Nou poepoe banwaardig hoorquote:Op zondag 3 april 2016 12:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
FB / Koning pils en de "shariapolitie"
pls, alsof ze vrouwen bannen.quote:Op zondag 3 april 2016 12:24 schreef deadprez het volgende:
denk dat we crip dadelijk een tijdje moeten missen
stormfrontpage zijn ze nogal streng opquote:
Nee moet kunnen. Dat de FP niet zomaar alle meningen representeert is gewoon zo. (En alle meningen van mij best trouwens, maar dan wel in kwaliteitstuk ipv propaganda).quote:Op zondag 3 april 2016 12:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
FB / Koning pils en de "shariapolitie"
Ja.quote:Op zondag 3 april 2016 12:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pls, alsof ze vrouwen bannen.
Ok nice. Wat gaan jullie doen eigenlijk?quote:Op zondag 3 april 2016 12:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jazeker, wel een beetje zenuwachtig.Over een uur ga ik de deur uit.
het gaat om dat bepaalde woordje dat voor de FP absoluut niet gebruikt mag worden want de waarheid is hardquote:Op zondag 3 april 2016 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee moet kunnen. Dat de FP niet zomaar alle meningen representeert is gewoon zo. (En alle meningen van mij best trouwens, maar dan wel in kwaliteitstuk ipv propaganda).
je mag t komen halenquote:Op zondag 3 april 2016 12:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat ik daar aan heb op dit moment
Martinitoren beklimmen en dan naar mn huis/AH en samenkoken.quote:Op zondag 3 april 2016 12:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ok nice. Wat gaan jullie doen eigenlijk?
Inderdaad, maar ik denk niet dat ze er om gebanned wordt.quote:
Dus jij bent de date van Braddie?quote:Op zondag 3 april 2016 12:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jazeker, wel een beetje zenuwachtig.Over een uur ga ik de deur uit.
Moet goedkomen dusquote:Op zondag 3 april 2016 12:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Martinitoren beklimmen en dan naar mn huis/AH en samenkoken.
Dan geen idee.
word je niet moe van jezelfquote:Op zondag 3 april 2016 12:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Typisch. Iedereen met een andere mening behoort tot stormfront, schandelijke opmerking die meer over je eigen bekrompenheid zegt dan over de auteur van dat stuk.
Uhm dat ene stuk zou toch niet misstaan op Stormfrontquote:Op zondag 3 april 2016 12:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
het gaat om dat bepaalde woordje dat voor de FP absoluut niet gebruikt mag worden want de waarheid is hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |