wtfquote:
Ik kijk verder dan enkel uiterlijke kenmerken. Maar verder kijken dan je neus lang is, is een nieuw fenomeen in deze wegkijk goedpraat slowchat.quote:Op zondag 3 april 2016 12:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol kk blind ben je, of verkeerde pic gezien.
hoeveel notes heb jij eigenlijkquote:
Kun je nagaan wat een niveau.quote:Op zondag 3 april 2016 12:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Eindeloos doorzagen en op een humorloze manier oneindig doorgaan vind ik geen borrelpraat meer hoor.
waarvan 2 positief, 3 andere dingen en de rest zijn statuswijzigingen voor modschap en tagjesquote:Op zondag 3 april 2016 12:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtfdan ben je wel echt brave boi geweest altijd idd
nicequote:
Met zo'n titel leest natuurlijk niemand meer dat onderzoek.quote:
respect, denk dat weinig users je dat nadoen op zo'n lange tijdquote:Op zondag 3 april 2016 12:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
waarvan 2 positief, 3 andere dingen en de rest zijn statuswijzigingen voor modschap en tagjes
wat eigenlijk zeer sneu is want dat betekent dat niemand zich kan gedragen op een forumquote:Op zondag 3 april 2016 12:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
respect, denk dat weinig users je dat nadoen op zo'n lange tijd
Wat ik mis van het modden zijn wel het kunnen inzien van notes.quote:Op zondag 3 april 2016 12:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
respect, denk dat weinig users je dat nadoen op zo'n lange tijd
Niet gedragen of zich niet conformeren aan normen van de hypocriete gevestigde orde?quote:Op zondag 3 april 2016 12:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat eigenlijk zeer sneu is want dat betekent dat niemand zich kan gedragen op een forum
Dat lijkt me ook wel echt vermakelijk idd. Vooral als je zag toen een keer in een topic in fb daarover dat er best wat users zijn met rond de 500 notesquote:Op zondag 3 april 2016 12:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat ik mis van het modden zijn wel het kunnen inzien van notes.
Ook naast de username kon ik zien hoeveel notes iemand had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |