Dat kan gebeuren. Niet netjes om het op die manier te doen, maar soms verdwijnt de interesse gewoon. Mensen ontdekken dingen van elkaar die ze niet zo geweldig vinden etcetc, dat kan na één date, maar ook na 10 gebeuren.quote:Op maandag 4 april 2016 20:28 schreef Happel het volgende:
Over het algemeen is het wel klaar als de tegenpartij lang op zich laat wachten met reageren. Heb het nu zelf weer mogen ervaren.
Drie hele leuke dates gehad en nu reageert ze niet of nauwelijks meer. Geen idee waarom en ik vind het frustrerend.
Jammer maar helaas, op naar de volgende date met een ander over twee weken...
Als je elkaar toch nooit meer ziet kan er toch best 1 zinnetje: 'hey, bedankt voor de afgelopen keren, maar ik voel helaas toch niets... succes!' ofzo er makkelijk vanaf? Zou veel sierlijker zijn dan het maar in stille dood laten sterven, helemaal als je dus al paar keer op stap bent geweest met elkaar.quote:Op maandag 4 april 2016 20:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren. Niet netjes om het op die manier te doen, maar soms verdwijnt de interesse gewoon. Mensen ontdekken dingen van elkaar die ze niet zo geweldig vinden etcetc, dat kan na één date, maar ook na 10 gebeuren.
Klopt, ben ik mij van bewust. Kan er weinig aan veranderen.quote:Op maandag 4 april 2016 20:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren. Niet netjes om het op die manier te doen, maar soms verdwijnt de interesse gewoon. Mensen ontdekken dingen van elkaar die ze niet zo geweldig vinden etcetc, dat kan na één date, maar ook na 10 gebeuren.
Wat was daar mis mee dan?quote:Op maandag 4 april 2016 20:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt, ben ik mij van bewust. Kan er weinig aan veranderen.
Ze heeft mijn appartement gezien, dat zal de doorslag wel hebben gegeven
Jammer. Had gehoopt voor je dat er nog een date in zat. Maar in dat geval beter om je op de VS te gaan focussen.quote:Op maandag 4 april 2016 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.
-
Nou, de kogel is door de kerk. Ik ga terug naar stap 1/2, want hij vond dat er geen klik was. Wel een beetje jammer, want voor mij voelde het wel zo, maar dat kan ook aan mijn onervarenheid mbt daten liggen.
Hij heeft wel gezegd dat ik een schatje ben, meer kon ik er niet uithalen.
Straks ga ik ook naar de VS voor 10 maanden, misschien beter om daarop te focussen. En ik heb ook niet superveel zin in een (nieuwe) jongen. Deze was gewoon toevallig omdat hij me aansprak.
Inderdaad heel hinderlijk als er niet gereageerd wordt.quote:Op maandag 4 april 2016 20:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je elkaar toch nooit meer ziet kan er toch best 1 zinnetje: 'hey, bedankt voor de afgelopen keren, maar ik voel helaas toch niets... succes!' ofzo er makkelijk vanaf? Zou veel sierlijker zijn dan het maar in stille dood laten sterven, helemaal als je dus al paar keer op stap bent geweest met elkaar.
Ligt ook compleet aan jou.. 6 keer gapen en moe zijn.. Hints naar iets anders doen naar een filmpje kijkenquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:15 schreef MrBradge het volgende:
Mijn datemisser van afgelopen weekend:
- Ze heeft een zoontje van 7 waar ze mij niet over vertelde voor het afspreken
- Ze schelt om het minste geringste. En dan niet shit maar echt tyfus, tering, kanker..
- Ze boert veel.
- Is énorm asociaal en racistisch. (Constant melden hoe erg ze buitenlanders haat)
- Was niet echt gastvrij. (Ik moest alles zelf pakken, 1e date.. kan je het je voorstellen?)
- We hebben naar YouTube filmpjes (Muziekvideo's) Gekeken
- Ze kon haast d`r telefoon niet los laten.
- Ze heeft in de 1,5 uur dat ik er was zeker 6 keer lopen gapen en gemeld hoe moe ze wel niet was.
- Ik ben na die 1,5 uur weer naar huis gegaan
En daar rij je dan voor naar Groningen vanuit Hilversum, het had leuker kunnen worden zeg maar, ik had niet verwacht dat iemand zich zo zou profileren op een eerste date..
We zouden een film gaan kijken, en het zou óh zo fijn worden en zó gezellig want ik was zó`n lieve kerel en ze zou in m`n armen gaan liggen en weet ik veel wat allemaal. Nope, op YouTube een film gekeken met 2 meter tussen ons in zo`n beetje![]()
Ze heeft echt bijna liggen slapen op de bank, dus ze was écht moe..quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ligt ook compleet aan jou.. 6 keer gapen en moe zijn.. Hints naar iets anders doen naar een filmpje kijkenverder wel logisch dat ze vrijgezel is. Toevallig ook flink wat tattoos?
Ook nog beetje mollig? Vooroordelen i know maar bij alleenstaande mama's kloppen ze vaak wel. Wel kut dat ze het niet ff meld van die koter, was je zeker thuis gebleven?quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ze heeft echt bijna liggen slapen op de bank, dus ze was écht moe..
En ja, tattoos heeft ze, drinkt, rookt, blowt
Ja, ook een beetje mollig inderdaad.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ook nog beetje mollig? Vooroordelen i know maar bij alleenstaande mama's kloppen ze vaak wel. Wel kut dat ze het niet ff meld van die koter, was je zeker thuis gebleven?
Hoe ligt dit compleet aan hem?quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ligt ook compleet aan jou.. 6 keer gapen en moe zijn.. Hints naar iets anders doen naar een filmpje kijkenverder wel logisch dat ze vrijgezel is. Toevallig ook flink wat tattoos?
Sarcasme man. Maar er zullen vast wel degelijk mensen zijn die zulke hints niet zouden snappen..quote:
Er zullen ook genoeg mensen die achter elke handeling iets zoeken en niet snappen dat ze misschien wel gewoon écht moe is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Sarcasme man. Maar er zullen vast wel degelijk mensen zijn die zulke hints niet zouden snappen..
Tja, zulke dingen gebeuren helaas, al heb ik met jouw 'geschiedenis' in het hoofd nu ook niet echt een heel verbaasd iets na het lezen van deze post. Iets met keuzes etc. Heb je zelf wat gedaan om het haar naar de zin te maken?quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:15 schreef MrBradge het volgende:
- Ze schelt om het minste geringste. En dan niet shit maar echt tyfus, tering, kanker..
- Ze boert veel.
- Is énorm asociaal en racistisch. (Constant melden hoe erg ze buitenlanders haat)
- Was niet echt gastvrij. (Ik moest alles zelf pakken, 1e date.. kan je het je voorstellen?)
- Ze heeft in de 1,5 uur dat ik er was zeker 6 keer lopen gapen en gemeld hoe moe ze wel niet was.
En daar rij je dan voor naar Groningen vanuit Hilversum, het had leuker kunnen worden zeg maar, ik had niet verwacht dat iemand zich zo zou profileren op een eerste date..
We zouden een film gaan kijken, en het zou óh zo fijn worden en zó gezellig want ik was zó`n lieve kerel en ze zou in m`n armen gaan liggen en weet ik veel wat allemaal. Nope, op YouTube een film gekeken met 2 meter tussen ons in zo`n beetje![]()
Hoe zit het met jou dan? al kinderen?quote:
Dan heb je het op de date ook al wel gezegd.quote:Op maandag 4 april 2016 20:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat als het echt goed klikte van 2 kanten je dat (uit mijn ervaring dan, geen idee of dat bij andere ook zo is) je dat binnen een uur wel al uitgesproken hebt
Klinkt perfect.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:12 schreef yats het volgende:
Afgelopen weekend ben ik bij mijn date op bezoek geweest in Parijs (daar woont ze sinds twee weken geleden voor een jaar). Een flinke afstand natuurlijk, maar minder ver weg dan de naar de VS. Vooraf wist ik niet direct hoe of wat het zou gaan aangezien we elkaar in september voor t laatst zagen en daarna alleen via app contact hadden maar het liep eigenlijk vanaf de eerste minuut vlekkeloos. We hebben het hele weekend allerlei dingen gezien en gedaan (ille de la cité, le canal saint martin, pere lachaise, een zonnig dagje park en foire gecombineerd, gezoend op trocadero etc.) en raakten niet uitgepraat. Verder enorm veel gelachen en natuurlijk ook de ander goed 'leren kennen'. Ik was bang dat ik wat roestig zou zijn, maar dat bleek gelukkig verre van waar. Gek ook hoe snel je aan sommige dingen gewend raakt. Helaas kwam het afscheid te vroeg, al komt ze eind deze maand naar mij toe. Al met al een zeer geslaagde date waarvan het mij niets zou verbazen als mijn tijd in dit topic qua nieuwe dateervaringen niet heel lang meer gaat duren
Hahahaquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:15 schreef MrBradge het volgende:
- Ze boert veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |