Tja je zult wel de enrgie en de wetten moeten aanpassen om de mensen enthousiaster te maken.quote:Op maandag 4 april 2016 18:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, als de opkomst rond de 25-30 procent is, dan kun je moeilijk spreken van 'het volk'.
Veel mensen interesseert dat hele verdrag ook geen ene reet. En dat ik mij heel goed voorstellen.quote:Op maandag 4 april 2016 18:33 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Tja je zult wel de enrgie en de wetten moeten aanpassen om de mensen enthousiaster te maken.
laten we eerlijk zijn: er zijn nu veel mensen die zeggen "ik ga niet stemmen want er gebeurt toch niets mee".
Voor referenda over de verdragen met corrupte staten als Moldavië en Peru blijkt hier verdomde weinig belangstelling te bestaan. Maar misschien dat een eventueel akkoord met Bolivia voldoende woede opwekt?quote:Op maandag 4 april 2016 18:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Veel mensen interesseert dat hele verdrag ook geen ene reet. En dat ik mij heel goed voorstellen.
Gaan we voortaan trouwens voor elk Associatieverdrag een referendum houden?
Zijn type beweging kan je inderdaad wel als een nare ziekte zienquote:Op maandag 4 april 2016 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
Geweldig. Farage hoopt dat deze roep om referenda zich als 'een ziekte' verspreidt door Europa.
Fraaie metafoor.
Crap? Farage is de beste Europarlementariër ooit.quote:Op maandag 4 april 2016 18:40 schreef SureD1 het volgende:
Farage op 1vandaag nu... Een en al bullcrap...
In deze reeks las ik vanmiddag een oproep om de handel met dubieuze landen stop te zetten. Dan houden we weinig handelspartners over, ben ik bang.quote:Op maandag 4 april 2016 18:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor referenda over de verdragen met corrupte staten als Moldavië en Peru blijkt hier verdomde weinig belangstelling te bestaan. Maar misschien dat een eventueel akkoord met Bolivia voldoende woede opwekt?
Ach, gelukkig is het EP binnenkort van die malloot af.quote:Op maandag 4 april 2016 18:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Crap? Farage is de beste Europarlementariër ooit.
Ik vind het prima. Onmiddellijk stoppen met de handel met Afrikaanse en islamitische landen, m.u.v. olie omdat we dat nou eenmaal nodig hebben. Is prima te doen.quote:Op maandag 4 april 2016 18:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In deze reeks las ik vanmiddag een oproep om de handel met dubieuze landen stop te zetten. Dan houden we weinig handelspartners over, ben ik bang.
Hij had het in EenVandaag erover dat ie snapt dat de sovjetleider geïrriteerd raakt als de EU steeds meer invloed krijgt in Oekraïne.quote:Op maandag 4 april 2016 18:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Crap? Farage is de beste Europarlementariër ooit.
Sovjetleider? Dat zijn echt de woorden van Farage niet.quote:Op maandag 4 april 2016 18:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hij had het in EenVandaag erover dat ie snapt dat de sovjetleider geïrriteerd raakt als de EU steeds meer invloed krijgt in Oekraïne.
Hoe kan iemand die vent nog serieus nemen?
Hij zij het toch echt. Jij mag hem de beste Europarlementariër vinden, ik vind van nietquote:Op maandag 4 april 2016 18:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Sovjetleider? Dat zijn echt de woorden van Farage niet.
Ik zal het terugzoeken vanavond. Eerst de referendum-bijeenkomst volgen.quote:Op maandag 4 april 2016 18:48 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Hij zij het toch echt. Jij mag hem de beste Europarlementariër vinden, ik vind van niet
We kunnen dan ook gelijk de handel met half Zuid-Amerika stopzetten. En handel drijven met een land als China mag dan ook niet langer.quote:Op maandag 4 april 2016 18:45 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Onmiddellijk stoppen met de handel met Afrikaanse en islamitische landen, m.u.v. olie omdat we dat nou eenmaal nodig hebben. Is prima te doen.
Ja.quote:Op maandag 4 april 2016 18:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Veel mensen interesseert dat hele verdrag ook geen ene reet. En dat ik mij heel goed voorstellen.
Afrika en islamitische landen isoleren is ruim voldoende. Maar dat is enigszins offtopic hiero.quote:Op maandag 4 april 2016 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We kunnen dan ook gelijk de handel met half Zuid-Amerika stopzetten. En handel drijven met een land als China mag dan ook niet langer.
Nee, ik pleit voor een meer pragmatische handelswijze.
Nee, dan moet je ook consequent zijn. Niet alleen Afrika en het Midden-Oosten negeren, enkel omdat jij een hekel hebt aan moslims en zwarten.quote:Op maandag 4 april 2016 18:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Afrika en islamitische landen isoleren is ruim voldoende. Maar dat is enigszins offtopic hiero.
Nee, dank je. Totaal geen behoefte aan.quote:Op maandag 4 april 2016 18:51 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja.
En nog over vele zaken meer.
Ik ben totaal voor.
Lekker handelen en doen wat je maar wilt?quote:Op maandag 4 april 2016 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We kunnen dan ook gelijk de handel met half Zuid-Amerika stopzetten. En handel drijven met een land als China mag dan ook niet langer.
Nee, ik pleit voor een meer pragmatische handelswijze.
In principe kan dat maar wat denk je zelf?quote:Op maandag 4 april 2016 18:39 schreef KoosVogels het volgende:
Mensenrechten hoeven in mijn optiek geen obstakel te vormen, dat klopt.quote:Op maandag 4 april 2016 18:54 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Lekker handelen en doen wat je maar wilt?
Mooi dan niet zeiken over de mensenrechten in Oekraine of de overname van de Krim.
No problemo. Alles opzij voor Koning geld!!
Je betaalt er in ieder geval wel aan mee.quote:Op maandag 4 april 2016 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dank je. Totaal geen behoefte aan.
Ik vind de parlementaire democratie zoals wij die kennen afdoende. Tweede Kamerleden hebben een mandaat om namens mij besluiten te nemen.
Maar goed, dat ben ik. Het staat Geenpeil vrij om nog veel referenda op poten te zetten over allerlei internationale verdragen, maar ik doe er niet aan mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |