Waar dan? Dacht dat ZDF alleen op woensdag verslag doet.quote:
Dat is het ook!!quote:Op maandag 4 april 2016 18:44 schreef Ties02 het volgende:
Ik dacht dat het vandaag al dinsdag washmmm
Ik zou me anders prima vermaken als het gewoon lekker 6-0 wordt, is alleen voor de return wat minderquote:
Dost scoort morgen 5 goalsquote:Op dinsdag 5 april 2016 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Real Madrid maar vroegtijdig eruit wordt gekegeld vind ik alles best.
Of gewoon allebeiquote:
Nee ik ben even Barca moe.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dost scoort morgen 5 goals
[..]
Of gewoon allebei
Ik kies ZDF omdat Heutejournal. Beter dan die koppen bij SBS6.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar dan? Dacht dat ZDF alleen op woensdag verslag doet.
Dat sowieso, alleen zenden ze vandaag niks uit, helaas.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kies ZDF omdat Heutejournal. Beter dan die koppen bij SBS6.
Denk je dat Lucas overeind kan blijven tegen MSN?quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Oblak; Juanfran, Lucas, Godín, Filipe; Koke, Gabi, Saúl, Carrasco; Griezmann y Torres
Dat ligt er volledig aan wat Cholo van plan is. Een paar maanden terug overrompelde hij Barcelona volledig, toen stond de verdediging tegen de middenlijn aan. Giménez heeft de snelheid en het vermogen om met ruimte in de rug te verdedigen, of Lucas dat ook heeft valt te bezien. Dat heeft hij namelijk nog nooit hoeven doen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Denk je dat Lucas overeind kan blijven tegen MSN?
Barcelona is veruit de favoriete tegenstander van Torres (10 doelpunten in 16 wedstrijden) en tegen Betis leek het zowaar weer heel even op de oude Niño.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:29 schreef Kopsterk het volgende:
Zou persoonlijk nooit Torres opstellen. Nog liever een middenvelder erbij en Carrasco in de spits
quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:23 schreef Rabieluh het volgende:
Weinig zin, toch kijken, geen Robben, matige voetbalavond.
Nu magere kwark eten.
Een kwartfinale CL is op zichzelf nog niet zo gek. Zelfs mensen van Cyprus kunnen navertellen dat ze dat bereikt hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:26 schreef Belgosome het volgende:
Een vriendin van mij zat in de klas met Carrasco toen hij 14 was, bleek een keer kei hard gehuild te hebben toen hij betrapt werd bij het spieken bij die vriendin. Was blijkbaar ook een douchebag.
Niet te geloven dat die tegenwoordig basisspeler is bij Atletico en een kwartfinale CL speelt
Wat is er niet te geloven aan?quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:26 schreef Belgosome het volgende:
Een vriendin van mij zat in de klas met Carrasco toen hij 14 was, bleek een keer kei hard gehuild te hebben toen hij betrapt werd bij het spieken bij die vriendin. Was blijkbaar ook een douchebag.
Niet te geloven dat die tegenwoordig basisspeler is bij Atletico en een kwartfinale CL speelt
Godverdomme, wat een lul. Ik ben na zes maanden inmiddels wel dolgedraaid van dat referendum.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Paxcon gaat vanavond een debat kijken die lul
Wat ga je stemmen morgen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een lul. Ik ben na zes maanden inmiddels wel dolgedraaid van dat referendum.
Eens!quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een lul. Ik ben na zes maanden inmiddels wel dolgedraaid van dat referendum.
Laat hij ons weer in de steek? ik pik dit echt niet meer hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Paxcon gaat vanavond een debat kijken die lul
Het wordt tijd dat we actie gaan ondernemenquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens!
[..]
Laat hij ons weer in de steek? ik pik dit echt niet meer hoor.
Klinkt mij als een schoolvoorbeeld voetballer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:26 schreef Belgosome het volgende:
Waar zat het te spieken? Onder haar truitje en zag toen dat ze nog AA had?quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:26 schreef Belgosome het volgende:
Een vriendin van mij zat in de klas met Carrasco toen hij 14 was, bleek een keer kei hard gehuild te hebben toen hij betrapt werd bij het spieken bij die vriendin.
Linksche hondquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen.
[ afbeelding ]
En nu op zoek naar mijn afstandsbediening.
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:26 schreef Belgosome het volgende:
wtfquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waar zat het te spieken? Onder haar truitje en zag toen dat ze nog AA had?
Waar een ontiegelijk lelijke UI heb jij zeg. Gadverdamme.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:33 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb er een lekker maaltijdsalade'tje bijgepakt.
Kip Caesar.
MILFjequote:Op dinsdag 5 april 2016 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou ook nog een kwartiertje Opsporing Verzocht kunnen kijken met Anniko.
Kopsterk is niet zo van verzorgdheid, blijkt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar een ontiegelijk lelijke UI heb jij zeg. Gadverdamme.
UIquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:33 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb er een lekker maaltijdsalade'tje bijgepakt.
Kip Caesar.
Eigenlijk verbaast het me ook niets.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kopsterk is niet zo van verzorgdheid, blijkt.
Het idee wat dat Milik zijn hand zo bij zijn oor doet omdat Gudelj erin loopt te schreeuwen, maar het is niet echt mooi gelukt nee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar een ontiegelijk lelijke UI heb jij zeg. Gadverdamme.
Sorry dat ik hier op in ga maar dit slaat nergens opquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
tegen is linksch
voor is rechtsch
lastig allemaal he
Wie is dit eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:35 schreef Kopsterk het volgende:
Misschien kan degene van wie ik een Gudelj UI moest nemen mij permissie geven Gudelj te verwijderen?
En wat als iemand hapt?quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:35 schreef GGMM het volgende:
Laten we nou met z'n allen gezamenlijk afspreken om vanavond die ontzettend domme mongool van een Joezi eens een hele avond te negeren.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het meest intrigerende moment bij Opsporing Verzocht de momenten dat 'verslaggevers' vanuit een willekeurige kutstraat in pakweg Delfzijl vertellen welke kant de dader opvlucht.
Het plaatje van Milik zelf is ook niet om aan te glurenquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ajacied422 kwam met dat poll gebeuren, dus ik denk dat hij erover beslist
eh jawel, verdrag gaar puur om macht, grondstof en handel = rechtsch globalistische kapitalismequote:Op dinsdag 5 april 2016 20:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Sorry dat ik hier op in ga maar dit slaat nergens op
Dan vind ik het toch spannender om net als toen via een poll te besluiten wat er moet gebeuren.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ajacied422 kwam met dat poll gebeuren, dus ik denk dat hij erover beslist
Niet weer zo'n kutpollquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan vind ik het toch spannender om net als toen via een poll te besluiten wat er moet gebeuren.
Democratie is gezond, zullen we zeggen
lol jaloers ventjequote:Op dinsdag 5 april 2016 20:35 schreef GGMM het volgende:
Laten we nou met z'n allen gezamenlijk afspreken om vanavond die ontzettend domme mongool van een Joezi eens een hele avond te negeren.
Poll: Kopsterk mag vanaf nu een UI naar keuze nemen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan vind ik het toch spannender om net als toen via een poll te besluiten wat er moet gebeuren.
Democratie is gezond, zullen we zeggen
Poll: Kopsterk mag vanaf nu een UI naar keuze nemen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poll: Kopsterk mag vanaf nu een UI naar keuze nemen.
• Ja, het is inmiddels wel lang genoeg gewees
• Nee. KOPSTERKPSV18!!!
• Kingflopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Durf jij hier te toornen aan de eerlijkheid van een pollquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Niet weer zo'n kutpoll![]()
Denk niet dat iemand geïnteresseerd is in mijn UI trouwens.
JIJ MAG NIET MEEDOEN!!!!111!quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:40 schreef Kopsterk het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Kopsterk mag vanaf nu een UI naar keuze nemen.
Je hebt gestemd op: Kingflopland
Is dat een goede artiest?quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik luister naar Spotify, dat is leuker dan luisteren naar Leo Oldenburger.
JAAAA MIJN BESTE VRIEND KIJKT OOK!!!!quote:
Ik heb al op kingflopland gestemd.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
JAAAA MIJN BESTE VRIEND KIJKT OOK!!!!
(dit zeg ik absoluut niet omdat ik wil dat je op 'Kopsterk mag vanaf nu een UI naar keuze nemen' stemt in de poll)
Ik zal mijn best doenquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:43 schreef Sked het volgende:
Ik gun Kopsterk trouwens elke UI die hij wil
Zolang het maar geen belachelijke UI is of van een enorme kutkwaliteit is
Ik doe een gewaagde gok en zeg 22.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:44 schreef Rabieluh het volgende:
Hoeveel dopinggangers zouden daar staan.
Wow vertel me alles over je wilde leven!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
hebben jullie mij dit weekend gemist?
Ik hoop het niet, want dat gaat nog wel vaker gebeuren de komende weken.
Bier.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:44 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wow vertel me alles over je wilde leven!!!!
Niemand heeft gemerkt dat je weg was.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
hebben jullie mij dit weekend gemist?
Ik hoop het niet, want dat gaat nog wel vaker gebeuren de komende weken.
Die wedstrijd in zijn algemeen was er eentje om niet snel te vergetenquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aad de Mos is een gedenkwaardig mens.
Jij bent de enige Vitas supporter op FOK! of nietquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Die wedstrijd in zijn algemeen was er eentje om niet snel te vergetenn
Oh. Maar ga je in de middag al aan het bier dan? Dan wordt er ook gevoetbald.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bier.
Meer is er niet te vertellen
Ik heb goed nieuws m.b.t. mijn muis van gisteren. Ik heb direct bij bol.com een nieuwe besteld. Toen ik vanavond van het sporten thuis kwam, stond de postbode met dit pakketje voor de deur.quote:
Gegniffeld.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand heeft gemerkt dat je weg was.
En dat gaat nog wel vaker gebeuren de komende weken.
Nee hoor, ik ben wel de enige die zijn mening hier ventileertquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij bent de enige Vitas supporter op FOK! of niet
Pics van de muis.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb goed nieuws m.b.t. mijn muis van gisteren. Ik heb direct bij bol.com een nieuwe besteld. Toen ik vanavond van het sporten thuis kwam, stond de postbode met dit pakketje voor de deur.
Ik beschik deze FOK! avond dus over een compleet nieuwe muis. Ik kan misschien een beetje raar of snel quoten. Maar neem me dat niet kwalijk. Die donderse muis en ik moeten nog een beetje wennen aan elkaar
Jeetje.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand heeft gemerkt dat je weg was.
En dat gaat nog wel vaker gebeuren de komende weken.
Hopelijk heb je een Logitech gekocht, dan zijn we muisbuddy'squote:Op dinsdag 5 april 2016 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb goed nieuws m.b.t. mijn muis van gisteren. Ik heb direct bij bol.com een nieuwe besteld. Toen ik vanavond van het sporten thuis kwam, stond de postbode met dit pakketje voor de deur.
Ik beschik deze FOK! avond dus over een compleet nieuwe muis. Ik kan misschien een beetje raar of snel quoten. Maar neem me dat niet kwalijk. Die donderse muis en ik moeten nog een beetje wennen aan elkaar
Ik heb ook een Logitech.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een Logitech gekocht, dan zijn we muisbuddy's
Ik denk dat hij een Onlogitech heeftquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slecht merk is dat hoorquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik op mijn desktop en op de zaakquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond hem eigenlijk best leuk bedacht.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
HAHAHAHA!
Dit is er weer eentje hoor!Een onvervalste Ties02-mop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:49 schreef onlogisch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
pics.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:49 schreef GGMM het volgende:
Ik het kader van sfeervol heb ik mijn dimlicht half aangezet.
Bedanktquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond hem eigenlijk best leuk bedacht.
Klinkt gezellig!quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:49 schreef GGMM het volgende:
Ik het kader van sfeervol heb ik mijn dimlicht half aangezet.
viesluiquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:50 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb zin in een bak kwark maar ik heb geen zin om op te staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Deze vond ik wat minder geslaagd, sorry Kopsterk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:50 schreef Kopsterk het volgende:
GGMM werd ooit eens aan de kant gezet door de politie. De agent kwam weg met een waarschuwing.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:50 schreef Rabieluh het volgende:
Prima muis.real mice have curvesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, ik heb nu al tientallen posts gezien over het gemis van onze parel.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:50 schreef Paxcon het volgende:
Eigenlijk vind ik deze wedstrijd niet zo interessant
quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:50 schreef Rabieluh het volgende:
Prima muis.Wel kans dat je sperma in die kieren gaat zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan had Barcelona hier geen schijn van kans gehad, komen die effe goed weg.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:51 schreef Doublepain het volgende:
Eigenlijk moest PSV nu spelen, dat jullie het weten.
Dat is wel een aderlating jaquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt, ik heb nu al tientallen posts gezien over het gemis van onze parel.
#pray
bahquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wel kans dat je sperma in die kieren gaat zitten
Tjonge jongequote:Op dinsdag 5 april 2016 20:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn mobiel pakken en die ligt aan de andere kant van mijn kamer
Dat zou ik ernstig waarderenquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAA TAGLIANO IS ER
heeft iemand de drumband gif?
TR gemaakt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:54 schreef Kopsterk het volgende:
Er is echt iets goed mis met die Joezi. Er is niets normaal aan die gozer, echt een complete debiel.
Zo. Dit was het laatste beetje aandacht dat ik hem geef.
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:54 schreef Kopsterk het volgende:
Er is echt iets goed mis met die Joezi. Er is niets normaal aan die gozer, echt een complete debiel.
emoquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
wisten jullie al dat ik me in mijn vinger heb gesneden?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:55 schreef Kopsterk het volgende:
Tijd voor een stuk pure chocola, met hele hazelnoten.
Auwquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
wisten jullie al dat ik me in mijn vinger heb gesneden?
Ruig van je, kontenlikkerquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:54 schreef Kopsterk het volgende:
Dit is geen drumband maar een famfarequote:Op dinsdag 5 april 2016 20:56 schreef Tagliano het volgende:
Dan doe ik het wel weer zelf![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAA TAGLIANO IS ER
heeft iemand de drumband gif?
Emotie en beleving heet dat.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:57 schreef Ties02 het volgende:
Die Simone kan ook nooit eens normaal doen
Ook bij hem gaan de jaren tellen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Messi kan er weinig van he jongens?
Teveel belasting ontdokenquote:
Mh, in de Liga werd er gewoon met twee thuistenues gespeeld.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Thuisshirts leken teveel op elkaar. Ofzo
Sinds het overlijden van Cruijff is besloten dat nog maar 14x per jaar te dragenquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik schakel nu pas in maar waarom heeft FCB hun thuistenue niet aan
Ja maar van de UEFA mag het niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mh, in de Liga werd er gewoon met twee thuistenues gespeeld.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sinds het overlijden van Cruijff is besloten dat nog maar 14x per jaar te dragen
Leo kan zoveel zeggen maar ik mute hem gewoon.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar van de UEFA mag het niet.
Zei Leo net
Dit zal hem leren!quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leo kan zoveel zeggen maar ik mute hem gewoon.
Zo zeg.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leo kan zoveel zeggen maar ik mute hem gewoon.
Is Badr z'n geld op?quote:
Complot van de UEFA.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:04 schreef Shreyas het volgende:
Waarom speelt Barcelona niet in het thuis shirt?
Lolquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sinds het overlijden van Cruijff is besloten dat nog maar 14x per jaar te dragen
Die zitten nog in de was.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:04 schreef Shreyas het volgende:
Dat kan toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:05 schreef JanCees het volgende:
Buitenspel bij een ingooi volgens de commentator
Lijkt te veel op het shirt van Atletico.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:04 schreef Shreyas het volgende:
Dat kan niet want Roda scoorde er mee in De Kuip. En als dat soort dingen gebeuren in De Kuip, dan weet je dat het ook echt mogelijk is.quote:
Dan speelt Atletico toch ook met het thuisshirt?quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt te veel op het shirt van Atletico.
Lees even terugquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:05 schreef JanCees het volgende:
Beetje raar trouwens dat Barca niet in het thuis shirt speelt. Weet iemand waarom dat is?
Leo Oldenburger moet eens op het matje geroepen wordenquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan niet want Roda scoorde er mee in De Kuip. En als dat soort dingen gebeuren in De Kuip, dan weet je dat het ook echt mogelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |