Idioterie is van alle plaatsen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Klacht: plaatsvervangende schaamte over zoveel linkslokale domheid hier in het zuiden.
Iets teveel Wilders-stemmers in Limburg ja dus terechte klachtquote:Op vrijdag 1 april 2016 13:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Klacht: plaatsvervangende schaamte over zoveel linkslokale domheid hier in het zuiden.
Eens, en Oekraïne zal dan ook geen goedkope arbeiderslavengebied van het westen worden.quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:48 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Geef Oekraine gewoon aan Rusland, dan hoeven wij ze ten minste niet meer te verzorgen.
Wilders stemmers zijn links?quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iets teveel Wilders-stemmers in Limburg ja dus terechte klacht
Je mist mijn punt een beetje, maar geeft nietquote:
Welk punt?quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mist mijn punt een beetje, maar geeft niet
Waarom denk je dat ik zo schatrijk ben.quote:Op zaterdag 2 april 2016 10:31 schreef Chai het volgende:
Lol vogeltjesdans is een marionet van Geert.
Nee het levert niets op behalve een politiestaat en minder vrijheid.quote:Op zaterdag 2 april 2016 10:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo schatrijk ben.
50 jaar massa immigratie heeft ons wel wat goeds opgeleverd wil je zeggen?quote:Op zaterdag 2 april 2016 10:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee het levert niets op behalve een politiestaat en minder vrijheid.
Is die 50 jaar massa een verwijzing naar je vadsige buik?quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
50 jaar massa immigratie heeft ons wel wat goeds opgeleverd wil je zeggen?
Juist het resultaat van 50 jaar massamigratie.quote:Op zaterdag 2 april 2016 10:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee het levert niets op behalve een politiestaat en minder vrijheid.
Altijd grappig een op nul gebaseerde belediging, een bewering maken op een anoniem forumquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is die 50 jaar massa een verwijzing naar je vadsige buik?
Was het maar op nul gebaseerd. Ik noem mensen niet dik voordat ik weet dat ze ook echt dik zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:54 schreef Eiwitshake het volgende:
Altijd grappig een op nul gebaseerde belediging, een bewering maken op een anoniem forum
Haha okee dan heb ik niks gezegd!quote:Op zondag 3 april 2016 11:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Was het maar op nul gebaseerd. Ik noem mensen niet dik voordat ik weet dat ze ook echt dik zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |