Vrouwen mogen over het algemeen wel een stuk meer. Houses kreeg ook nooit ban terwijl die vaker het woord kk bezigde dan deadprez aan uren wakker isquote:
ja ik vind het ook bullshit, maar je werd daar in het verleden wel gewoon voor gebannedquote:Op zondag 3 april 2016 12:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Uhm dat ene stuk zou toch niet misstaan op Stormfront(kom daar nooit, dus weet niet zeker)? En als alle stukken dan ook nog eens een beetje dezelfde kleur hebben....
Tja beetje gechargeerd, nou boehoe.
Braddie kom je iig niet tegen tijdens het beklimmen van de Martinitoren.quote:Op zondag 3 april 2016 12:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Martinitoren beklimmen en dan naar mn huis/AH en samenkoken.
Dan geen idee.
Mss wil hij wat anders proberen.quote:Op zondag 3 april 2016 12:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Braddie trekt labiele wijven aan, dus je wil zeggen dat ik een labiel wijf ben?
wat zit je nou te jankenquote:Op zondag 3 april 2016 12:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vrouwen mogen over het algemeen wel een stuk meer. Houses kreeg ook nooit ban terwijl die vaker het woord kk bezigde dan deadprez aan uren wakker is
Bedankt Hans.quote:Op zondag 3 april 2016 12:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Word je niet moe van je zogenaamde monopoly op de waarheid?
1,5-2 jaar in totaal volgens mijquote:Op zondag 3 april 2016 12:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat zit je nou te jankenhoe vaak heb jij een ban gekregen?
Zelfs Willoow heeft meer bans op haar naam staan dan ikquote:Op zondag 3 april 2016 12:34 schreef Chai het volgende:
Ik heb in totaal denk ik wel een jaar aan bans gehad.
Misschien toch wat meer de nadruk op gender leggen en hoe lelijk en geen vrouw ik ben.
ja johquote:Op zondag 3 april 2016 12:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
1,5-2 jaar in totaal volgens mij
Je legt het af, broekiequote:Op zondag 3 april 2016 12:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
1,5-2 jaar in totaal volgens mij
Ik vind je een onwijs lekker ding hoor. Echt.quote:Op zondag 3 april 2016 12:34 schreef Chai het volgende:
Ik heb in totaal denk ik wel een jaar aan bans gehad.
Misschien toch wat meer de nadruk op gender leggen en hoe lelijk en geen vrouw ik ben.
Ik doel op de housestactiek.quote:Op zondag 3 april 2016 12:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind je een onwijs lekker ding hoor. Echt.
ach houd je waffel dikzakquote:Op zondag 3 april 2016 12:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Kijk die internetheld-opsokken nerdjes hun banlengte vergelijken
Ja hehe met je perm.quote:Op zondag 3 april 2016 12:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik 6.5 jaar in totaal ofzo. Voel me best stoer daardoor kweenie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |