ja dat zei je vannacht ook alquote:Op zondag 3 april 2016 12:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dit gebeurt alleen maar omdat ik niet tot de gevestigde orde binnen deze sc hoor of omdat ik geen meisje ben.
Anders had iedereen mij allang gelijk gegeven. Word tijd ik een kopvod op doe en ga make-uppen
quote:Op zondag 3 april 2016 12:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dit gebeurt alleen maar omdat ik niet tot de gevestigde orde binnen deze sc hoor of omdat ik geen meisje ben.
Anders had iedereen mij allang gelijk gegeven. Word tijd ik een kopvod op doe en ga make-uppen
Waar krijgt Crip eigenlijk gelijk? Ze krijgt hooguit minder hard de wind van voren.quote:Op zondag 3 april 2016 12:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik wil wel even opmerkingenquote:Op zondag 3 april 2016 11:59 schreef Chai het volgende:
Ik wil wel even opmerkingen dat ik het goed vind dat hzaw hier opinies durft te posten die tegen de algemene consensus indruisen.
Jij hoort gewoon bij de gevestigde orde, weet niet.quote:Op zondag 3 april 2016 12:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2016 12:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dit jaquote:Op zondag 3 april 2016 12:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij hoort gewoon bij de gevestigde orde, weet niet.
Wow ben er echt niet bij dus, zit niet eens mobiel.quote:Op zondag 3 april 2016 12:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil wel even opmerkingen
Wat ik hierboven schreef klopt dus niet, bedankt
Ja je woont godverdomme in Nederland hier moet iedereen windkracht 8 van voren hebben!quote:Op zondag 3 april 2016 12:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar krijgt Crip eigenlijk gelijk? Ze krijgt hooguit minder hard de wind van voren.
Arme meid.![]()
ik was mij hier niet van bewust maar je mag het wel van mij overnemen hoor als je wilquote:Op zondag 3 april 2016 12:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Het is toch gek dat een potentiële is-aanhanger en een junk hier de dienst uitmaken?
JA IK WIL GODVERDOMME OOK EEN TAGJE JA!!quote:Op zondag 3 april 2016 12:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik was mij hier niet van bewust maar je mag het wel van mij overnemen hoor als je wil
Link?quote:Op zondag 3 april 2016 12:05 schreef deadprez het volgende:
lol, nog steeds geen reactie van crew in dat topic in fb over de shariapolitie
Ben je daarom zo boos?quote:Op zondag 3 april 2016 12:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
JA IK WIL GODVERDOMME OOK EEN TAGJE JA!!
awwquote:Op zondag 3 april 2016 12:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
JA IK WIL GODVERDOMME OOK EEN TAGJE JA!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |