Waar dan? Dacht dat ZDF alleen op woensdag verslag doet.quote:
Dat is het ook!!quote:Op maandag 4 april 2016 18:44 schreef Ties02 het volgende:
Ik dacht dat het vandaag al dinsdag washmmm
Ik zou me anders prima vermaken als het gewoon lekker 6-0 wordt, is alleen voor de return wat minderquote:
Dost scoort morgen 5 goalsquote:Op dinsdag 5 april 2016 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Real Madrid maar vroegtijdig eruit wordt gekegeld vind ik alles best.
Of gewoon allebeiquote:
Nee ik ben even Barca moe.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dost scoort morgen 5 goals
[..]
Of gewoon allebei
Ik kies ZDF omdat Heutejournal. Beter dan die koppen bij SBS6.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar dan? Dacht dat ZDF alleen op woensdag verslag doet.
Dat sowieso, alleen zenden ze vandaag niks uit, helaas.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kies ZDF omdat Heutejournal. Beter dan die koppen bij SBS6.
Denk je dat Lucas overeind kan blijven tegen MSN?quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Oblak; Juanfran, Lucas, Godín, Filipe; Koke, Gabi, Saúl, Carrasco; Griezmann y Torres
Dat ligt er volledig aan wat Cholo van plan is. Een paar maanden terug overrompelde hij Barcelona volledig, toen stond de verdediging tegen de middenlijn aan. Giménez heeft de snelheid en het vermogen om met ruimte in de rug te verdedigen, of Lucas dat ook heeft valt te bezien. Dat heeft hij namelijk nog nooit hoeven doen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Denk je dat Lucas overeind kan blijven tegen MSN?
Barcelona is veruit de favoriete tegenstander van Torres (10 doelpunten in 16 wedstrijden) en tegen Betis leek het zowaar weer heel even op de oude Niño.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:29 schreef Kopsterk het volgende:
Zou persoonlijk nooit Torres opstellen. Nog liever een middenvelder erbij en Carrasco in de spits
quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:23 schreef Rabieluh het volgende:
Weinig zin, toch kijken, geen Robben, matige voetbalavond.
Nu magere kwark eten.
Een kwartfinale CL is op zichzelf nog niet zo gek. Zelfs mensen van Cyprus kunnen navertellen dat ze dat bereikt hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:26 schreef Belgosome het volgende:
Een vriendin van mij zat in de klas met Carrasco toen hij 14 was, bleek een keer kei hard gehuild te hebben toen hij betrapt werd bij het spieken bij die vriendin. Was blijkbaar ook een douchebag.
Niet te geloven dat die tegenwoordig basisspeler is bij Atletico en een kwartfinale CL speelt
Wat is er niet te geloven aan?quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:26 schreef Belgosome het volgende:
Een vriendin van mij zat in de klas met Carrasco toen hij 14 was, bleek een keer kei hard gehuild te hebben toen hij betrapt werd bij het spieken bij die vriendin. Was blijkbaar ook een douchebag.
Niet te geloven dat die tegenwoordig basisspeler is bij Atletico en een kwartfinale CL speelt
Godverdomme, wat een lul. Ik ben na zes maanden inmiddels wel dolgedraaid van dat referendum.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Paxcon gaat vanavond een debat kijken die lul
Wat ga je stemmen morgen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een lul. Ik ben na zes maanden inmiddels wel dolgedraaid van dat referendum.
Eens!quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een lul. Ik ben na zes maanden inmiddels wel dolgedraaid van dat referendum.
Laat hij ons weer in de steek? ik pik dit echt niet meer hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Paxcon gaat vanavond een debat kijken die lul
Het wordt tijd dat we actie gaan ondernemenquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens!
[..]
Laat hij ons weer in de steek? ik pik dit echt niet meer hoor.
Klinkt mij als een schoolvoorbeeld voetballer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:26 schreef Belgosome het volgende:
Waar zat het te spieken? Onder haar truitje en zag toen dat ze nog AA had?quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:26 schreef Belgosome het volgende:
Een vriendin van mij zat in de klas met Carrasco toen hij 14 was, bleek een keer kei hard gehuild te hebben toen hij betrapt werd bij het spieken bij die vriendin.
Linksche hondquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen.
[ afbeelding ]
En nu op zoek naar mijn afstandsbediening.
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:26 schreef Belgosome het volgende:
wtfquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waar zat het te spieken? Onder haar truitje en zag toen dat ze nog AA had?
Waar een ontiegelijk lelijke UI heb jij zeg. Gadverdamme.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:33 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb er een lekker maaltijdsalade'tje bijgepakt.
Kip Caesar.
MILFjequote:Op dinsdag 5 april 2016 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou ook nog een kwartiertje Opsporing Verzocht kunnen kijken met Anniko.
Kopsterk is niet zo van verzorgdheid, blijkt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar een ontiegelijk lelijke UI heb jij zeg. Gadverdamme.
UIquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:33 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb er een lekker maaltijdsalade'tje bijgepakt.
Kip Caesar.
Eigenlijk verbaast het me ook niets.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kopsterk is niet zo van verzorgdheid, blijkt.
Het idee wat dat Milik zijn hand zo bij zijn oor doet omdat Gudelj erin loopt te schreeuwen, maar het is niet echt mooi gelukt nee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar een ontiegelijk lelijke UI heb jij zeg. Gadverdamme.
Sorry dat ik hier op in ga maar dit slaat nergens opquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
tegen is linksch
voor is rechtsch
lastig allemaal he
Wie is dit eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:35 schreef Kopsterk het volgende:
Misschien kan degene van wie ik een Gudelj UI moest nemen mij permissie geven Gudelj te verwijderen?
En wat als iemand hapt?quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:35 schreef GGMM het volgende:
Laten we nou met z'n allen gezamenlijk afspreken om vanavond die ontzettend domme mongool van een Joezi eens een hele avond te negeren.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het meest intrigerende moment bij Opsporing Verzocht de momenten dat 'verslaggevers' vanuit een willekeurige kutstraat in pakweg Delfzijl vertellen welke kant de dader opvlucht.
Het plaatje van Milik zelf is ook niet om aan te glurenquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ajacied422 kwam met dat poll gebeuren, dus ik denk dat hij erover beslist
eh jawel, verdrag gaar puur om macht, grondstof en handel = rechtsch globalistische kapitalismequote:Op dinsdag 5 april 2016 20:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Sorry dat ik hier op in ga maar dit slaat nergens op
Dan vind ik het toch spannender om net als toen via een poll te besluiten wat er moet gebeuren.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ajacied422 kwam met dat poll gebeuren, dus ik denk dat hij erover beslist
Niet weer zo'n kutpollquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan vind ik het toch spannender om net als toen via een poll te besluiten wat er moet gebeuren.
Democratie is gezond, zullen we zeggen
lol jaloers ventjequote:Op dinsdag 5 april 2016 20:35 schreef GGMM het volgende:
Laten we nou met z'n allen gezamenlijk afspreken om vanavond die ontzettend domme mongool van een Joezi eens een hele avond te negeren.
Poll: Kopsterk mag vanaf nu een UI naar keuze nemen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan vind ik het toch spannender om net als toen via een poll te besluiten wat er moet gebeuren.
Democratie is gezond, zullen we zeggen
Poll: Kopsterk mag vanaf nu een UI naar keuze nemen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poll: Kopsterk mag vanaf nu een UI naar keuze nemen.
• Ja, het is inmiddels wel lang genoeg gewees
• Nee. KOPSTERKPSV18!!!
• Kingflopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Durf jij hier te toornen aan de eerlijkheid van een pollquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Niet weer zo'n kutpoll![]()
Denk niet dat iemand geïnteresseerd is in mijn UI trouwens.
JIJ MAG NIET MEEDOEN!!!!111!quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:40 schreef Kopsterk het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Kopsterk mag vanaf nu een UI naar keuze nemen.
Je hebt gestemd op: Kingflopland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |