abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 mei 2016 @ 09:52:41 #201
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_162146766
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 21:18 schreef LuNaTiC het volgende:
Nou ik heb vandaag toch maar ietwat doorgeprikt over het moeizame app-contact, want het was deze week toch wel wat erger/minder leuk dan daarvoor. Als ik dan toch eens wat stuurde was er maar weinig reactie en het duurde sowieso lang voor er reactie kwam. Erg afstandelijk in elk geval.

Blijkbaar heeft haar ex haar weer gecontact en die wil d'r terug (hij had er een punt achtergezet). Wat zij weer niet aan heeft zien komen en daar dus weer mee worstelt, dus niet in haar goede doen. Geen leuk nieuws maar blij dat ik weet waar het dan aan ligt want het begon toch een beetje te knagen aan me. Kan verder niet zoveel anders doen dan geduldig afwachten tot ze eruit is maar ik zie ergens de bui alweer hangen... -O-
Dit heb ik ook wel eens gehad. Als je een meisje met persoonlijke struggles hebt, maak dan voor haar en jezelf duidelijk dat het niet jouw probleem is. Iets in deze trend: ''het lijkt me gewoon leuk om een keer af te spreken, je lijkt me wel gezellig. Wat jij verder in je vrije tijd doet moet jij weten ;-) '' Iets in deze trend (werkt natuurlijk alleen als het congruent is).
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 13 mei 2016 @ 09:56:48 #202
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_162146846
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 15:10 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Oftewel, die gaat het toch weer met haar ex proberen. Just like that. ;(
Balen man
quote:
Denk dat ik het hele date-gebeuren maar even op een laag pitje zet.
Dude, dat het lastig gaat is geen reden om op te geven, maar juist om door te gaan. Ga meer vrouwen ontmoeten. En hoe cool ze ook lijkt, er loopt altijd ergens een betere chick rond.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_162148202
Zouden jullie iemand afwijzen omdat diegene te stil is? Maar misschien is die persoon juist alleen in het begin stil.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_162148249
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:02 schreef Vimbavimba het volgende:
Zouden jullie iemand afwijzen omdat diegene te stil is? Maar misschien is die persoon juist alleen in het begin stil.
Neuh. Mijn partner is ook niet de meest 'aanwezige' persoon, maar het moet niet te afwachtend stil zijn, zeg maar, geen ongemakkelijke stilte. Als je gewoon zelf rustig bent, dan past dat gewoon bij mensen die daar 'wel van houden'. Al zullen er vast mensen zijn die liever 'druktemakers' hebben.
Ja doei.
pi_162148312
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Neuh. Mijn partner is ook niet de meest 'aanwezige' persoon, maar het moet niet te afwachtend stil zijn, zeg maar, geen ongemakkelijke stilte. Als je gewoon zelf rustig bent, dan past dat gewoon bij mensen die daar 'wel van houden'. Al zullen er vast mensen zijn die liever 'druktemakers' hebben.
kijk , ik dacht wel dat het een onzin reden is. Als het echt ongemakkelijk is dan wel idd. Maar gewoon was ik stil van de zenuwen/
FOK! is net een groot tijdschrift
  vrijdag 13 mei 2016 @ 11:07:51 #206
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_162148334
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:06 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

kijk , ik dacht wel dat het een onzin reden is. Als het echt ongemakkelijk is dan wel idd. Maar gewoon was ik stil van de zenuwen/
voor mij wel een afknapper, zeker op 1e/2e date...
pi_162148381
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:07 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

voor mij wel een afknapper, zeker op 1e/2e date...
Ook bij wat stil van de zenuwen. dat je wel gewoon praat maar niet zoals normaal?
Was echt geen minuten lang stil.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_162148403
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:06 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

kijk , ik dacht wel dat het een onzin reden is. Als het echt ongemakkelijk is dan wel idd. Maar gewoon was ik stil van de zenuwen/
En wist de tegenpartij dit ook of kom je daar pas mee nadat een vervolgdate afgeslagen is?
pi_162148443
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:10 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

En wist de tegenpartij dit ook of kom je daar pas mee nadat een vervolgdate afgeslagen is?
Achteraf, wat ook stom is. Want dan denkt diegene misschien dat ik dat zeg om juist een date te krijgen. Maar zo ben ik echt. Kan beter aangeven van te voren, joh ik ben misschien wat stil in het begin maar als ik iemand langer ken ga ik makkelijker praten. maja besef komt als het te laat is
FOK! is net een groot tijdschrift
  vrijdag 13 mei 2016 @ 11:14:45 #210
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_162148468
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:09 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Ook bij wat stil van de zenuwen. dat je wel gewoon praat maar niet zoals normaal?
Was echt geen minuten lang stil.
ja denk t wel, maar is gewoon iets wat niet bij mij past. Hou wel van wat extravagant, wat minder gestroomlijnd zeg maar.
pi_162148527
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:14 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ja denk t wel, maar is gewoon iets wat niet bij mij past. Hou wel van wat extravagant, wat minder gestroomlijnd zeg maar.
ah zo.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_162148530
Maakt het heel veel uit of mensen dat gemiddeld genomen doen of zo?
Ze wil geen tweede date.
pi_162148587
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:13 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Achteraf, wat ook stom is. Want dan denkt diegene misschien dat ik dat zeg om juist een date te krijgen.
Maar dit is niet de eerste keer toch? Waarom kom je daar dan weer achteraf mee?
Niet geheel onlogisch dat iemand zou kunnen denken dat je inderdaad dat zegt om nog een date te krijgen.

quote:
Maar zo ben ik echt. Kan beter aangeven van te voren, joh ik ben misschien wat stil in het begin maar als ik iemand langer ken ga ik makkelijker praten. maja besef komt als het te laat is
Nou niet zozeer het besef, maar meer hoe je daar mee omgaat. Als je vooraf dit niet zegt, dan is het misschien ook niet zo raar dat je stilheid niet zozeer het probleem is. Wie weet komt het wel over alsof er een te groot verschil is tussen het online contact en de irl versie. Het kan ook overkomen alsof je zelfkennis wat te wensen over laat of dat je er gewoonweg niet pro-actief op inspeelt. En zeker als je wat ouder wordt, kan men dat als een teken zien dat je wellicht nog niet zo klaar bent voor 'meer'. Ofzo..
pi_162148631
Zodra je zegt dat je nogal stil bent in het begin heb je het stiekem al opgelost O+
pi_162148699
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:20 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Maar dit is niet de eerste keer toch? Waarom kom je daar dan weer achteraf mee?
Niet geheel onlogisch dat iemand zou kunnen denken dat je inderdaad dat zegt om nog een date te krijgen.

[..]

Nou niet zozeer het besef, maar meer hoe je daar mee omgaat. Als je vooraf dit niet zegt, dan is het misschien ook niet zo raar dat je stilheid niet zozeer het probleem is. Wie weet komt het wel over alsof er een te groot verschil is tussen het online contact en de irl versie. Het kan ook overkomen alsof je zelfkennis wat te wensen over laat of dat je er gewoonweg niet pro-actief op inspeelt. En zeker als je wat ouder wordt, kan men dat als een teken zien dat je wellicht nog niet zo klaar bent voor 'meer'. Ofzo..
Ja, dat ook. volgende keer eerder zeggen, en dit voelt juist stom als het om daarop mis zou lopen. alsof je iets wat iets had kunnen worden zo de kop indrukt. maar geweest is geweest.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_162148703
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:02 schreef Vimbavimba het volgende:
Zouden jullie iemand afwijzen omdat diegene te stil is? Maar misschien is die persoon juist alleen in het begin stil.
Lief zei tegen mij na de eerste date "je was wel stil he. Maar volgens mij zit er meer in dus ik wil je nog een keer zien". :D

Sommige mensen moeten een beetje ontdooien ^^
pi_162148723
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:25 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Lief zei tegen mij na de eerste date "je was wel stil he. Maar volgens mij zit er meer in dus ik wil je nog een keer zien". :D

Sommige mensen moeten een beetje ontdooien ^^
juist idd. Maar ik snap ook dat het anders kan overkomen.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_162148789
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:25 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Ja, dat ook. volgende keer eerder zeggen, en dit voelt juist stom als het om daarop mis zou lopen. alsof je iets wat iets had kunnen worden zo de kop indrukt. maar geweest is geweest.
ik vind dat je er wel heel veel in legt :@
Jij bent stil, zij vind dit niet leuk. Het is geen match en kan dus ook niks worden
Soms passen mensen niet bij elkaar
Als dat wel zo was dan zou ze wel een 2e keer met je afspreken (als ze er toch wel een beetje iets in zag)
pi_162148807
Gewoon gelijk afwijzen. Plenty of fish :)
pi_162148816
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:29 schreef Allures het volgende:

[..]

ik vind dat je er wel heel veel in legt :@
Jij bent stil, zij vind dit niet leuk. Het is geen match en kan dus ook niks worden
Soms passen mensen niet bij elkaar
Als dat wel zo was dan zou ze wel een 2e keer met je afspreken (als ze er toch wel een beetje iets in zag)
hmm we hadden ook voor de tweede keer afgesproken. en ben een meisje (moet ik nog veranderen hier)
FOK! is net een groot tijdschrift
  vrijdag 13 mei 2016 @ 11:32:01 #221
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_162148838
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:25 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Lief zei tegen mij na de eerste date "je was wel stil he. Ik wil je nog een keer zien; er moet meer van mij in."

Sommige mensen moeten een beetje ontdooien ^^
pi_162148841
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:25 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Ja, dat ook. volgende keer eerder zeggen, en dit voelt juist stom als het om daarop mis zou lopen. alsof je iets wat iets had kunnen worden zo de kop indrukt. maar geweest is geweest.
Ook weer een deja vu. Zit je wel lekker in je vel? Gun je jezelf wel iemand die voor jou gaat zoals je bent? Of misschien beter gezegd, geloof je dat iemand jou wel leuk kan (blijven) vinden?
pi_162148875
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:31 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

hmm we hadden ook voor de tweede keer afgesproken. en ben een meisje (moet ik nog veranderen hier)
maar was je dan stil op de 2e date of is die afgezegd?
pi_162148935
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:32 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ook weer een deja vu. Zit je wel lekker in je vel? Gun je jezelf wel iemand die voor jou gaat zoals je bent? Of misschien beter gezegd, geloof je dat iemand jou wel leuk kan (blijven) vinden?
Nee, helemaal niet eigenlijk. Is uiting van iets onderliggends. Ik ga EMDR krijgen van de zomer en dan hoop ik dat het weg is.
En ik geloof idd niet dat iemand mij leuk kan blijven vinden. Want na 1 "ruzie" namen ze gelijk afstand. En ik snap niet waarom, en was geen heftige ruzie (anders had ik het wel begrepen). terwijl iedereen soms ruzie heeft.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_162148992
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:33 schreef Allures het volgende:

[..]

maar was je dan stil op de 2e date of is die afgezegd?
hmm ook wel, maar minder dan de eerste. En ik praatte wel en vroeg dingen. maja
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_162149054
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:36 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet eigenlijk. Is uiting van iets onderliggends. Ik ga EMDR krijgen van de zomer en dan hoop ik dat het weg is.
Hoop ook dat het je gaat helpen! Maar in the meantime als je date, wat verwacht je dan van daten? Waar selecteer je je dates op en hoe presenteer je je?

quote:
En ik geloof idd niet dat iemand mij leuk kan blijven vinden. Want na 1 "ruzie" namen ze gelijk afstand. En ik snap niet waarom, en was geen heftige ruzie (anders had ik het wel begrepen). terwijl iedereen soms ruzie heeft.
Wie zijn ze? En een ruzie hoeft niet heftig te zijn, als in schreeuwen en met spullen gooien om wel aan te geven dat er iets niet goed zit en het (nu) niet gefixed zou kunnen worden. Ofzo.
Is het ruziemaken misschien zelfs een test voor jou om te kijken of de ander wel zou blijven? Wil je eigenlijk wel dat de ander blijft? Misschien vindt je het stiekem wel supereng dat iemand zo dicht bij jou komt en blijft, want als het dan uit gaat is het veel erger dan wanneer iemand je niet zo van dichtbij heeft mee gemaakt ('geen kans heeft gegeven')..
  vrijdag 13 mei 2016 @ 11:42:30 #227
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_162149082
pfff zou een bepaald iemand hier niet heel moe van zichzelf worden? Maar meneer.
pi_162149179
Ik heb daten op stop gezet trouwens. Voelde me er niet beter door. Selecteer ze op uiterlijk en of ik leuk met kan praten. Uhm ik denk dat ik niet al te best overkom in de zin van dat ik zelf onzeker ben.

En ik weet dat het me leven lang niet meer moet beïnvloeden, maar dat mijn moeder me heeft gedumpt op mijn zesde en zei dat ze het niet aankon. Ze heeft daarna wel twee andere gekregen. Dit is er bij mij zo ingesleten alsof ik niks waard ben.

Ze zijn exvriendjes. Ik denk dat ik het ook wel eng vind dat iemand kan blijven en wil blijven. Maar tegelijkertijd vind ik het super oneerlijk als ik geen echt kans heb gekregen.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_162149455
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:47 schreef Vimbavimba het volgende:
Ik heb daten op stop gezet trouwens. Voelde me er niet beter door. Selecteer ze op uiterlijk en of ik leuk met kan praten. Uhm ik denk dat ik niet al te best overkom in de zin van dat ik zelf onzeker ben.
Klinkt wel als een verstandige zet. Heb je ideeën over hoe je je beter en zekerder zou kunnen voelen?

quote:
En ik weet dat het me leven lang niet meer moet beïnvloeden, maar dat mijn moeder me heeft gedumpt op mijn zesde en zei dat ze het niet aankon. Ze heeft daarna wel twee andere gekregen. Dit is er bij mij zo ingesleten alsof ik niks waard ben.
Klinkt heftig, maar ik denk niet dat dit topic is om daar verder op in te gaan. Niet omdat jij het niet waard zou zijn. Ik hoop dat je tools in handen gaat krijgen om hier beter mee om te leren gaan.

quote:
Ze zijn exvriendjes. Ik denk dat ik het ook wel eng vind dat iemand kan blijven en wil blijven. Maar tegelijkertijd vind ik het super oneerlijk als ik geen echt kans heb gekregen.
Hopelijk kan je straks jezelf echt een kans gunnen, omdat je er op kan vertrouwen dat je wel degelijk wat waard bent en dat als iets niet gaat zoals je zou willen, het ook aan andere factoren zou kunnen liggen dan puur aan jouw waarde.
pi_162149582
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 12:01 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Klinkt wel als een verstandige zet. Heb je ideeën over hoe je je beter en zekerder zou kunnen voelen?

[..]

Klinkt heftig, maar ik denk niet dat dit topic is om daar verder op in te gaan. Niet omdat jij het niet waard zou zijn. Ik hoop dat je tools in handen gaat krijgen om hier beter mee om te leren gaan.

[..]

Hopelijk kan je straks jezelf echt een kans gunnen, omdat je er op kan vertrouwen dat je wel degelijk wat waard bent en dat als iets niet gaat zoals je zou willen, het ook aan andere factoren zou kunnen liggen dan puur aan jouw waarde.
Hmm standpunten innemen van, zijn verlies. En niet nog proberen te overtuigen dat ik toch gelijk heb, want sowieso geeft dat een omgekeerd effect. Dingen doen waarvan ik gelukkig word. En karma komt toch wel. Ik vind oneerlijkheid sowieso lastig.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_162149598
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:38 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

hmm ook wel, maar minder dan de eerste. En ik praatte wel en vroeg dingen. maja
maar als je op 2 dates als stil werd ervaren door de nader dan mag die daar toch ook best gewoon een conclusie aan verbinden? Hij heeft het 2x geprobeerd.

En waarom niet eerst even je persoonlijke dingen oplossen? Naar wat ik begrijp is EMDR ook echt zwaar. Het lijkt me niet de periode om iets te starten
pi_162149681
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 12:09 schreef Allures het volgende:

[..]

maar als je op 2 dates als stil werd ervaren door de nader dan mag die daar toch ook best gewoon een conclusie aan verbinden? Hij heeft het 2x geprobeerd.

En waarom niet eerst even je persoonlijke dingen oplossen? Naar wat ik begrijp is EMDR ook echt zwaar. Het lijkt me niet de periode om iets te starten
Nee, dat schreef ik al eerder.
hmm 2x is vrij kort, ben meer een dieseltje.
EMDR heb ik al iets voor iets anders gehad en dat hielp mij idd. Maar ook zwaar.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_162149968
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 12:13 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Nee, dat schreef ik al eerder.
hmm 2x is vrij kort, ben meer een dieseltje.
EMDR heb ik al iets voor iets anders gehad en dat hielp mij idd. Maar ook zwaar.
Probeer het meer te zien als dat je "niet zijn soort meisje bent" dan dat het echt is van "ik ben niet leuk genoeg want ik ben stil".

De ene houd van een stiller iemand, de ander van een kletser.

En zo is iedereen weer anders.
pi_162150034
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 12:28 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Probeer het meer te zien als dat je "niet zijn soort meisje bent" dan dat het echt is van "ik ben niet leuk genoeg want ik ben stil".

De ene houd van een stiller iemand, de ander van een kletser.

En zo is iedereen weer anders.
of je hebt ook mensen die eerst stiller zijn en dan kletsen. maargoed zijn verlies

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_162150237
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 12:31 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

of je hebt ook mensen die eerst stiller zijn en dan kletsen. maargoed zijn verlies

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ben ik ook :@ ;) Nu een half jaar verder zou hij soms wel eens willen dat ik m'n kop houd _O-

Maar het zegt wel degelijk iets over hoe ik ben, ik kijk wat meer de kat uit de boom. Ben wat meer op m'n hoede in nieuwe situaties. Zal niet de party starten op een feestje.

Maar dat is niet erg. Wat ik zeg, iedereen is anders.
pi_162150365
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 12:41 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Zo ben ik ook :@ ;) Nu een half jaar verder zou hij soms wel eens willen dat ik m'n kop houd _O-

Maar het zegt wel degelijk iets over hoe ik ben, ik kijk wat meer de kat uit de boom. Ben wat meer op m'n hoede in nieuwe situaties. Zal niet de party starten op een feestje.

Maar dat is niet erg. Wat ik zeg, iedereen is anders.
Ik ook. ja iedereen is anders, iemand beoordelen is ook moeilijk in 1 date.
FOK! is net een groot tijdschrift
  vrijdag 13 mei 2016 @ 13:10:06 #237
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_162150968
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 09:56 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Balen man

[..]

Dude, dat het lastig gaat is geen reden om op te geven, maar juist om door te gaan. Ga meer vrouwen ontmoeten. En hoe cool ze ook lijkt, er loopt altijd ergens een betere chick rond.
Dank voor de peptalk, maar het is geen kwestie van 'opgeven' hoor. Heb er redelijk veel dates opzitten afgelopen jaar, dus dat lukt allemaal wel, en er zullen heus wel nieuwe aankomen. Maar het kost toch altijd weer de nodige energie, en de nodige teleurstelling als het niet werkt. En dus helemaal in zo'n geval dat het van beide kanten echt leuk leek te klikken.

Kan geen kwaad om gewoon even een pauze in te lassen. Wel voor open blijven staan maar niet per se heel actief erachteraan te gaan.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_162151017
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 12:13 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Nee, dat schreef ik al eerder.
hmm 2x is vrij kort, ben meer een dieseltje.
EMDR heb ik al iets voor iets anders gehad en dat hielp mij idd. Maar ook zwaar.
ik denk dat je niet helemaal volgt wat hij (denk ik)bedoelde. Hij zegt eigenlijk 'ik wil geen dieseltje'

Prima. Gewoon iemand zoeken die dat wel wil
pi_162151884
Voor wat het waard is: ik was vroeger ook meer 'opposits attrackts'. Elkaar goed aanvullen. Uiteindelijk ben ik toch blij met de mensen die mij hebben afgewezen bijvoorbeeld omdat er wel eens een stilte viel.

Met iemand die je begrijpt omdat hij/zij de dingen hetzelfde als jou ervaart heb je een veel betere band heb ik geleerd. In het geval even stil zijn, heb je aan een blik naar elkaar voldoende. Soms een knuffel of een kus erbij en weten dat het goed is. Zo'n krachtige ervaring elke keer weer!

Geen onbewuste krachten van geven en nemen wat uit balans raakt, en dan reactief gecompenseert moet worden. Als dat bewustzijn van onbalans eenmaal in de spotlights staat blijf je, als je niet uit kijkt, met elkaar aan de gang.

Sommige noemen dat dynamisch, en hebben die spanning nodig. Zonder die spanning heeft men niet het gevoel dat men leeft ofzo. Prima, ieders zijn ding maar geef mij maar harmonie. Het gevoel van leven haal ik wel uit andere dingen.

Moraal van het verhaal: alles gebeurd met een reden.

Veel dating succes verder toegewenst.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zaterdag 14 mei 2016 @ 02:26:16 #240
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_162171732
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 15:10 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Slechts 1, zie voor een verslag een pagina eerder. Gister een onschuldig 'hoe gaat het nu met je' berichtje gestuurd, maar vanochtend helaas een 'lief dat je het vraagt, het gaat goed, maar ik ga toch onze vervolgdate afzeggen'.

Oftewel, die gaat het toch weer met haar ex proberen. Just like that. ;(

Heb wel andere dates gehad waar het ook maar bij één date is gebleven maar waar ik op zich nog wel een date had gewild, maar daar heb ik altijd wel vrij makkelijk overheen kunnen stappen. Hoewel ik hier al ernstig rekening mee had gehouden, draaide m'n maag toch wel een beetje soort van om. Ze heeft toch ergens een snaar geraakt waar ik dus weer geen rekening mee gehouden.

Vanavond met collega's uit naar Food Truck Festival, dus wel een beetje afleiding, al heb ik er de hele dag nog niet echt naar uitgekeken...

Denk dat ik het hele date-gebeuren maar even op een laag pitje zet.
Het zal de teleurstelling zijn dat je dat schrijft maar vind het toch wel wat omgekeerd redeneren om een soort van uit te checken van het daten omdat je blijkbaar iemand zo (snel) leuk kan vinden. Vind je niet?
Je zou het juist als iets positiefs kunnen zien, al was mijn vraag hoe vaak je had gedate ook een beetje omdat één date uiteindelijk maar één date is. Misschien een beetje teveel geromantiseerd omdat het zo leuk leek te gaan?
Andersom zul je vast ook wel eens iemand zo hebben laten gaan, dat is nou eenmaal wel het risico ervan :)
  zaterdag 14 mei 2016 @ 02:39:17 #241
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_162171863
Update vanaf hier; eigenlijk gewoon geen nieuws O+ Oftewel het gaat erg goed.
Wat ik wel merk is dat je inderdaad als je in je dertigers bent al sneller ook de serieuze/lange termijn onderwerpen aansnijdt. Dat vind ik wel ietwat benauwend moet ik zeggen maar het is zeker positief te noemen dat hij dat doet en ook daadwerkelijk serieus is :)

Het is ook aftasten bij mij hoe ik daarin sta natuurlijk en vind het erg fijn dat dat gewoon natuurlijk gaat allemaal. Maar..eerst maar eens gewoon genieten van elkaar en de tijd die we doorbrengen. Kan wel zeggen dat ik nog steeds blij ben dat ik mijn ongeduldige aard wat opzij heb gezet, in deze.De tijd zal het wel leren hoe het verder loopt, je hebt wat dat betreft geen garanties. Maar wil me door die wetenschap niet laten belemmeren.

Hij blijkt in ieder geval best wel een romanticus O+ Ik ben dat vaak verre van, al is het maar omdat ik het dan weer niet voor me kan houden als ik iets heb bedacht. Maar vind het knap dat het hem steeds lukt me met iets te verrassen. Heb ook het idee dat de rollen een beetje zijn omgedraaid nu, misschien ook wel omdat ik zelf het best wel heftig vind om weer erg verliefd te zijn en zoveel tijd door te brengen met iemand. Dat wetende probeer ik ook echt duidelijk te maken dat dat iets is van mezelf, dat ik gewoon moet wennen. Want breng die tijd wel erg graag met hem door ;)
  zaterdag 14 mei 2016 @ 03:15:30 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162172096
Vanavond in s mn zwakke schakel in t café die al bezet is, dus dat schiet niet op...
  zaterdag 14 mei 2016 @ 03:17:41 #243
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_162172104
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 03:15 schreef Cue_ het volgende:
Vanavond in s mn zwakke schakel in t café die al bezet is, dus dat schiet niet op...
Je zwakke schakel? :) Ik wil ook wel een glas van wat jij drinkt ;)
Bezet als in heel erg bezet en daar zit geen enkele kans in op de langere termijn?
  zaterdag 14 mei 2016 @ 04:02:38 #244
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162172168
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 03:17 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je zwakke schakel? :) Ik wil ook wel een glas van wat jij drinkt ;)
Bezet als in heel erg bezet en daar zit geen enkele kans in op de langere termijn?
Lol.
Nouja volgens mij zelfs samenwonend, maar dat weet ik niet zeker...
pi_162223145
Nieuw wachtwoord van Paiq aangevraagd :')

Ah leuk! Die quiz! Daar las ik over op fok!

* DancingPhoebe klikt

quote:
Wat is jou perfecte vakantie?
Wat is jou perfecte eerste date?
Ben je een beetje sportief?Wat
(sicsicsicsicsicsic)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 15 mei 2016 @ 20:00:19 #246
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_162226321
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 17:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nieuw wachtwoord van Paiq aangevraagd :')

Ah leuk! Die quiz! Daar las ik over op fok!

* DancingPhoebe klikt

[..]

(sicsicsicsicsicsic)
De vragen van de vrouwen zijn nog een tikkeltje erger...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 15 mei 2016 @ 20:02:14 #247
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162226379
Ik mis vooral de w bij de jou's :X
  maandag 16 mei 2016 @ 13:28:07 #248
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_162242049
Soms heb je op Tinder echt rare exemplaren tussen :'). Eentje die nu letterlijk meteen voorstelt om friends with benefits te zijn en meteen te kennen geeft dat ze van "pijpen" en "zoenen" houdt. Ze wilt vanavond al afspreken _O-.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_162242216
-houd het maar gewoon bij je eigen topic met dit soort nonsens-

[ Bericht 93% gewijzigd door Copycat op 16-05-2016 14:48:53 ]
  maandag 16 mei 2016 @ 13:45:04 #250
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_162242462
Heb haar al op Whatsapp en gefacetimed. Dus nee geen bot. Morgen afgesproken, zie wel waar het naartoe gaat. Relatie is in ieder geval uitgesloten met iemand die het meteen over benefits heeft.

[ Bericht 33% gewijzigd door Copycat op 16-05-2016 14:50:01 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_162244170
Moet dat niet in deel 2?
  maandag 16 mei 2016 @ 15:04:00 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162244368
Nee. Er is immers een date.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162256933
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 13:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Soms heb je op Tinder echt rare exemplaren tussen :'). Eentje die nu letterlijk meteen voorstelt om friends with benefits te zijn en meteen te kennen geeft dat ze van "pijpen" en "zoenen" houdt. Ze wilt vanavond al afspreken _O-.
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 13:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heb haar al op Whatsapp en gefacetimed. Dus nee geen bot. Morgen afgesproken, zie wel waar het naartoe gaat. Relatie is in ieder geval uitgesloten met iemand die het meteen over benefits heeft.
De soakliniek :P , ook al ben je vast zo een woest aantrekkelijke boy om dit soort gevoelens bij haar los te maken enzo. Doe het vooral veilig en veel plezier toegewenst *O*
pi_162264971
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 13:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Soms heb je op Tinder echt rare exemplaren tussen :'). Eentje die nu letterlijk meteen voorstelt om friends with benefits te zijn en meteen te kennen geeft dat ze van "pijpen" en "zoenen" houdt. Ze wilt vanavond al afspreken _O-.
Ach, je hebt ook vrouwen die hun naakfoto's op internet zetten. Dus je moet ze maar net treffen. Veel plezier!
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_162269406
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 17:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nieuw wachtwoord van Paiq aangevraagd :')

Ah leuk! Die quiz! Daar las ik over op fok!

* DancingPhoebe klikt

[..]

(sicsicsicsicsicsic)
Bij vrouwen word ik vooral moe van alle vragen over iemands lengte. Ook al ben ik 1.92m dan nog sla ik de quiz van deze oppervlakkige sizequeens over.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 17:30:21 #256
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162273251
Vandaag kwam ik terug bij m'n bureau op stage, hing een briefje aan m'n monitor:
Dat ze aan me denkt sinds ze me zag en of ik met haar een ijsje wil eten bij de mac. Ja, nee of misschien.

Vulde nee in en heb het briefje in m'n tas gedaan, want vind het nogal uit karakter voor haar.

Dit soort grappen hou ik totaal niet van, want het kan twee mensen erg kwetsen. :{w
1 + 1 = blauw
  woensdag 18 mei 2016 @ 01:55:12 #257
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_162286702
Net thuis, wel een leuke avond gehad 8-). Tinder blijft me keer op keer verbazen. En ik dacht nog wel dat vrouwen 'netjes' waren op de eerste date. Zal jullie de details besparen maar het wat gezellig :7.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 19 mei 2016 @ 00:43:32 #258
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_162314889
Oké leuk, ik zie ineens op mn tijdlijn voorbij komen dat mn crush een relatie heeft.

"Ik vind je echt heel leuk, alleen ben ik nog niet klaar voor een relatie."
Zak in de stront ofzo. Eerste keer in 7 jaar verliefd, en weer voorgelogen worden. :{
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_162314984
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 00:43 schreef broccoli. het volgende:
Oké leuk, ik zie ineens op mn tijdlijn voorbij komen dat mn crush een relatie heeft.

"Ik vind je echt heel leuk, alleen ben ik nog niet klaar voor een relatie."
Zak in de stront ofzo. Eerste keer in 7 jaar verliefd, en weer voorgelogen worden. :{
Er zijn er genoeg die zoiets zeggen helaas ja :{
  donderdag 19 mei 2016 @ 01:00:38 #260
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162315095
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 00:43 schreef broccoli. het volgende:
Oké leuk, ik zie ineens op mn tijdlijn voorbij komen dat mn crush een relatie heeft.

"Ik vind je echt heel leuk, alleen ben ik nog niet klaar voor een relatie."
Zak in de stront ofzo. Eerste keer in 7 jaar verliefd, en weer voorgelogen worden. :{
Maar je was al met hem?

Wat hij bedoelde waarschijnlijk, is dat hij niet klaar was voor een relatie met jou. Dat zegt overigens niets over jou, maar dat jullie samen in zijn ogen niet genoeg klikten.

Dat je verliefd was, is alleen maar mooi toch? (al vind ik 't een verschrikkelijk gevoel) Het was alleen voor hem niet zo, en wellicht nog niet.
1 + 1 = blauw
  donderdag 19 mei 2016 @ 01:12:01 #261
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_162315168
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 01:00 schreef Kamina het volgende:

[..]

Maar je was al met hem?

Wat hij bedoelde waarschijnlijk, is dat hij niet klaar was voor een relatie met jou. Dat zegt overigens niets over jou, maar dat jullie samen in zijn ogen niet genoeg klikten.

Dat je verliefd was, is alleen maar mooi toch? (al vind ik 't een verschrikkelijk gevoel) Het was alleen voor hem niet zo, en wellicht nog niet.
Nee, hij was net vrijgezel van een relatie van zoveel jaar en wilde nog een tijd rondkijken. En als het niet genoeg klikt dan kan die dat gewoon zeggen, dat wist ie. :{

Verliefd zijn is alleen leuk als het wederzijds is. Tot nu toe is het nog nooit wederzijds geweest. (Bij mijn enige relatie ben ik maar gewoon niet verliefd geworden... )
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_162316488
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 01:12 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Nee, hij was net vrijgezel van een relatie van zoveel jaar en wilde nog een tijd rondkijken. En als het niet genoeg klikt dan kan die dat gewoon zeggen, dat wist ie. :{

Verliefd zijn is alleen leuk als het wederzijds is. Tot nu toe is het nog nooit wederzijds geweest. (Bij mijn enige relatie ben ik maar gewoon niet verliefd geworden... )
Misschien dacht hij zelf echt dat hij er nog niet aan toe was, tot hij zijn huidige relatie tegenkwam. Niet meteen van het negatieve uitgaan, al blijft het resultaat verder hetzelfde helaas. :{
pi_162316811
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 00:43 schreef broccoli. het volgende:
Oké leuk, ik zie ineens op mn tijdlijn voorbij komen dat mn crush een relatie heeft.

"Ik vind je echt heel leuk, alleen ben ik nog niet klaar voor een relatie."
Zak in de stront ofzo. Eerste keer in 7 jaar verliefd, en weer voorgelogen worden. :{
Dat is 9 vd 10 keer codetaal voor 'ik vind jouw niet leuk genoeg voor een relatie' is mijn ervaring...
  donderdag 19 mei 2016 @ 10:04:33 #264
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_162317733
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 08:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien dacht hij zelf echt dat hij er nog niet aan toe was, tot hij zijn huidige relatie tegenkwam. Niet meteen van het negatieve uitgaan, al blijft het resultaat verder hetzelfde helaas. :{
Hij is wel zo'n persoon die dat niet eerlijk kan zeggen, bang dat ie shit over zich heen krijgt.

Maar goed, ik heb lekker geslapen, traantjes zijn weg, nu proberen verder te gaan met mijn leven.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  donderdag 19 mei 2016 @ 10:06:31 #265
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_162317778
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 08:59 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat is 9 vd 10 keer codetaal voor 'ik vind jouw niet leuk genoeg voor een relatie' is mijn ervaring...
Bij mij ook.
Als mensen zo deden dan wist ik al genoeg, behalve bij hem. Hij had een legitieme reden


Dus niet. :+
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  donderdag 19 mei 2016 @ 11:10:55 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162319220
En on topic maar weer!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162325256
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 00:43 schreef broccoli. het volgende:
Oké leuk, ik zie ineens op mn tijdlijn voorbij komen dat mn crush een relatie heeft.

"Ik vind je echt heel leuk, alleen ben ik nog niet klaar voor een relatie."
Zak in de stront ofzo. Eerste keer in 7 jaar verliefd, en weer voorgelogen worden. :{
O das kut. Veel sterkte!
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  donderdag 19 mei 2016 @ 15:40:27 #268
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_162325799
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 01:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Net thuis, wel een leuke avond gehad 8-). Tinder blijft me keer op keer verbazen. En ik dacht nog wel dat vrouwen 'netjes' waren op de eerste date. Zal jullie de details besparen maar het wat gezellig :7.
baal je nu eigenlijk dat ook maar niemand iets vraagt: oh vertel toch es wat? Ja he?
  donderdag 19 mei 2016 @ 15:56:13 #269
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_162326139
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 15:20 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

O das kut. Veel sterkte!
Dankjewel. Ik voel me weer beter, en hij mag alsnog in de stront zakken 14.gif
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  donderdag 19 mei 2016 @ 17:24:20 #270
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_162328343
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2016 15:56 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Dankjewel. Ik voel me weer beter, en hij mag alsnog in de stront zakken 14.gif
beter gooi je hem van Facebook af
  donderdag 19 mei 2016 @ 18:19:49 #271
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_162329627
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 17:24 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

beter gooi je hem van Facebook af
Ik heb hem wel op onzichtbaar gezet.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_162329701
Ik snap niet dat je boos kunt zijn om dat soort zaken... Dat je het kut vindt snap ik. Maar iemand wil geen relatie met jou. Vindt jou misschien best leuk, maar denkt toch, nee, ik zie het niet zitten.

Dan komt hij iemand anders tegen en BAM de bliksem slaat in. Dat kan toch gebeuren? De ene persoon is de andere niet en de klik tussen mensen onderling kan gewoon heel erg verschillen.

Uithuilen, blocken, schouders naar achter, tetten naar veur en hop, terug op het paard!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 19 mei 2016 @ 18:30:15 #273
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162329898
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet dat je boos kunt zijn om dat soort zaken... Dat je het kut vindt snap ik. Maar iemand wil geen relatie met jou. Vindt jou misschien best leuk, maar denkt toch, nee, ik zie het niet zitten.

Dan komt hij iemand anders tegen en BAM de bliksem slaat in. Dat kan toch gebeuren? De ene persoon is de andere niet en de klik tussen mensen onderling kan gewoon heel erg verschillen.

Uithuilen, blocken, schouders naar achter, tetten naar veur en hop, terug op het paard!
Woede is een meer eenvoudige emotie om te verwerken dan verdriet. Bij woede richt je je op een ander, bij verdriet op jezelf.

Echter volgt de ene emotie de ander vaak op.
1 + 1 = blauw
  donderdag 19 mei 2016 @ 18:32:06 #274
416020 K44S
The bearded man
pi_162329952
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet dat je boos kunt zijn om dat soort zaken... Dat je het kut vindt snap ik. Maar iemand wil geen relatie met jou. Vindt jou misschien best leuk, maar denkt toch, nee, ik zie het niet zitten.

Dan komt hij iemand anders tegen en BAM de bliksem slaat in. Dat kan toch gebeuren? De ene persoon is de andere niet en de klik tussen mensen onderling kan gewoon heel erg verschillen.

Uithuilen, blocken, schouders naar achter, tetten naar veur en hop, terug op het paard!
Als ik broccoli goed begrijp gaat het ook meer om de manier HOE.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_162329993
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:32 schreef K44S het volgende:

[..]

Als ik broccoli goed begrijp gaat het ook meer om de manier HOE.
Ja, ik lees er ook uit hoe.
Snap dat je je voorgelogen voelt meis.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_162330180
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet dat je boos kunt zijn om dat soort zaken... Dat je het kut vindt snap ik. Maar iemand wil geen relatie met jou. Vindt jou misschien best leuk, maar denkt toch, nee, ik zie het niet zitten.

Dan komt hij iemand anders tegen en BAM de bliksem slaat in. Dat kan toch gebeuren? De ene persoon is de andere niet en de klik tussen mensen onderling kan gewoon heel erg verschillen.

Uithuilen, blocken, schouders naar achter, tetten naar veur en hop, terug op het paard!
Sommige mensen zien het als meer dan een klein ongemak
  donderdag 19 mei 2016 @ 18:50:53 #277
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_162330381
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet dat je boos kunt zijn om dat soort zaken... Dat je het kut vindt snap ik. Maar iemand wil geen relatie met jou. Vindt jou misschien best leuk, maar denkt toch, nee, ik zie het niet zitten.

Dan komt hij iemand anders tegen en BAM de bliksem slaat in. Dat kan toch gebeuren? De ene persoon is de andere niet en de klik tussen mensen onderling kan gewoon heel erg verschillen.

Uithuilen, blocken, schouders naar achter, tetten naar veur en hop, terug op het paard!
ik denk dat ze onder het mom van: schat ik vind je echt heel leuk en van het weekend kan ik weer niet maar zullen we ff neuken nu dan ga ik weer gebruikt is. 8x.
  donderdag 19 mei 2016 @ 19:19:55 #278
416931 yats
(non) Average Joe
pi_162331218
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:50 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ik denk dat ze onder het mom van: schat ik vind je echt heel leuk en van het weekend kan ik weer niet maar zullen we ff neuken nu dan ga ik weer gebruikt is. 8x.
Ik dacht dat alleen bepaalde fokkers dat deden?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_162331737
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:50 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ik denk dat ze onder het mom van: schat ik vind je echt heel leuk en van het weekend kan ik weer niet maar zullen we ff neuken nu dan ga ik weer gebruikt is. 8x.
Daar trappen vrouwen wel erg vaak in ja...
  donderdag 19 mei 2016 @ 21:52:33 #280
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_162336260
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet dat je boos kunt zijn om dat soort zaken... Dat je het kut vindt snap ik. Maar iemand wil geen relatie met jou. Vindt jou misschien best leuk, maar denkt toch, nee, ik zie het niet zitten.

Dan komt hij iemand anders tegen en BAM de bliksem slaat in. Dat kan toch gebeuren? De ene persoon is de andere niet en de klik tussen mensen onderling kan gewoon heel erg verschillen.

Uithuilen, blocken, schouders naar achter, tetten naar veur en hop, terug op het paard!
Ik vind het heel leuk voor hem dat hij na een lange tijd weer een leuke meid gevonden heeft. Hij is een leuke gozer en daar hoort een leuke vriendin bij. Maar hij had ook gewoon eerlijk kunnen zeggen dat hij geen relatie met mijzelf zag zitten. Hij heeft tot op het laatst gezegd dat hij niet toe was aan 'een' relatie, want zijn ex had dit of dat gedaan.

Dan weet ik tenminste dat het aan mij ligt, en kan ik verder met mijn leven. En niet doormodderen tot ie toch een relatie heeft met een ander.

Dit is me trouwens al zo vaak gebeurd, vandaar dat ik nu even de emmer laat overlopen. Maar het komt wel weer goed.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 02:47:41 #281
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_162342935
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 15:40 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

baal je nu eigenlijk dat ook maar niemand iets vraagt: oh vertel toch es wat? Ja he?
Nee, waarom zou ik dat delen. Zoek jij een bevestiging op het internet?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_162343517
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 21:52 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Ik vind het heel leuk voor hem dat hij na een lange tijd weer een leuke meid gevonden heeft. Hij is een leuke gozer en daar hoort een leuke vriendin bij. Maar hij had ook gewoon eerlijk kunnen zeggen dat hij geen relatie met mijzelf zag zitten. Hij heeft tot op het laatst gezegd dat hij niet toe was aan 'een' relatie, want zijn ex had dit of dat gedaan.

Dan weet ik tenminste dat het aan mij ligt, en kan ik verder met mijn leven. En niet doormodderen tot ie toch een relatie heeft met een ander.

Dit is me trouwens al zo vaak gebeurd, vandaar dat ik nu even de emmer laat overlopen. Maar het komt wel weer goed.
Als het jou al vaker is overkomen, moet je daar misschien eens naar kijken :)

Ik snap dat het kut is hoor, maar imo kunnen dit soort dingen gewoon gebeuren, zonder dat iemand iets verkeerd doet. Je kunt het ook gewoon niet weten, tot je die ene tegen komt.

Niet een geval van "niet met jou' maar een gevalletje "met haar wel".
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 20 mei 2016 @ 14:38:35 #283
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_162353405
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 21:52 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Ik vind het heel leuk voor hem dat hij na een lange tijd weer een leuke meid gevonden heeft. Hij is een leuke gozer en daar hoort een leuke vriendin bij. Maar hij had ook gewoon eerlijk kunnen zeggen dat hij geen relatie met mijzelf zag zitten. Hij heeft tot op het laatst gezegd dat hij niet toe was aan 'een' relatie, want zijn ex had dit of dat gedaan.

Dan weet ik tenminste dat het aan mij ligt, en kan ik verder met mijn leven. En niet doormodderen tot ie toch een relatie heeft met een ander.

Dit is me trouwens al zo vaak gebeurd, vandaar dat ik nu even de emmer laat overlopen. Maar het komt wel weer goed.
Eigenlijk is het moment dat iemand zegt niet iets serieus te willen dus het moment dat het voor jou beter is om af te haken. Herken het wel hoor, ben dan soms ook zo iemand die tegen beter weten in misschien hoopt dat het nog bij zal trekken. Nu heb ik zelf momenteel een date die dat ook heel hard riep en nu wel serieus verder wil maar ben er nog steeds niet helemaal van overtuigd en laat het niet helemaal toe nog, juist door die eerdere ervaringen. Het kan best een mindfuck zijn en het is allemaal niet zo zwart-wit als sommigen hier schetsen, helaasch..

Je kunt het hem niet kwalijk nemen, hoogstens jezelf dat je te lang hebt doorgemodderd waardoor het nu moeilijker is om je er overheen te zetten. En dat is ook best begrijpelijk en mag je best even je rot van voelen.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:56:11 #284
416020 K44S
The bearded man
pi_162362108
Update 3 (volgensmij).
Ik post regelmatig over die dame die ik al een tijdje ken en paar keer date mee gehad had.

Nu is het dus zo dat er over en weer een soort van geflirt wordt.
En de aap is nu uit de mouw: Ik heb haar verteld dat er (volgens mij) over en weer werd geflirt.
Er waren zat berichten waar ik dat uit kon halen ook al ben ik doofstom als het gaat om hintjes.

Nu verteld ze mij dat het voor haar afgesloten is en zij zich niet kan herinneren wat ze heeft gestuurd en waar ik het vandaan haal.
Ik heb toen wat berichten terug gehaald en verteld dat er wil iemand in onze kennissen kring zit die het een en ander had gezegd, maar ik heb dat niet serieus genomen.

Goed, dat wou ik even kwijt.

Stiekem voel ik me down. Andere kant snap ik dit gevoel niet want verliefd ben ik naar mij idee niet. (ja ik voel me rot).


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 20 mei 2016 @ 21:11:48 #285
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_162364688
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:56 schreef K44S het volgende:
Update 3 (volgensmij).
Ik post regelmatig over die dame die ik al een tijdje ken en paar keer date mee gehad had.

Nu is het dus zo dat er over en weer een soort van geflirt wordt.
En de aap is nu uit de mouw: Ik heb haar verteld dat er (volgens mij) over en weer werd geflirt.
Er waren zat berichten waar ik dat uit kon halen ook al ben ik doofstom als het gaat om hintjes.

Nu verteld ze mij dat het voor haar afgesloten is en zij zich niet kan herinneren wat ze heeft gestuurd en waar ik het vandaan haal.
Ik heb toen wat berichten terug gehaald en verteld dat er wil iemand in onze kennissen kring zit die het een en ander had gezegd, maar ik heb dat niet serieus genomen.

Goed, dat wou ik even kwijt.

Stiekem voel ik me down. Andere kant snap ik dit gevoel niet want verliefd ben ik naar mij idee niet. (ja ik voel me rot).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen uiten hun emoties in het moment. Het is geen rationeel wezen waar je kunt herinneren aan moment A B C dus nu moeten we neuken. Volgende keer dat je merkt dat ze dit soort hints geeft, push de interactie verder in plaats van af te wachten tot je ''zeker'' weet dat het goed komt.

Als ik het zo lees moet je juist meer jagen. Jagers zijn aantrekkelijk.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 20 mei 2016 @ 22:53:19 #286
416020 K44S
The bearded man
pi_162367631
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Vrouwen uiten hun emoties in het moment. Het is geen rationeel wezen waar je kunt herinneren aan moment A B C dus nu moeten we neuken. Volgende keer dat je merkt dat ze dit soort hints geeft, push de interactie verder in plaats van af te wachten tot je ''zeker'' weet dat het goed komt.

Als ik het zo lees moet je juist meer jagen. Jagers zijn aantrekkelijk.
Ik weet niet of ik uit emotie spreek maar, ik ben er eigenlijk wel klaar mee.


Lijkt verdomme wel alsof ik op een cursus:herken de hint. Moet :').

Al met al lijkt me het wel leuk om in mn vakantie een avond speeddaten te gaan doen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_162457846
Heb iemand ontmoet tijdens een etentje. We zaten niet naast elkaar en we hebben nauwelijks met elkaar gesproken. Bij het afscheid, voelden we allebei een heel aangename energetische connectie en een klik. Voelt goed! Date.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:05:17 #288
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162461451
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 11:54 schreef MyladyMelody het volgende:
een heel aangename energetische connectie
Dat heb je wel met elkaar besproken?
En wanneer volgt de date?
pi_162473608
[quote]7s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat heb je wel met elkaar besproken?
En wanneer volgt de date?
[/quote
]Ja. Naderhand. We hadden nummers uitgewisseld.
Hebben we gepland voor begin volgende week.
pi_162506178
Zoals verwacht: qua uiterlijk van beide kanten geen match. Zij viel nog meer tegen als verwacht en ik had dus al meteen minder oprechtheid misschien. Desondanks twee uur volgepraat want inhoudelijk wel een klik, maar normaal date ze met gasten rond de 30. Ze vond mij inderdaad geen 25, maar dat baardje moet ik laten staan want dat scheelt weer twee jaar.. ik moet meer meisjes van 18 daten of alternatieve meisjes. Die wel van bescheiden jongens houden. Overigens moet ik mij niet veranderen want mijn karakter heeft iets unieks maar zij zoekt meer een stoere boy. Ik was te soft en heb mijn leeftijd niet mee. Over 5 jaar zou ik alsnog dames van amper 20 kunnen daten :D
  donderdag 26 mei 2016 @ 08:16:13 #291
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162507755
Al met al dus wel een leuke avond gehad zo te lezen?
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 00:52 schreef Deezertje het volgende:
en ik had dus al meteen minder oprechtheid misschien. Desondanks twee uur volgepraat want inhoudelijk wel een klik, ma
Maar nog wel wat over haar te weten gekomen, of enkel gekletst over waar jullie op vallen?
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 00:52 schreef Deezertje het volgende:
of alternatieve meisjes.
In jouw andere posts hou je daar toch juist niet van? Toch juist een afknapper voor je?
pi_162508418
quote:
7s.gif Op donderdag 26 mei 2016 08:16 schreef Cue_ het volgende:
Al met al dus wel een leuke avond gehad zo te lezen?

[..]

Maar nog wel wat over haar te weten gekomen, of enkel gekletst over waar jullie op vallen?

[..]

In jouw andere posts hou je daar toch juist niet van? Toch juist een afknapper voor je?
Nog wel wat te weten gekomen ja. Ik val ook niet zo op alternatievelingen, maar zij denkt dat die bij mij passen.
pi_162508759
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 09:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nog wel wat te weten gekomen ja. Ik val ook niet zo op alternatievelingen, maar zij denkt dat die bij mij passen.
En nu verder? Kun je wel een vriendschap met haar opbouwen? Het klinkt alsof jullie wel een goed gesprek hebben gehad. Jammer dat het niks is geworden, maar die kans achtte je zelf ook klein in. Het zou leuk zijn als je eens iemand had waarop je kan terugvallen.
pi_162508794
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 09:26 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

En nu verder? Kun je wel een vriendschap met haar opbouwen? Het klinkt alsof jullie wel een goed gesprek hebben gehad. Jammer dat het niks is geworden, maar die kans achtte je zelf ook klein in. Het zou leuk zijn als je eens iemand had waarop je kan terugvallen.
Misschien appcontact, maar elkaar vaker in RL zien geen behoefte aan.
pi_162508825
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 09:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Misschien appcontact, maar elkaar vaker in RL zien geen behoefte aan.
Maar jongen, waarom nou niet? Ik weet dat het niet de strekking van dit topic is, maar je bent toch ook opzoek naar vrienden? Je moet echt eens die eisenlijst over boord gooien anders heb je inderdaad de garantie dat er niemand naar je begrafenis komt later.
  donderdag 26 mei 2016 @ 09:37:27 #296
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162508969
Deezer, maak anders een "after date" topic aan.
Aah kiek an: R&P / Te soft zijn?

[ Bericht 52% gewijzigd door Cue_ op 26-05-2016 10:11:20 ]
  maandag 30 mei 2016 @ 15:05:28 #297
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_162620128
Nu in het goede topic :)

Ik kan me hier ook wel melden :)

Gisteren voor het eerst sinds ik vrijgezel ben (begin dit jaar) op een date geweest. Dame tegen gekomen op Tinder en ze stelde na paar dagen al voor om in de stad wat te gaan eten. Gisteren was het zo ver, was erg gezellig maar van beide kanten volgens mij niet meer dan dat. Ik heb gezegd dat ik best nog eens af wil spreken maar daar wilde ze gisteren nog niet op in gaan.

Ik verwacht er niet veel meer van, aan de ene kant wel jammer, aan de andere kant misschien wel logisch omdat er van beide kanten niet echt een vonk oid was. Al met al wel weer een leuke ervaring rijker al had ik er stiekem misschien wel meer van gehoopt :P
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  vrijdag 3 juni 2016 @ 06:25:21 #298
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_162708627
Ik heb eindelijk ook eens iets te vertellen voor deze reeks!

Gisteravond iets gaan drinken gehad met iemand die ik via een datingsite heb leren kennen. Het was erg gezellig, volgens mij was er van beide kanten wel een klik. Nou ja, hij heeft eigenlijk ook gewoon gezegd dat ik zijn type ben en dat hij me leuk vindt. Hij niet helemaal het mijne, maar merk dat ik dat minder belangrijk vind omdat we het gezellig hadden en ik leuk met hem kan praten. Ook uitgesproken naar elkaar toe dat er een vervolg komt. En er is gezoend. :s)

Op het einde werd het nog even spannend want leek erop dat hij niet meer thuis kon komen met ov, hij woont in een andere stad. Is uiteindelijk goed gekomen.
pi_162734568
Het was absoluut een succesdate! Toevallig, kwamen we elkaar (nog voor onze 1e date) ook nog eens opnieuw tegen bij een andere gelegenheid. We hadden dus al min of meer een date voor de date. Haha. De volgende date staat al gepland en we verheugen ons erop om elkaar weer te zien. Voelt echt heel goed. :)
  zondag 5 juni 2016 @ 15:18:35 #300
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_162763373
heb helemaal geen zin in mijn date straks. Is ook wel een beetje ontwijking.... We gaan potdorie zelfs een terrasje doen. Ik ga nu werkelijk beweren dat ik liever thuis blijf :') kom op, kom op nou....
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')