deze keer is het wel die laatstequote:Op zondag 3 april 2016 12:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je die niet snapt ben je aan het trollen of dom
oh?quote:Op zondag 3 april 2016 11:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Was het maar op nul gebaseerd. Ik noem mensen niet dik voordat ik weet dat ze ook echt dik zijn.
Ja ben net 2Nutz idd, zal wel persoonlijke spellchecker nodig hebben om iets te kunnen publiceren.quote:Op zondag 3 april 2016 12:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, daar is het niveau ook dermate hoog dat opmerkingen en opmerken naar willekeurig gebruikt kunnen worden.
jaquote:
Ik ben erg sterk in d/t gebruik. Voor een schappelijke prijs wil ik je wel bijstaan.quote:Op zondag 3 april 2016 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ben net 2Nutz idd, zal wel persoonlijke spellchecker nodig hebben om iets te kunnen publiceren.
Dat zou erg tof zijn, bedankt.quote:Op zondag 3 april 2016 12:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben erg sterk in d/t gebruik. Voor een schappelijke prijs wil ik je wel bijstaan.
Helemaal loco. Ben de Heer dankbaar dat ik 9 uur heb kunnen slapenquote:Op zondag 3 april 2016 12:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat een para-boy he die Deadprez
must... resist...quote:Op zondag 3 april 2016 12:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben ook een begenadigt handelaar, dus over de prijs hoef jij je geen zorgen te maken.
quote:Op zondag 3 april 2016 12:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben het nog steeds, tegenwoordige tijd, Stam+t, genade word genadigt
op t moment nietquote:
wat danquote:Op zondag 3 april 2016 12:24 schreef deadprez het volgende:
denk dat we crip dadelijk een tijdje moeten missen
Grote bek in een ander topic?quote:Op zondag 3 april 2016 12:24 schreef deadprez het volgende:
denk dat we crip dadelijk een tijdje moeten missen
nee gewoon de waarheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |