abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 mei 2016 @ 09:52:41 #201
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_162146766
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 21:18 schreef LuNaTiC het volgende:
Nou ik heb vandaag toch maar ietwat doorgeprikt over het moeizame app-contact, want het was deze week toch wel wat erger/minder leuk dan daarvoor. Als ik dan toch eens wat stuurde was er maar weinig reactie en het duurde sowieso lang voor er reactie kwam. Erg afstandelijk in elk geval.

Blijkbaar heeft haar ex haar weer gecontact en die wil d'r terug (hij had er een punt achtergezet). Wat zij weer niet aan heeft zien komen en daar dus weer mee worstelt, dus niet in haar goede doen. Geen leuk nieuws maar blij dat ik weet waar het dan aan ligt want het begon toch een beetje te knagen aan me. Kan verder niet zoveel anders doen dan geduldig afwachten tot ze eruit is maar ik zie ergens de bui alweer hangen... -O-
Dit heb ik ook wel eens gehad. Als je een meisje met persoonlijke struggles hebt, maak dan voor haar en jezelf duidelijk dat het niet jouw probleem is. Iets in deze trend: ''het lijkt me gewoon leuk om een keer af te spreken, je lijkt me wel gezellig. Wat jij verder in je vrije tijd doet moet jij weten ;-) '' Iets in deze trend (werkt natuurlijk alleen als het congruent is).
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 13 mei 2016 @ 09:56:48 #202
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_162146846
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 15:10 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Oftewel, die gaat het toch weer met haar ex proberen. Just like that. ;(
Balen man
quote:
Denk dat ik het hele date-gebeuren maar even op een laag pitje zet.
Dude, dat het lastig gaat is geen reden om op te geven, maar juist om door te gaan. Ga meer vrouwen ontmoeten. En hoe cool ze ook lijkt, er loopt altijd ergens een betere chick rond.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_162148202
Zouden jullie iemand afwijzen omdat diegene te stil is? Maar misschien is die persoon juist alleen in het begin stil.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_162148249
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:02 schreef Vimbavimba het volgende:
Zouden jullie iemand afwijzen omdat diegene te stil is? Maar misschien is die persoon juist alleen in het begin stil.
Neuh. Mijn partner is ook niet de meest 'aanwezige' persoon, maar het moet niet te afwachtend stil zijn, zeg maar, geen ongemakkelijke stilte. Als je gewoon zelf rustig bent, dan past dat gewoon bij mensen die daar 'wel van houden'. Al zullen er vast mensen zijn die liever 'druktemakers' hebben.
Ja doei.
pi_162148312
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Neuh. Mijn partner is ook niet de meest 'aanwezige' persoon, maar het moet niet te afwachtend stil zijn, zeg maar, geen ongemakkelijke stilte. Als je gewoon zelf rustig bent, dan past dat gewoon bij mensen die daar 'wel van houden'. Al zullen er vast mensen zijn die liever 'druktemakers' hebben.
kijk , ik dacht wel dat het een onzin reden is. Als het echt ongemakkelijk is dan wel idd. Maar gewoon was ik stil van de zenuwen/
  vrijdag 13 mei 2016 @ 11:07:51 #206
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_162148334
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:06 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

kijk , ik dacht wel dat het een onzin reden is. Als het echt ongemakkelijk is dan wel idd. Maar gewoon was ik stil van de zenuwen/
voor mij wel een afknapper, zeker op 1e/2e date...
pi_162148381
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:07 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

voor mij wel een afknapper, zeker op 1e/2e date...
Ook bij wat stil van de zenuwen. dat je wel gewoon praat maar niet zoals normaal?
Was echt geen minuten lang stil.
pi_162148403
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:06 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

En wist de tegenpartij dit ook of kom je daar pas mee nadat een vervolgdate afgeslagen is?
pi_162148443
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:10 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

En wist de tegenpartij dit ook of kom je daar pas mee nadat een vervolgdate afgeslagen is?
Achteraf, wat ook stom is. Want dan denkt diegene misschien dat ik dat zeg om juist een date te krijgen. Maar zo ben ik echt. Kan beter aangeven van te voren, joh ik ben misschien wat stil in het begin maar als ik iemand langer ken ga ik makkelijker praten. maja besef komt als het te laat is
  vrijdag 13 mei 2016 @ 11:14:45 #210
242666 BeamofLight
pi_162148468
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:09 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Ook bij wat stil van de zenuwen. dat je wel gewoon praat maar niet zoals normaal?
Was echt geen minuten lang stil.
ja denk t wel, maar is gewoon iets wat niet bij mij past. Hou wel van wat extravagant, wat minder gestroomlijnd zeg maar.
pi_162148527
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:14 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ja denk t wel, maar is gewoon iets wat niet bij mij past. Hou wel van wat extravagant, wat minder gestroomlijnd zeg maar.
ah zo.
pi_162148530
Maakt het heel veel uit of mensen dat gemiddeld genomen doen of zo?
Ze wil geen tweede date.
pi_162148587
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:13 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Achteraf, wat ook stom is. Want dan denkt diegene misschien dat ik dat zeg om juist een date te krijgen.
Maar dit is niet de eerste keer toch? Waarom kom je daar dan weer achteraf mee?
Niet geheel onlogisch dat iemand zou kunnen denken dat je inderdaad dat zegt om nog een date te krijgen.

quote:
Maar zo ben ik echt. Kan beter aangeven van te voren, joh ik ben misschien wat stil in het begin maar als ik iemand langer ken ga ik makkelijker praten. maja besef komt als het te laat is
Nou niet zozeer het besef, maar meer hoe je daar mee omgaat. Als je vooraf dit niet zegt, dan is het misschien ook niet zo raar dat je stilheid niet zozeer het probleem is. Wie weet komt het wel over alsof er een te groot verschil is tussen het online contact en de irl versie. Het kan ook overkomen alsof je zelfkennis wat te wensen over laat of dat je er gewoonweg niet pro-actief op inspeelt. En zeker als je wat ouder wordt, kan men dat als een teken zien dat je wellicht nog niet zo klaar bent voor 'meer'. Ofzo..
pi_162148631
Zodra je zegt dat je nogal stil bent in het begin heb je het stiekem al opgelost O+
pi_162148699
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:20 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Maar dit is niet de eerste keer toch? Waarom kom je daar dan weer achteraf mee?
Niet geheel onlogisch dat iemand zou kunnen denken dat je inderdaad dat zegt om nog een date te krijgen.

[..]

Nou niet zozeer het besef, maar meer hoe je daar mee omgaat. Als je vooraf dit niet zegt, dan is het misschien ook niet zo raar dat je stilheid niet zozeer het probleem is. Wie weet komt het wel over alsof er een te groot verschil is tussen het online contact en de irl versie. Het kan ook overkomen alsof je zelfkennis wat te wensen over laat of dat je er gewoonweg niet pro-actief op inspeelt. En zeker als je wat ouder wordt, kan men dat als een teken zien dat je wellicht nog niet zo klaar bent voor 'meer'. Ofzo..
Ja, dat ook. volgende keer eerder zeggen, en dit voelt juist stom als het om daarop mis zou lopen. alsof je iets wat iets had kunnen worden zo de kop indrukt. maar geweest is geweest.
pi_162148703
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:02 schreef Vimbavimba het volgende:
Lief zei tegen mij na de eerste date "je was wel stil he. Maar volgens mij zit er meer in dus ik wil je nog een keer zien". :D

Sommige mensen moeten een beetje ontdooien ^^
pi_162148723
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:25 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Lief zei tegen mij na de eerste date "je was wel stil he. Maar volgens mij zit er meer in dus ik wil je nog een keer zien". :D

juist idd. Maar ik snap ook dat het anders kan overkomen.
pi_162148789
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:25 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Ja, dat ook. volgende keer eerder zeggen, en dit voelt juist stom als het om daarop mis zou lopen. alsof je iets wat iets had kunnen worden zo de kop indrukt. maar geweest is geweest.
ik vind dat je er wel heel veel in legt :@
Jij bent stil, zij vind dit niet leuk. Het is geen match en kan dus ook niks worden
Soms passen mensen niet bij elkaar
Als dat wel zo was dan zou ze wel een 2e keer met je afspreken (als ze er toch wel een beetje iets in zag)
pi_162148807
Gewoon gelijk afwijzen. Plenty of fish :)
pi_162148816
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:29 schreef Allures het volgende:

[..]

ik vind dat je er wel heel veel in legt :@
Jij bent stil, zij vind dit niet leuk. Het is geen match en kan dus ook niks worden
Soms passen mensen niet bij elkaar
Als dat wel zo was dan zou ze wel een 2e keer met je afspreken (als ze er toch wel een beetje iets in zag)
hmm we hadden ook voor de tweede keer afgesproken. en ben een meisje (moet ik nog veranderen hier)
  vrijdag 13 mei 2016 @ 11:32:01 #221
242666 BeamofLight
pi_162148838
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:25 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Lief zei tegen mij na de eerste date "je was wel stil he. Ik wil je nog een keer zien; er moet meer van mij in."

pi_162148841
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:25 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Ook weer een deja vu. Zit je wel lekker in je vel? Gun je jezelf wel iemand die voor jou gaat zoals je bent? Of misschien beter gezegd, geloof je dat iemand jou wel leuk kan (blijven) vinden?
pi_162148875
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:31 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

hmm we hadden ook voor de tweede keer afgesproken. en ben een meisje (moet ik nog veranderen hier)
maar was je dan stil op de 2e date of is die afgezegd?
pi_162148935
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:32 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ook weer een deja vu. Zit je wel lekker in je vel? Gun je jezelf wel iemand die voor jou gaat zoals je bent? Of misschien beter gezegd, geloof je dat iemand jou wel leuk kan (blijven) vinden?
Nee, helemaal niet eigenlijk. Is uiting van iets onderliggends. Ik ga EMDR krijgen van de zomer en dan hoop ik dat het weg is.
En ik geloof idd niet dat iemand mij leuk kan blijven vinden. Want na 1 "ruzie" namen ze gelijk afstand. En ik snap niet waarom, en was geen heftige ruzie (anders had ik het wel begrepen). terwijl iedereen soms ruzie heeft.
pi_162148992
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:33 schreef Allures het volgende:

[..]

maar was je dan stil op de 2e date of is die afgezegd?
hmm ook wel, maar minder dan de eerste. En ik praatte wel en vroeg dingen. maja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')