en wat was je reactie ook al weer toen ik vroeg wat je zelf dacht?quote:Op zondag 3 april 2016 11:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik: of je trolt of je bent kkdom
Bedankt dat mijn mening universeel geldig is, dat wou ik al geruime tijd horenquote:Op zondag 3 april 2016 11:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
en wat was je reactie ook al weer toen ik vroeg wat je zelf dacht?
bietje respect voor de doden hequote:Op zondag 3 april 2016 11:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
remqo en ik toonden niet genoeg respect voor johan cruijff
hoop dat je halverwege ergens in een mocrowijk bentquote:Op zondag 3 april 2016 11:51 schreef HPLC het volgende:
ik ga hardlopen jongens, hopelijk breek ik mijn been halverwege
quote:Op zondag 3 april 2016 11:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bedankt dat mijn mening universeel geldig is, dat wou ik al geruime tijd horen
hopelijk zit je sok dubbelquote:Op zondag 3 april 2016 11:51 schreef HPLC het volgende:
ik ga hardlopen jongens, hopelijk breek ik mijn been halverwege
Hij is er nietquote:
als ik niet respectloos was geweest was het topic al 2 uur eerder uitgestorvenquote:
kerel...quote:Op zondag 3 april 2016 11:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Och Frank, ook zo'n open deur intrapper. En iedereen maarwant slijm, slijm, slijm
Jullie spelen toch een toneelstukje?quote:Op zondag 3 april 2016 11:55 schreef deadprez het volgende:
kom hzaw laten we beetje lowkey luisteren en de strijdbijl begraven
Stop een dildo in je reet, dat wil ook weleens helpen bij mij. Tering zeg.quote:Op zondag 3 april 2016 11:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Och Frank, ook zo'n open deur intrapper. En iedereen maarwant slijm, slijm, slijm
lowkey pls, ook zo'n policor multiculti marxistquote:Op zondag 3 april 2016 11:55 schreef deadprez het volgende:
kom hzaw laten we beetje lowkey luisteren en de strijdbijl begraven
quote:Op zondag 3 april 2016 11:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lowkey pls, ook zo'n policor multiculti marxist
Zou jij wel willen he, vuige homo.quote:Op zondag 3 april 2016 11:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stop een dildo in je reet, dat wil ook weleens helpen bij mij. Tering zeg.
Doe niet zo raar.quote:Op zondag 3 april 2016 11:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou jij wel willen he, vuige homo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |