Als je onzin wilt verkopen of mensen pootje wil lichten dan moet je een pak aantrekken. Moeilijker is het niet. Daarnaast heb je nog pakkenbedrijven die andere pakken onzin en onzindiensten verkopen. Je kunt ook gewoon de boekhouding doen of aandelen verhandelen in een overall.quote:Op zondag 3 april 2016 22:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, Harry Mens heeft inderdaad wat in de melk te brokkelen. Kijken toch zo'n 20.000 mensen naar.
Die bevestiging geven anderen dan. Vrij onterecht.quote:Op zondag 3 april 2016 22:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je komt als partner in een grote accountancy firma niet in een C&A plakpak aankakken. En omgekeerd heb je altijd het voordeel van de twijfel als je bij Harry Mens aanschuift in een pak van 6K met een lulverhaal.
En als je daar aanschuift lijkt het mij dat je pak wel het laatste is waar je zorgen om moet hebben.quote:Op zondag 3 april 2016 22:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, Harry Mens heeft inderdaad wat in de melk te brokkelen. Kijken toch zo'n 20.000 mensen naar.
Achja, dat geldt toch voor zoveel dingen. Beetje de makkelijke Henk uithangen is altijd mogelijk.quote:Op zondag 3 april 2016 22:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die bevestiging geven anderen dan. Vrij onterecht.
Daarnaast is als iedereen een pak aan heeft je dit tegen elkaar kan wegstrepen.
Mijn collega in pak kan een enorme prutser zijn. Het zijn toch vaak mensen die niet in een dergelijke omgeving werken die er hele verhalen over hebben.
Klopt wel, die belastingaangiftes van Erik deed Scheringa in de avonduren met z'n mulo.quote:Op zondag 3 april 2016 22:27 schreef gelly het volgende:
Grootste frustratie is natuurlijk dat studies als economie en aanverwanten op een universiteit worden gegeven terwijl het enkel een HBO kunstje is, max.
Dat zien we ja. Maak je niet zo druk.quote:Op zondag 3 april 2016 22:27 schreef gelly het volgende:
Grootste frustratie is natuurlijk dat studies als economie en aanverwanten op een universiteit worden gegeven terwijl het enkel een HBO kunstje is, max.
Dat is waar.quote:Op zondag 3 april 2016 22:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Achja, dat geldt toch voor zoveel dingen. Beetje de makkelijke Henk uithangen is altijd mogelijk.
Alleen als het om bevolkingsgroepen ging.quote:
Gewoon tenue de ville.quote:Op zondag 3 april 2016 22:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik vind pakken wel ideaal. Altijd hekel aan als er ineens ergens verplicht netjes maar geen pak stijl is.
Van die kleding die ik prive niet draag en dan moet uitstralen lekker casual te zijn, maar toch netjes.
Eerder mbo.quote:Op zondag 3 april 2016 22:27 schreef gelly het volgende:
Da's waar.quote:Op zondag 3 april 2016 22:37 schreef Tem het volgende:
Gelly gaat gewoon altijd in pak naar dat booreiland van hem hoor. Laat je niets wijs maken.
😘quote:Op zondag 3 april 2016 22:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik bedoel dit: Links zorgt beter voor schatkist
Zo zo, toe maar.quote:Op zondag 3 april 2016 22:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik bedoel dit: Links zorgt beter voor schatkist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |