oke jimmyquote:Op zondag 3 april 2016 12:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja en vergelijk dat eens met hoeveel tijd madeliefff en Willoow hebben gezeten. Ziehier de voortrekkerij van vrouwen op forum fok.
het is een schandequote:Op zondag 3 april 2016 12:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja en vergelijk dat eens met hoeveel tijd madeliefff en Willoow hebben gezeten. Ziehier de voortrekkerij van vrouwen op forum fok.
Eindeloos doorzagen en op een humorloze manier oneindig doorgaan vind ik geen borrelpraat meer hoor.quote:Op zondag 3 april 2016 12:36 schreef Kurovski het volgende:
Ach ja, veel borrelpraat op de FP. In NWS ook.
Aberella heeft vorig jaar in totaal ook zo'n 9 maanden gezetenquote:Op zondag 3 april 2016 12:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vieze goody two shoesquote:Op zondag 3 april 2016 12:38 schreef Remqo het volgende:
Ik heb trouwens nooit een ban gehad, met de 12 jaar dat ik hier zit.
bij jou is het ook lastig je full retard te laten gaan, aangezien dat je standaard isquote:Op zondag 3 april 2016 12:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Aberella heeft vorig jaar in totaal ook zo'n 9 maanden gezeten
brave boiquote:
ga klagen bij de leidingquote:Op zondag 3 april 2016 12:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, kun je wel weer wegkijken met je policor karl marx kop maar zo is 't wel.
brave hendrikquote:Op zondag 3 april 2016 12:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
hoeveel notes heb jij eigenlijk?quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 3 april 2016 12:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Aberella is een kloontje van Eend....quote:Op zondag 3 april 2016 12:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
146quote:
DM je adres maar, ik blaas je.quote:Op zondag 3 april 2016 12:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bij jou is het ook lastig je full retard te laten gaan, aangezien dat je standaard is
quote:Op zondag 3 april 2016 12:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
DM je adres maar, ik blaas je.
En nee, ik blaas je niet op z'n Duits
11quote:
Links zorgt beter voor schatkistquote:Op zondag 3 april 2016 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee moet kunnen. Dat de FP niet zomaar alle meningen representeert is gewoon zo.
wtfquote:
Ik kijk verder dan enkel uiterlijke kenmerken. Maar verder kijken dan je neus lang is, is een nieuw fenomeen in deze wegkijk goedpraat slowchat.quote:Op zondag 3 april 2016 12:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol kk blind ben je, of verkeerde pic gezien.
hoeveel notes heb jij eigenlijkquote:
Kun je nagaan wat een niveau.quote:Op zondag 3 april 2016 12:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Eindeloos doorzagen en op een humorloze manier oneindig doorgaan vind ik geen borrelpraat meer hoor.
waarvan 2 positief, 3 andere dingen en de rest zijn statuswijzigingen voor modschap en tagjesquote:Op zondag 3 april 2016 12:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtfdan ben je wel echt brave boi geweest altijd idd
nicequote:
Met zo'n titel leest natuurlijk niemand meer dat onderzoek.quote:
respect, denk dat weinig users je dat nadoen op zo'n lange tijdquote:Op zondag 3 april 2016 12:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
waarvan 2 positief, 3 andere dingen en de rest zijn statuswijzigingen voor modschap en tagjes
wat eigenlijk zeer sneu is want dat betekent dat niemand zich kan gedragen op een forumquote:Op zondag 3 april 2016 12:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
respect, denk dat weinig users je dat nadoen op zo'n lange tijd
Wat ik mis van het modden zijn wel het kunnen inzien van notes.quote:Op zondag 3 april 2016 12:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet gedragen of zich niet conformeren aan normen van de hypocriete gevestigde orde?quote:Op zondag 3 april 2016 12:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat eigenlijk zeer sneu is want dat betekent dat niemand zich kan gedragen op een forum
Dat lijkt me ook wel echt vermakelijk idd. Vooral als je zag toen een keer in een topic in fb daarover dat er best wat users zijn met rond de 500 notesquote:Op zondag 3 april 2016 12:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat ik mis van het modden zijn wel het kunnen inzien van notes.
Ook naast de username kon ik zien hoeveel notes iemand had.
hier ookquote:Op zondag 3 april 2016 12:44 schreef deadprez het volgende:
ik krijg tegenwoordig wel echt nog maar weinig notes
verreweg de meeste komen uit 2013
Ze zijn er wel hoor, maar niet veel iddquote:Op zondag 3 april 2016 12:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet gedragen, iemand die jouw mening niet deelt is geen nazi.quote:Op zondag 3 april 2016 12:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet gedragen of zich niet conformeren aan normen van de hypocriete gevestigde orde?
onze rebelse tijden met smack10 en zoquote:
Niet zo pessimistisch Chai.quote:Op zondag 3 april 2016 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Met zo'n titel leest natuurlijk niemand meer dat onderzoek.
Zo lang kunnen ze niet meer vechten tegen de drang om te reageren.
Rond de 500 notes heb ik zelden gezienquote:Op zondag 3 april 2016 12:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel echt vermakelijk idd. Vooral als je zag toen een keer in een topic in fb daarover dat er best wat users zijn met rond de 500 notes
beetje irritant doen in r&pquote:Op zondag 3 april 2016 12:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
onze rebelse tijden met smack10 en zo
jaquote:
quote:Op zondag 3 april 2016 12:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jammer dat je dat verplaatst hebt naar klb
Daar zaten allemaal scriptjes in, met muziek en alles, venstertjes die je weg moest klikken.quote:
oke opsoquote:Op zondag 3 april 2016 12:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag moet ik leren maar daar heb ik echt geen zin. Verder is deadprez een lul.
Liefs,
oke cripquote:Op zondag 3 april 2016 12:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Lief dagboek,
Ik ga vandaag lekker make-uppen. Het is lekker weer maar ik ga binnen zitten met een hoofddoek op dus echt zin heeft het allemaal niet. Daarnaast noem ik iedere rechtsdenkende een nazi.
Liefs,
quote:Op zondag 3 april 2016 12:56 schreef Crip het volgende:
Lief dagboek,
ik ga vandaag mijn frustratie's uiten op FOK! omdat ik mad ben, iedereen word voorgetrokken en ik ben zielig. DP is echt een kkhomo en Etsu wilt mij nemen wat echt walgelijk is.
nou ik ga nu curven!
Liefs,
het is daar toch altijd kutweerquote:Op zondag 3 april 2016 13:06 schreef Toto69 het volgende:
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=weather+in+belfast
godverdomme
stimo ben jij het?quote:Op zondag 3 april 2016 12:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Jullie zijn allemaal verschrikkelijk
regen en koudquote:Op zondag 3 april 2016 13:06 schreef Toto69 het volgende:
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=weather+in+belfast
godverdomme
mafkeesquote:
jammer dat hij en cactus niet meer in klb postenquote:Op zondag 3 april 2016 12:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
onze rebelse tijden met smack10 en zo
ja klopt iddquote:Op zondag 3 april 2016 13:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jammer dat hij en cactus niet meer in klb posten
jij houdt van regen en kou wie doet hier nou gekquote:
k weet niet. zij zat op gegeven moment in uto.quote:Op zondag 3 april 2016 13:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja klopt idd
al is smack ook wel beetje veranderd in een typische nws-user die enkele keer dat ik hem nog zie posten. En cactus is vgm helemaal gestopt toch?
oh srsquote:Op zondag 3 april 2016 13:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
k weet niet. zij zat op gegeven moment in uto.
33 gr nu. Wat zou ik graag willen ruilen.quote:Op zondag 3 april 2016 13:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
bijna wel ja
[..]
dat is in israel niert zo vaak lijk mr
Je moet er iets voor over hebben om in het beloofde land te wonen.quote:Op zondag 3 april 2016 13:12 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
33 gr nu. Wat zou ik graag willen ruilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |