jellyquote:Op zondag 3 april 2016 11:41 schreef deadprez het volgende:
jaa ik kan de positieve note van frank eindelijk lezen
snap ikquote:
quote:Op zondag 3 april 2016 11:41 schreef deadprez het volgende:
jaquote:Op zondag 3 april 2016 11:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zal wel een bijzondere ervaring voor je zijn
Ik hoop dat je aids krijgt?quote:Op zondag 3 april 2016 11:41 schreef deadprez het volgende:
neequote:
dat was niet erg slim van je, cripquote:Op zondag 3 april 2016 11:44 schreef Crip het volgende:
Ik heb gisteren toen ik mn wenkbrauwen was aan het waxen een stuk van mn ooglid weggeharst.
Nu heb ik daar een wondje tfoe
klopt heb liever op chille plek een wondquote:Op zondag 3 april 2016 11:45 schreef deadprez het volgende:
is ook fucking irritante plek voor wondje lijkt me met knipperen en zo
ben je nog steeds chagrijnig?quote:Op zondag 3 april 2016 11:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt heb liever op chille plek een wond
je oog?quote:Op zondag 3 april 2016 11:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt heb liever op chille plek een wond
nee maar hij was afgelopen nacht ook al boosquote:
van de week ookalquote:Op zondag 3 april 2016 11:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar hij was afgelopen nacht ook al boos
quote:Op zondag 3 april 2016 11:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee jij moet gewoon eens normaal doen.
hahaquote:Op zondag 3 april 2016 11:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
val dood.quote:Op zondag 3 april 2016 11:47 schreef Rozevla het volgende:
Ik ben een grote poep aan het doen.
Als een grote jongen..
Valt wel mee omdat onder mn wenkbrauw zit voel ik het niet zo erg. Brand wel als ik makeup ofzo wil aanbrengen.quote:Op zondag 3 april 2016 11:45 schreef deadprez het volgende:
is ook fucking irritante plek voor wondje lijkt me met knipperen en zo
Oke meid.quote:Op zondag 3 april 2016 11:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, ik zei domme mensen. Maar ben blij dat jij jezelf tot die groep rekend.quote:Op zondag 3 april 2016 11:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
haha
ga je dadelijk weer zeggen dat remqo en ik doodgeschoten moeten worden?
rekent*quote:Op zondag 3 april 2016 11:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, ik zei domme mensen. Maar ben blij dat jij jezelf tot die groep rekend.
Echt iets van twee posts daarvoor noemde je mij 'kkdom' en ergens rond die tijd remqo ook.quote:Op zondag 3 april 2016 11:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, ik zei domme mensen. Maar ben blij dat jij jezelf tot die groep rekend.
ow ja spannendquote:Op zondag 3 april 2016 11:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
hopelijk niet, zou niet goed uitkomen vandaag
lolwatquote:Op zondag 3 april 2016 11:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
haha
ga je dadelijk weer zeggen dat remqo en ik doodgeschoten moeten worden?
remqo en ik toonden niet genoeg respect voor johan cruijffquote:
ik hoop t ookquote:Op zondag 3 april 2016 11:51 schreef HPLC het volgende:
ik ga hardlopen jongens, hopelijk breek ik mijn been halverwege
ik hoop met je meequote:Op zondag 3 april 2016 11:51 schreef HPLC het volgende:
je poep glijdt er makkelijk uit hoor, laat ons het werk maar doenquote:Op zondag 3 april 2016 11:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, ik wil nog wel kunnen persen tijdens het poepenhihi
Volgens mij zei ik: of je trolt of je bent kkdomquote:Op zondag 3 april 2016 11:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Echt iets van twee posts daarvoor noemde je mij 'kkdom' en ergens rond die tijd remqo ook.
en wat was je reactie ook al weer toen ik vroeg wat je zelf dacht?quote:Op zondag 3 april 2016 11:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik: of je trolt of je bent kkdom
Bedankt dat mijn mening universeel geldig is, dat wou ik al geruime tijd horenquote:Op zondag 3 april 2016 11:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
en wat was je reactie ook al weer toen ik vroeg wat je zelf dacht?
bietje respect voor de doden hequote:Op zondag 3 april 2016 11:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
remqo en ik toonden niet genoeg respect voor johan cruijff
hoop dat je halverwege ergens in een mocrowijk bentquote:Op zondag 3 april 2016 11:51 schreef HPLC het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2016 11:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bedankt dat mijn mening universeel geldig is, dat wou ik al geruime tijd horen
hopelijk zit je sok dubbelquote:Op zondag 3 april 2016 11:51 schreef HPLC het volgende:
Hij is er nietquote:
als ik niet respectloos was geweest was het topic al 2 uur eerder uitgestorvenquote:
kerel...quote:Op zondag 3 april 2016 11:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Och Frank, ook zo'n open deur intrapper. En iedereen maarwant slijm, slijm, slijm
Jullie spelen toch een toneelstukje?quote:Op zondag 3 april 2016 11:55 schreef deadprez het volgende:
kom hzaw laten we beetje lowkey luisteren en de strijdbijl begraven
Stop een dildo in je reet, dat wil ook weleens helpen bij mij. Tering zeg.quote:Op zondag 3 april 2016 11:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Och Frank, ook zo'n open deur intrapper. En iedereen maarwant slijm, slijm, slijm
lowkey pls, ook zo'n policor multiculti marxistquote:Op zondag 3 april 2016 11:55 schreef deadprez het volgende:
kom hzaw laten we beetje lowkey luisteren en de strijdbijl begraven
quote:Op zondag 3 april 2016 11:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lowkey pls, ook zo'n policor multiculti marxist
Zou jij wel willen he, vuige homo.quote:Op zondag 3 april 2016 11:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stop een dildo in je reet, dat wil ook weleens helpen bij mij. Tering zeg.
Doe niet zo raar.quote:Op zondag 3 april 2016 11:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou jij wel willen he, vuige homo.
ja dat zei je vannacht ook alquote:Op zondag 3 april 2016 12:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dit gebeurt alleen maar omdat ik niet tot de gevestigde orde binnen deze sc hoor of omdat ik geen meisje ben.
Anders had iedereen mij allang gelijk gegeven. Word tijd ik een kopvod op doe en ga make-uppen
quote:Op zondag 3 april 2016 12:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dit gebeurt alleen maar omdat ik niet tot de gevestigde orde binnen deze sc hoor of omdat ik geen meisje ben.
Anders had iedereen mij allang gelijk gegeven. Word tijd ik een kopvod op doe en ga make-uppen
Waar krijgt Crip eigenlijk gelijk? Ze krijgt hooguit minder hard de wind van voren.quote:Op zondag 3 april 2016 12:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik wil wel even opmerkingenquote:Op zondag 3 april 2016 11:59 schreef Chai het volgende:
Ik wil wel even opmerkingen dat ik het goed vind dat hzaw hier opinies durft te posten die tegen de algemene consensus indruisen.
Jij hoort gewoon bij de gevestigde orde, weet niet.quote:Op zondag 3 april 2016 12:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2016 12:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dit jaquote:Op zondag 3 april 2016 12:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij hoort gewoon bij de gevestigde orde, weet niet.
Wow ben er echt niet bij dus, zit niet eens mobiel.quote:Op zondag 3 april 2016 12:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil wel even opmerkingen
Wat ik hierboven schreef klopt dus niet, bedankt
Ja je woont godverdomme in Nederland hier moet iedereen windkracht 8 van voren hebben!quote:Op zondag 3 april 2016 12:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar krijgt Crip eigenlijk gelijk? Ze krijgt hooguit minder hard de wind van voren.
Arme meid.![]()
ik was mij hier niet van bewust maar je mag het wel van mij overnemen hoor als je wilquote:Op zondag 3 april 2016 12:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Het is toch gek dat een potentiėle is-aanhanger en een junk hier de dienst uitmaken?
JA IK WIL GODVERDOMME OOK EEN TAGJE JA!!quote:Op zondag 3 april 2016 12:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik was mij hier niet van bewust maar je mag het wel van mij overnemen hoor als je wil
Link?quote:Op zondag 3 april 2016 12:05 schreef deadprez het volgende:
lol, nog steeds geen reactie van crew in dat topic in fb over de shariapolitie
Ben je daarom zo boos?quote:Op zondag 3 april 2016 12:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
JA IK WIL GODVERDOMME OOK EEN TAGJE JA!!
awwquote:Op zondag 3 april 2016 12:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
JA IK WIL GODVERDOMME OOK EEN TAGJE JA!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |