze was twee maanden in Nederland omdat ze ons land leuk vind en in die twee maanden hebben we twee keer bewust afgesproken en de derde keer 'per toeval' omdat ze me nog wilde zien voordat ze terug naar de VS moest. Ondanks dat ze in de VS zat hebben we contact gehouden en de laatste twee maanden ook veel nachtelijke telefoongesprekken gehad over vanalles en toch zijn we blijkbaar niet door de gespreksstof heen. De klik is er duidelijk en wellicht ook iets van (beginnende) gevoelens. Ik geniet er nu iig gewoon van en probeer verder niet teveel te denken, dat werkt voor mij het beste.

Het klinkt alsof hij in die 3 weken er achter gekomen is dat hij je meer miste dan hij dacht en hij gevoelens heeft. Heeft hij dat ook zo uitgesproken naar jou toe?
Oh dat klinkt inderdaad goed, zo zonder dat je er mee bezig was eigenlijk ook de leukste manier hé. Dat je zoveel te bepraten hebt is vaak een goed teken. Hoe belangrijk chemie ook is er moet verder gewoon ook wel een klik zijn anders is het leuke er snel af. Hoe lang blijft ze nog in Parijs?

Ja dat denk ik ook. Eigenlijk was het maar één week, officieel. Maar dat vond ik ook zo suf om te zeggen hier ha ha. We hadden toen hij het "uit" maakte ook heel duidelijk afgesproken dat als hij erop terug zou komen hij dat ook meteen zou laten weten. Hij wilde ook helemaal niet dat het stopte, dat merkte ik wel. Maar ja je wil ook niet met iemand zijn die niet verliefd denkt te worden.

Ja, hij spreekt nu wel gevoelens uit. De "ik vind je lief/ik vind je zo leuk/dit is zo leuk aan je etc. vliegen me nu om de oren. En hoe hij ons ziet ondanks dat we er nog geen naam aan geven, over de toekomst etc. Daar ziet hij me wel in. Vind ik eerlijk gezegd heel wat. Ik heb dat nog niet eens, zie zeker wel een maandje vooruit maar weet het voor de rest echt nog niet hoor, die verliefdheid op hem overviel mij net zo goed :) Maar dat ik hem heel lief en leuk vind en dat hij anders is dan anderen en we ontzettend veel lol hebben vind ik erg fijn.
  FOK!fotograaf donderdag 7 april 2016 @ 11:17:37 #90
364681 over_hedge
pi_161249775
Stil hier :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_161253923
Hij had een hotelkamer geregeld in het Oosten van het land. Met een balkonnetje met uitzicht op het bos, en een bad O+

Ik had gewoon niks door tot we er waren. :D Wel een paar dingetjes dat ik dacht "huh". Hij had zelfs een tas met spullen voor me gepakt zonder dat ik het gemerkt heb en zonder iets te vergeten. :o O+
pi_161273587
Ik kom bijna van het niveau ''Deezertje'', ik ben midden twintig, en nog nooit een relatie gehad e.d

Na de misluk date met een heel raar meisje, een nieuwe date afgelopen maandagavond, ik wou niet te lang chatten via telefoon, maar snel ontmoeten, aangezien ik niet weer een teleurstelling wou verwerken.

Het was echt geweldig, we wisten gelijk dat het goed zat, ze is naar mijn mening veel te knap voor iemand zoals mij... ze is echt heel erg mooi, dit heb ik nooit durven dromen, ben wel heel onzeker, dat merkt zij ook, ben onervaren op liefdes gebied, steeds als ik m'n eigen hoofd in het restaurant zag in de spiegel, en haar hoofd.. dacht ik steeds, hoe kan ze nou iemand zoals mij leuk vinden.. afijn.

Ik moet maar niet te veel denken aan de vraag '''waarom''..
We hebben na die date elke dag afgesproken, en het voelt zo goed, dat we aankomende zaterdag een weekend weg gaan, in een hotelletje.

Het gaat opeens gigantisch snel, ik had het liever rustig aan gedaan, aangezien het ook kapot kan lopen als je elkaar misschien te vaak gaat zien, (merkte ik gister al een beetje, irritaties onderling).

Ik hou jullie op de hoogte, en al gaat het mis elke dag afspreken, is weer ervaring en een herinnering voor altijd erbij.

Dus ik wil zeggen tegen Deezertje en de rest, blijf elke vrouw mailen op datingssites, ik heb dat wel 200 keer gedaan, misschien maar 13 nummers gekregen, waarvan er 11 niets opleverde, maar als je niets doet, dan zat ik ook nog in een situatie, zonder vriendin.

En liefde is heel mooi merk ik nu. Dat heb ik echt gemist, en wil ik echt niet meer missen
Voor het eerst luister ik ook naar liefdesliedjes, of iig.. ik versta nu meer de teksten als voorheen, vroeger negeerde ik dat toch wel een beetje, liefdes muziek, maar nu kan ik van de tekst genieten en denk ik aan het meisje met wie ik date.
pi_161273887
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 09:54 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik kom bijna van het niveau ''Deezertje'', ik ben midden twintig, en nog nooit een relatie gehad e.d

Na de misluk date met een heel raar meisje, een nieuwe date afgelopen maandagavond, ik wou niet te lang chatten via telefoon, maar snel ontmoeten, aangezien ik niet weer een teleurstelling wou verwerken.

Het was echt geweldig, we wisten gelijk dat het goed zat, ze is naar mijn mening veel te knap voor iemand zoals mij... ze is echt heel erg mooi, dit heb ik nooit durven dromen, ben wel heel onzeker, dat merkt zij ook, ben onervaren op liefdes gebied, steeds als ik m'n eigen hoofd in het restaurant zag in de spiegel, en haar hoofd.. dacht ik steeds, hoe kan ze nou iemand zoals mij leuk vinden.. afijn.

Ik moet maar niet te veel denken aan de vraag '''waarom''..
We hebben na die date elke dag afgesproken, en het voelt zo goed, dat we aankomende zaterdag een weekend weg gaan, in een hotelletje.

Het gaat opeens gigantisch snel, ik had het liever rustig aan gedaan, aangezien het ook kapot kan lopen als je elkaar misschien te vaak gaat zien, (merkte ik gister al een beetje, irritaties onderling).

Ik hou jullie op de hoogte, en al gaat het mis elke dag afspreken, is weer ervaring en een herinnering voor altijd erbij.

Dus ik wil zeggen tegen Deezertje en de rest, blijf elke vrouw mailen op datingssites, ik heb dat wel 200 keer gedaan, misschien maar 13 nummers gekregen, waarvan er 11 niets opleverde, maar als je niets doet, dan zat ik ook nog in een situatie, zonder vriendin.

En liefde is heel mooi merk ik nu. Dat heb ik echt gemist, en wil ik echt niet meer missen
Voor het eerst luister ik ook naar liefdesliedjes, of iig.. ik versta nu meer de teksten als voorheen, vroeger negeerde ik dat toch wel een beetje, liefdes muziek, maar nu kan ik van de tekst genieten en denk ik aan het meisje met wie ik date.
Awh liev O+
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  vrijdag 8 april 2016 @ 22:04:38 #94
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_161291114
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:12 schreef yats het volgende:
Afgelopen weekend ben ik bij mijn date op bezoek geweest in Parijs (daar woont ze sinds twee weken geleden voor een jaar). Een flinke afstand natuurlijk, maar minder ver weg dan de naar de VS. Vooraf wist ik niet direct hoe of wat het zou gaan aangezien we elkaar in september voor t laatst zagen en daarna alleen via app contact hadden maar het liep eigenlijk vanaf de eerste minuut vlekkeloos. We hebben het hele weekend allerlei dingen gezien en gedaan (ille de la cité, le canal saint martin, pere lachaise, een zonnig dagje park en foire gecombineerd, gezoend op trocadero etc.) en raakten niet uitgepraat. Verder enorm veel gelachen en natuurlijk ook de ander goed 'leren kennen'. Ik was bang dat ik wat roestig zou zijn, maar dat bleek gelukkig verre van waar. Gek ook hoe snel je aan sommige dingen gewend raakt. Helaas kwam het afscheid te vroeg, al komt ze eind deze maand naar mij toe. Al met al een zeer geslaagde date waarvan het mij niets zou verbazen als mijn tijd in dit topic qua nieuwe dateervaringen niet heel lang meer gaat duren :@
Lekker bezig pik. Long distance is zo slecht nog niet, zo zie je nog eens wat ;-)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 8 april 2016 @ 22:15:33 #95
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_161291411
Kleine update hier. Spendeer de afgelopen weken regelmatig meerdere dagen achter elkaar met m'n meisje. Net 4 dagen bij haar geweest om samen te studeren. Heel intens om vanuit je eigen individualistische leven ineens voor twee personen na te denken. Af en toe voelt ze zich schuldig omdat ze het gevoel heeft dat ik dingen opoffer, wat ook zo is. Ze leest m'n gedachten, dus ik kom nergens mee weg. Zelfs als ik iets doe voor haar waar m'n hoofd niet naar staat maar ik het voor haar wil doen, is ze er niet echt blij mee. Het moet vanuit die diepe plek komen.

''You care about the things I do for you, I care about the emotions behind the things you do for me'', vertelde ze me laatst. Wijsheid right there, damn.

Elk moment is ofwel fantastisch, of een uitdaging. In ieder geval verre van saai ;-)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zaterdag 9 april 2016 @ 11:11:47 #96
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_161299648
Date is twee keer afgezegd, maar nu is ze onderweg hierheen *O*

Ben benieuwd, we gaan beginnen met een boswandeling en lunch, en dan zien we wel verder :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zaterdag 9 april 2016 @ 11:12:21 #97
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_161299656
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 22:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Kleine update hier. Spendeer de afgelopen weken regelmatig meerdere dagen achter elkaar met m'n meisje. Net 4 dagen bij haar geweest om samen te studeren. Heel intens om vanuit je eigen individualistische leven ineens voor twee personen na te denken. Af en toe voelt ze zich schuldig omdat ze het gevoel heeft dat ik dingen opoffer, wat ook zo is. Ze leest m'n gedachten, dus ik kom nergens mee weg. Zelfs als ik iets doe voor haar waar m'n hoofd niet naar staat maar ik het voor haar wil doen, is ze er niet echt blij mee. Het moet vanuit die diepe plek komen.

''You care about the things I do for you, I care about the emotions behind the things you do for me'', vertelde ze me laatst. Wijsheid right there, damn.

Elk moment is ofwel fantastisch, of een uitdaging. In ieder geval verre van saai ;-)
Dat klinkt niet als daten, maar echt een relatie :D
  zaterdag 9 april 2016 @ 11:14:10 #98
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_161299680
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 april 2016 11:12 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Dat klinkt niet als daten, maar echt een relatie :D
Klopt. Is het ook sinds twee weken. Wie had dat gedacht... :P
pi_161302042
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:54 schreef Happel het volgende:
Heb de dame in kwestie uitgenodigd voor een vierde date. Ze is bezet opde betreffende datum, maar kreeg geen expliciet nee terug, dus wie weet. Vanavond maar even dooremmeren.
Heb eerlijk gezegd echt respect voor types zoals jij die op zo'n manier initiatief durven nemen ^O^ Persoonlijk zou mijn ego daar wat te groot voor zijn, wanneer iemand ook maar een beetje 'hard to get' speelt, houd ik het voor gezien. Wat objectief gezien absoluut niet handig is, want ken in mijn omgeving zat mensen die nu een hele leuke relatie hebben die ze niet hadden gehad wanneer één van beiden niet zo door had gezet.

Zelf twee dates gehad de afgelopen periode. Vervelende eigenschap van mij is alleen dat ik, zoals hierboven gezegd, niet hou van die types die hard to get spelen. Ik knap echter ook weer heel erg af op meiden die te graag willen en daardoor te meegaand worden. Heb zelfs vaak gehad dat ik een meid echt leuk vond, maar zodra blijkt dat zij ook heel graag een relatie met mij wil, dat ik haar dan opeens niet meer aantrekkelijk vind :')

Maargoed, twee dates dus de afgelopen periode:

- Eentje was echt een lieve, leuke meid. Tot we op straat liepen, en ze opeens iets (weet niet meer wat precies) zei zoals ''apen'' (over donkere mensen). Man wat een afknapper is dat, vooral uit de mond van een vrouw :') Vond het ook helemaal niet zo'n type ; Gewoon een lief meiske dat op zondag koffie bij haar oma gaat drinken, zo kwam ze over.. Gaat denk ik niks meer worden..

- De andere is echt (wat mij betreft) crème de la crème. Prachtig : 1,80 lang, mooie lange benen O+ , huid met een tintje zonder dat er ook maar één moedervlek of oneffenheid op te ontdekken is... Prachtig sportief lijf dus, 24 jaar en al twee masters cum laude op zak :')

Word daar een beetje onzeker van op de een of andere manier. Ben zelf ook niet helemaal achterlijk, maar heb bij dit soort meiden altijd wel het idee dat ik zelf ook op mijn tenen moet gaan lopen om zo'n relatie te laten slagen..

Op de een of andere manier ziet ze mij wel zitten (geen flauw idee waarom eigenlijk), dat is in ieder geval leuk.. Nu even kijken of ik hier mee verder wil. Ergens heeft ze ook wel iets 'nerdy' achtigs, bijna een soort autistisch zelfs, maar dat is wel een vooroordeel...
  zaterdag 9 april 2016 @ 16:43:43 #100
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_161305736
Gezellige date gehad, ook het einde. :@
Maar moet er even goed over denken hoe en wat nu verder. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')