Wil je überhaupt wel een relatie, met wie dan ook? Je lijkt steeds de deur te sluiten als het (te) dichtbij komt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:24 schreef Cue_ het volgende:
Yup, zeker duidelijk. Zeker nadat hij nog van alles appte oa waarom ik niet reageerde![]()
Dus maar gezegd dat t niet zou gaan werken en met een "OK Helder" was t afgelopen.
Zo. Dat ook weer gehad
Ja kijk, daar ga je dus de fout inquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:36 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij heb ik een paar posts geleden nog gezegd dat ik me er ook niet geschikt voor acht
Maar ja, ik zou t wel willen, enkel wel met iemand waar ik warm en vrolijk van wordt. En niet waar ik na 2 tot 6 dates al ga opzien tegen de volgende date. Wat mij opzich wel normaal lijkt.
Kut, ben ik dus toch niet de ideale vrouwquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja kijk, daar ga je dus de fout in
plus wat taalvoutjes maar ok![]()
Zoveel mannen trek ik niet aan, en ze zijn ook niet perse raar. Hoogstens anders of niet op dezelfde golflengte als ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:59 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik vind het niet zo gek dat je afhaakt als een man zich op die manier gaat gedragen. Maar als je altijd zulke rare types aantrekt dan denk ik dat het aan jezelf ligt.
Als je altijd date met dit soort mannen (ik vind deze raar dan) dan zou ik zelf andere mannen gaan uitkiezen. Er zijn genoeg leukerds waar je niet na 2 dates al geen zin meer in een afspraakje hebt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoveel mannen trek ik niet aan, en ze zijn ook niet perse raar. Hoogstens anders of niet op dezelfde golflengte als ik.
En dat ik zelf een grote rol speel in mn wel of juist niet aanwezige liefdesleven, dat lijkt me logisch
Ik heb er in de afgelopen 10 jaar maar weinig gevondenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:09 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Als je altijd date met dit soort mannen (ik vind deze raar dan) dan zou ik zelf andere mannen gaan uitkiezen. Er zijn genoeg leukerds waar je niet na 2 dates al geen zin meer in een afspraakje hebt.
Waar ontmoet jij je mannendates?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er in de afgelopen 10 jaar maar weinig gevonden![]()
Ach, deze zat gewoon nog teveel in relatie modus ofzo. Dat werkt niet echt bij een eeuwige vrijgezel
Niet de beste plekkenquote:
Spreek gewoon mannen op straat aan als je ze leuk uit vindt zien. Op die manier krijg je een meer integere connectie. Mannen en vrouwen kun je overal ontmoeten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet de beste plekkenkroeg vooral, vroeger wel eens fok.
Wel eens via een speeddateavond of NMLK tijd geleden.
Voor de rest kom ik op weinig plekken waar ik ze evt kan ontmoeten.
Maar opzich is dit dan weer offtopic hier.
Heb toch vaak minimaal een gesprek nodig of goed oogcontact voordat ik iemand leuk vindt. Dus dat gaat niet werken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:21 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Spreek gewoon mannen op straat aan als je ze leuk uit vindt zien. Op die manier krijg je een meer integere connectie. Mannen en vrouwen kun je overal ontmoeten.
Een gesprek begint vaak met iemand die iemand anders aanspreektquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb toch vaak minimaal een gesprek nodig of goed oogcontact voordat ik iemand leuk vindt. Dus dat gaat niet werken.
Ik zeg ook niet dat t vreemd is of dat t niet zou werken. Enkel dat ik niet zo snel "leuke" kerels zie, als ik ze enkel ergens zie, langsloop ofzo.quote:Op zondag 8 mei 2016 02:39 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Een gesprek begint vaak met iemand die iemand anders aanspreekt. Dat is juist wat ik zeg wat je moet doen. Omdat het sociaal niet gebruikelijk is om vreemden aan te spreken; hoeft niet te betekenen dat ze dat niet leuk vinden. Ik doe het zo vaak; en krijg louter positieve reacties. (bij vrouwen dan) . Als vrouw is het nog simpeler, denk ik.
Hmmz da's jammer. Hoeveel dates had je gehad?quote:Op zondag 8 mei 2016 21:18 schreef LuNaTiC het volgende:
Nou ik heb vandaag toch maar ietwat doorgeprikt over het moeizame app-contact, want het was deze week toch wel wat erger/minder leuk dan daarvoor. Als ik dan toch eens wat stuurde was er maar weinig reactie en het duurde sowieso lang voor er reactie kwam. Erg afstandelijk in elk geval.
Blijkbaar heeft haar ex haar weer gecontact en die wil d'r terug (hij had er een punt achtergezet). Wat zij weer niet aan heeft zien komen en daar dus weer mee worstelt, dus niet in haar goede doen. Geen leuk nieuws maar blij dat ik weet waar het dan aan ligt want het begon toch een beetje te knagen aan me. Kan verder niet zoveel anders doen dan geduldig afwachten tot ze eruit is maar ik zie ergens de bui alweer hangen...
Slechts 1, zie voor een verslag een pagina eerder. Gister een onschuldig 'hoe gaat het nu met je' berichtje gestuurd, maar vanochtend helaas een 'lief dat je het vraagt, het gaat goed, maar ik ga toch onze vervolgdate afzeggen'.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hmmz da's jammer. Hoeveel dates had je gehad?
Afleiding zoeken en terrasje met dit mooie weer
Herkenbaar.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:10 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Slechts 1, zie voor een verslag een pagina eerder. Gister een onschuldig 'hoe gaat het nu met je' berichtje gestuurd, maar vanochtend helaas een 'lief dat je het vraagt, het gaat goed, maar ik ga toch onze vervolgdate afzeggen'.
Oftewel, die gaat het toch weer met haar ex proberen. Just like that.
Heb wel andere dates gehad waar het ook maar bij één date is gebleven maar waar ik op zich nog wel een date had gewild, maar daar heb ik altijd wel vrij makkelijk overheen kunnen stappen. Hoewel ik hier al ernstig rekening mee had gehouden, draaide m'n maag toch wel een beetje soort van om. Ze heeft toch ergens een snaar geraakt waar ik dus weer geen rekening mee gehouden.
Vanavond met collega's uit naar Food Truck Festival, dus wel een beetje afleiding, al heb ik er de hele dag nog niet echt naar uitgekeken...
Denk dat ik het hele date-gebeuren maar even op een laag pitje zet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |