Ik word sowieso nooit serieus genomen.quote:Op zondag 3 april 2016 12:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
aww
wil je die van mij hebben? word je wel meteen nergens meer serieus genomen
nee ik ook nie dus voor mij maakte het ook weinig verschilquote:Op zondag 3 april 2016 12:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik word sowieso nooit serieus genomen.
Wat voor tagje heb jij eigenlijk?quote:Op zondag 3 april 2016 12:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
aww
wil je die van mij hebben? word je wel meteen nergens meer serieus genomen
KLB-Gutmensch 2015quote:
Ah okéquote:
Etsu wil daar vast wel wat aan doenquote:Op zondag 3 april 2016 12:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik word sowieso nooit serieus genomen.
BNW en TRU shit komt toch ook niet op de frontpage terwijl dat ook 'iemands mening' is?quote:Op zondag 3 april 2016 12:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
FB / Koning pils en de "shariapolitie"
beter vraag je je dat soort dingen over de FP gewoon niet meer af, schiet je toch niks mee opquote:Op zondag 3 april 2016 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
BNW en TRU shit komt toch ook niet op de frontpage terwijl dat ook 'iemands mening' is?
Daar kan ik je verder niet mee helpen, maar pak even wat zonlicht ofzo, mss knap je daar van op.quote:Op zondag 3 april 2016 12:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Naast de respectloze uitingen aan het adres vam dhr. Cruijff zit mij dat dwars, ja.
eyquote:Op zondag 3 april 2016 12:11 schreef NoelGallagher het volgende:
DP OUWE SNUIFDUIF ROEKOEEEEE ROEKOEEE
Ik ga wel samen met hoink voor de FP schrijven.quote:Op zondag 3 april 2016 12:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
beter vraag je je dat soort dingen over de FP gewoon niet meer af, schiet je toch niks mee op
heb je liever dat ze allemaal zoals pim zijnquote:Op zondag 3 april 2016 12:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Etsu is ook zo'n knuffelhomo.
ja, want we hebben al zo weinig negers in de samenlevingquote:Op zondag 3 april 2016 12:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar kan ik je verder niet mee helpen, maar pak even wat zonlicht ofzo, mss knap je daar van op.
Dat zou srs wel tof zijn. Jullie kunnen allebei behoorlijk leuk schrijven.quote:Op zondag 3 april 2016 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga wel samen met hoink voor de FP schrijven.
JIMMY GA VAN HZAW ZIJN ACCOUNT AFquote:Op zondag 3 april 2016 12:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, want we hebben al zo weinig negers in de samenleving
Zoals pim? Oranje van binnen, zwart van buite?quote:Op zondag 3 april 2016 12:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je liever dat ze allemaal zoals pim zijn
watquote:Op zondag 3 april 2016 12:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zoals pim? Oranje van binnen, zwart van buite?
Ja, daar is het niveau ook dermate hoog dat opmerkingen en opmerken naar willekeurig gebruikt kunnen worden.quote:Op zondag 3 april 2016 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga wel samen met hoink voor de FP schrijven.
2 uur in totaal denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |