abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161197386
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 13:47 schreef Fripsel het volgende:
Ik date nog steeds met dezelfde.

Hij vroeg gister opeens of hij me een dag eerder op mocht halen. En ik moet een zwart/donkerblauw jurkje meenemen. En ik ben nieuwsgierig :o
Waarom? Zelfs ik ben nieuwsgierig. :+
  FOK!fotograaf dinsdag 5 april 2016 @ 15:58:55 #52
364681 over_hedge
pi_161197433
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 15:53 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dan heb je het op de date ook al wel gezegd.
Dat klopt :) tot nu toe was de 2e date altijd wel al besproken op date 1 ja.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_161197498
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 15:58 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat klopt :) tot nu toe was de 2e date altijd wel al besproken op date 1 ja.
Misschien is dat idd wel een idee om dat voortaan te doen ipv via de app.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2016 16:01:59 ]
pi_161197523
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 15:55 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Hahaha ^O^ _O-
Echt een top date.
pi_161197959
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 15:56 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Waarom? Zelfs ik ben nieuwsgierig. :+
Ja ik heb echt geen idee. Stond ik voor m'n kast, 4 zwarte jurkjes van super casual naar best netjes. Ik heb foto's gestuurd van m'n favorieten en hem maar laten kiezen. :')
  dinsdag 5 april 2016 @ 16:31:56 #56
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_161198225
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 15:42 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Hoe zit het met jou dan? al kinderen?
Eerst maar eens een vrouw vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door SonicVolcano op 05-04-2016 19:25:11 ]
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_161198315
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:12 schreef yats het volgende:
Afgelopen weekend ben ik bij mijn date op bezoek geweest in Parijs (daar woont ze sinds twee weken geleden voor een jaar). Een flinke afstand natuurlijk, maar minder ver weg dan de naar de VS. Vooraf wist ik niet direct hoe of wat het zou gaan aangezien we elkaar in september voor t laatst zagen en daarna alleen via app contact hadden maar het liep eigenlijk vanaf de eerste minuut vlekkeloos. We hebben het hele weekend allerlei dingen gezien en gedaan (ille de la cité, le canal saint martin, pere lachaise, een zonnig dagje park en foire gecombineerd, gezoend op trocadero etc.) en raakten niet uitgepraat. Verder enorm veel gelachen en natuurlijk ook de ander goed 'leren kennen'. Ik was bang dat ik wat roestig zou zijn, maar dat bleek gelukkig verre van waar. Gek ook hoe snel je aan sommige dingen gewend raakt. Helaas kwam het afscheid te vroeg, al komt ze eind deze maand naar mij toe. Al met al een zeer geslaagde date waarvan het mij niets zou verbazen als mijn tijd in dit topic qua nieuwe dateervaringen niet heel lang meer gaat duren :@
Goed om te lezen dat het leuk was! Mooi man! :)
pi_161198484
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:15 schreef MrBradge het volgende:
Mijn datemisser van afgelopen weekend:

- Ze heeft een zoontje van 7 waar ze mij niet over vertelde voor het afspreken :')
- Ze schelt om het minste geringste. En dan niet shit maar echt tyfus, tering, kanker..
- Ze boert veel.
- Is énorm asociaal en racistisch. (Constant melden hoe erg ze buitenlanders haat)
- Was niet echt gastvrij. (Ik moest alles zelf pakken, 1e date.. kan je het je voorstellen?)
- We hebben naar YouTube filmpjes (Muziekvideo's) Gekeken :')
- Ze kon haast d`r telefoon niet los laten.
- Ze heeft in de 1,5 uur dat ik er was zeker 6 keer lopen gapen en gemeld hoe moe ze wel niet was.
- Ik ben na die 1,5 uur weer naar huis gegaan

En daar rij je dan voor naar Groningen vanuit Hilversum, het had leuker kunnen worden zeg maar, ik had niet verwacht dat iemand zich zo zou profileren op een eerste date..

We zouden een film gaan kijken, en het zou óh zo fijn worden en zó gezellig want ik was zó`n lieve kerel en ze zou in m`n armen gaan liggen en weet ik veel wat allemaal. Nope, op YouTube een film gekeken met 2 meter tussen ons in zo`n beetje :')
Haha altijd mooi zulke rampdates. Kon ze haar karakter zo goed verbergen online?

quote:
Afgelopen weekend ben ik bij mijn date op bezoek geweest in Parijs (daar woont ze sinds twee weken geleden voor een jaar). Een flinke afstand natuurlijk, maar minder ver weg dan de naar de VS. Vooraf wist ik niet direct hoe of wat het zou gaan aangezien we elkaar in september voor t laatst zagen en daarna alleen via app contact hadden maar het liep eigenlijk vanaf de eerste minuut vlekkeloos. We hebben het hele weekend allerlei dingen gezien en gedaan (ille de la cité, le canal saint martin, pere lachaise, een zonnig dagje park en foire gecombineerd, gezoend op trocadero etc.) en raakten niet uitgepraat. Verder enorm veel gelachen en natuurlijk ook de ander goed 'leren kennen'. Ik was bang dat ik wat roestig zou zijn, maar dat bleek gelukkig verre van waar. Gek ook hoe snel je aan sommige dingen gewend raakt. Helaas kwam het afscheid te vroeg, al komt ze eind deze maand naar mij toe. Al met al een zeer geslaagde date waarvan het mij niets zou verbazen als mijn tijd in dit topic qua nieuwe dateervaringen niet heel lang meer gaat duren :@
Tof man.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_161198591
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 16:42 schreef habitue het volgende:

[..]

Haha altijd mooi zulke rampdates. Kon ze haar karakter zo goed verbergen online?

Ja, wel aardig goed. Ze schold ook wel een beetje via de telefoon en via whatsapp, maar niks wat alarmerend was of zo :') Dat kwam pas toen ik daar was _O- Mijn god
  FOK!fotograaf dinsdag 5 april 2016 @ 16:48:14 #60
364681 over_hedge
pi_161198635
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 16:46 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Ja, wel aardig goed. Ze schold ook wel een beetje via de telefoon en via whatsapp, maar niks wat alarmerend was of zo :') Dat kwam pas toen ik daar was _O- Mijn god
Zal aan mij liggen. Maar als een vrouw aan het schelden is via app en telefoon dan zou ik er sowieso al snel klaar mee zijn..
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_161198660
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 16:48 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Zal aan mij liggen. Maar als een vrouw aan het schelden is via app en telefoon dan zou ik er sowieso al snel klaar mee zijn..
Ligt er aan vind ik, als er af en toe een "fuck" of "Shit" of "klote" uitkomt, prima. Maar als ik daar vervolgens ben en het is "kanker" dit en "tyfus" dat. Vind ik het wél een probleem. Zéker op een eerste date, dan denk je toch een beetje aan hoe je jezelf presenteert?
  dinsdag 5 april 2016 @ 17:38:55 #62
416931 yats
(non) Average Joe
pi_161199829
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 16:35 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Goed om te lezen dat het leuk was! Mooi man! :)
Thxs! Hopelijk krijgen we binnenkort ook zo'n verhaal van jou hier. Wanneer vertrek je ook alweer?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 5 april 2016 @ 17:56:35 #63
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_161200158
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 13:47 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Er zullen ook genoeg mensen die achter elke handeling iets zoeken en niet snappen dat ze misschien wel gewoon écht moe is.
Dit. Kon net zo goed verveling zijn. Hij vertelt vooral wat er fout aan haar is en wat ze deed. Wat heb je zelf gezegd eigenlijk bradge?
  dinsdag 5 april 2016 @ 17:59:51 #64
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_161200219
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 13:47 schreef Fripsel het volgende:
Ik date nog steeds met dezelfde.

Hij vroeg gister opeens of hij me een dag eerder op mocht halen. En ik moet een zwart/donkerblauw jurkje meenemen. En ik ben nieuwsgierig :o
Spannend!

quote:
Dit vind ik echt superleuk yats! Wat je eerder vertelde klonk al heel positief. Romantische setting ook, Parijs. Het is je echt gegund :)
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:54 schreef Happel het volgende:
Heb de dame in kwestie uitgenodigd voor een vierde date. Ze is bezet opde betreffende datum, maar kreeg geen expliciet nee terug, dus wie weet. Vanavond maar even dooremmeren.
Nee joh, niet emmeren. Laat haar maar komen.
pi_161200655
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 17:38 schreef yats het volgende:

[..]

Thxs! Hopelijk krijgen we binnenkort ook zo'n verhaal van jou hier. Wanneer vertrek je ook alweer?
Het klinkt nou niet echt als een wereldwijf.
pi_161200759
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2016 17:56 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dit. Kon net zo goed verveling zijn. Hij vertelt vooral wat er fout aan haar is en wat ze deed. Wat heb je zelf gezegd eigenlijk bradge?
Hoe bedoel je, als in wat ik tegen haar zei? Dat ik heel erg schrok van hoe ze zichzelf presenteerde en hoe erg haar taalgebruik was en dat ik het jammer vond dat ze mij pas op de date zelf vertelde dat ze een zoontje van 7 heeft.. Heb daarna niets meer van haar gehoord.

Terwijl ik het netjes zei, letterlijk:

quote:
Hey, ik vond het om eerlijk te zijn niet echt voor herhaling vatbaar, je kwam via Whatsapp en aan de telefoon heel anders over, ik ben vooral afgekapt op het schelden, ik scheld zelf ook, maar niet op dit niveau en op een eerste date al zeker niet..
Ook vond ik dat het jammer was dat je niet gewoon eerlijk was over je zoontje van 7 Ik vind het niet erg dat je een zoontje hebt, maar wat als hij hier was geweest? Had jij het hem allemaal moeten gaan uitleggen..
En toen was het van haar
quote:
Als je mij nu al niet aankan dan rot je toch lekker op?
En sindsdien hoor ik niks meer :')

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2016 18:28:09 ]
  dinsdag 5 april 2016 @ 18:45:51 #67
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_161201318
Whaha lijkt me een topwijf; echt iets voor mij. Lekker duidelijk ook. Behalve die kleine , maar is kleinigheidje.
  dinsdag 5 april 2016 @ 18:47:28 #68
416931 yats
(non) Average Joe
pi_161201361
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:20 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Het klinkt nou niet echt als een wereldwijf.
Oh? En dat baseer jij op?

En dank je eef! Bij jou gaat het ook vrij aardig geloof ik? Leuk!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_161201445
Op het quoten van de verkeerde gok ik zo :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 5 april 2016 @ 18:51:49 #70
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_161201462
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:15 schreef MrBradge het volgende:
Mijn datemisser van afgelopen weekend:

- Ze heeft een zoontje van 7 waar ze mij niet over vertelde voor het afspreken :')
- Ze schelt om het minste geringste. En dan niet shit maar echt tyfus, tering, kanker..
- Ze boert veel.
- Is énorm asociaal en racistisch. (Constant melden hoe erg ze buitenlanders haat)
- Was niet echt gastvrij. (Ik moest alles zelf pakken, 1e date.. kan je het je voorstellen?)
- We hebben naar YouTube filmpjes (Muziekvideo's) Gekeken :')
- Ze kon haast d`r telefoon niet los laten.
- Ze heeft in de 1,5 uur dat ik er was zeker 6 keer lopen gapen en gemeld hoe moe ze wel niet was.
- Ik ben na die 1,5 uur weer naar huis gegaan

En daar rij je dan voor naar Groningen vanuit Hilversum, het had leuker kunnen worden zeg maar, ik had niet verwacht dat iemand zich zo zou profileren op een eerste date..

We zouden een film gaan kijken, en het zou óh zo fijn worden en zó gezellig want ik was zó`n lieve kerel en ze zou in m`n armen gaan liggen en weet ik veel wat allemaal. Nope, op YouTube een film gekeken met 2 meter tussen ons in zo`n beetje :')
Beter dat je hier direct achter komt dan dat ze haar ware aard pas toont zodra je in een relatie zit!
  dinsdag 5 april 2016 @ 18:52:48 #71
416931 yats
(non) Average Joe
pi_161201486
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Op het quoten van de verkeerde gok ik zo :D
Mandera gaat binnenkort toch naar Macedonië voor zijn date?
pi_161201516
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:25 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, als in wat ik tegen haar zei? Dat ik heel erg schrok van hoe ze zichzelf presenteerde en hoe erg haar taalgebruik was en dat ik het jammer vond dat ze mij pas op de date zelf vertelde dat ze een zoontje van 7 heeft.. Heb daarna niets meer van haar gehoord.

Terwijl ik het netjes zei, letterlijk:

[..]

En toen was het van haar

[..]

En sindsdien hoor ik niks meer :')
Nou dat is duidelijk. Wat een bitch zeg.
  dinsdag 5 april 2016 @ 18:55:07 #73
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_161201543
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:51 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Beter dat je hier direct achter komt dan dat ze haar ware aard pas toont zodra je in een relatie zit!
als je daar achter komt zodra je in een relatie zit dan denk ik dat je ergens niet helemaal lekker bent.... tenzij je 12 dates gehad hebt met blinddoek en gehoorbeschermers.
pi_161201615
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 17:38 schreef yats het volgende:

[..]

Hopelijk haha, ik vertrek donderdag over 2 weken. :)
pi_161201668
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:52 schreef yats het volgende:

[..]

Mandera gaat binnenkort toch naar Macedonië voor zijn date?
Ja, ik snap ook niet waar die uitspraak van Wimperkruller over gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')